Storm1987 schreef:Struffle, niet zo fel reageren meid, probeerde alleen maar met je mee te denken hoor :oops: 😞 Als jij zeker bent van je eisprong, wie ben ik dan om jou tegen te spreken? Ik dacht alleen dat je daar zelf ook nog iets twijfelachtig over was gezien die vage ovu testen en FF die wat anders aangaf.
Maar jij kent zelf je lijf het beste en dat is wel het bijzondere van deze tijd, je leert je eigen lijf heel goed kennen 😊
Ik hoop dat je alsnog positief test, maar als morgen je nod is, denk ik dat die kans vrij klein is. Ik teste 4 dagen voor mijn nod positief met avondurine. Maar geen bloed geeft moed dus ik blijf voor je duimen hoor. Jij mag nu wel eens aan de beurt zijn.
oeps... :oops:
Nadeel van internet vrees ik. Ik ben niet fel hoor, ik wilde het alleen toelichten...
Sorry als ik hard overkwam!
Meiden ik ga mn mandje opzoeken, ben nu weer klaarwakker, nadeel van nachtdiensten ZUCHT :roll:
Hoop dak toch in slaap val, want moet er morgen weer vroeg uit helaas...
Ben zo benieuwd naar mn temp morgen, pff nog niet eerder zo naar die momenten uitgekeken als in deze cyclus (maar ze waren ook eerder nooit zo hoog haha)
trusten meiden, jullie zijn lieverds!!