MissMini schreef:Kim, Kan me voorstellen dat je de klap van de IUI goed voelt. 't Is dan ineens heel "echt" dat je niet via de natuurlijke weg zwanger zult worden. Het lijkt mij afschuwelijk om mee te maken. Wordt dan meteen weer met mijn neus op de feiten gedrukt dat het een heel groot wonder is dat ik wel zo snel zwanger geworden ben.
Pff, durf er dan bijna niet over te praten! Maar met mij en de kleine is alles eigenlijk super. Baby doet het heel goed en schopt er de hele dag op los. Een heerlijk gevoel en ik duim dan ook dat jullie dat snel mogen meemaken!
Gewoon over praten hoor :). Ik zeg altijd, als je er niet tegen kan ga dan niet op een forum zitten. Ik zit hier vrijwillig en geniet van de zwangere dames :mrgreen:.
En ja het is echt keihard de klap van de IUI. Wist het weekend ook weer even niet waar ik het laten moest :(. En ja die natuurlijke weg is zwaar kut. Ik had liever lekker genoten van het zwanger worden met manlief. Nu moet meneer in een potje ejaculeren en voila het wordt ingebracht! Het is echt keihard de mmm, maar goed we moeten wel voor een wondertje!!
@ Storm, kan me voorstellen dat het even dubbel is. Toch is het fijn dat je er niet onwijs bij hebt stil gestaan en dat het meeviel. Ik zal ook even een kaarsje branden voor jullie wondertje!