hahah
dat klopt je ziet dan niks meer.
ofja je scheert maar voor de helft.
mijn zus had dat ook ,
zon dikke bolle buik .
agja je hebt je vriend toch;)
die doet het graag voor je haha
Just.me.2009Oud lidBerichten: 318Lid sinds: 10 december 2009
jorina schreef:ja essie bandenpijn kan doorstralen naar rare plekken :shock:
meiden spiegeltje
werkte bij heel erg goed hoor misschien niet allemaal even netjes maar wel verzorgt iig
maar daar letten ze niet op hoor als je ligt te bevallen 😂
ze hebben wel betere dingen te doen dan denk ik
Mama2b schreef:ik zie het tegen die tijd wel hahahaha en anders maar niet.. ja sorry maar heb wel wat beters om over na te denken.. zolang het maar niet stinkt en er geen spinnenwebben zitten haha :mrgreen:
Mama2b schreef:ik zie het tegen die tijd wel hahahaha en anders maar niet.. ja sorry maar heb wel wat beters om over na te denken.. zolang het maar niet stinkt en er geen spinnenwebben zitten haha :mrgreen:
Mama2b schreef:dankje mrij 😊 ik ben gelukkig al om 11 uur klaar dus dat scheelt wel weer :D
becky88 schreef:als die van ons te redden was hadden we m ook allang laten maken, dat redden we ook
de honden hier hebben nergens last van en Reggy is eentje die het supersnel koud heeft!
MissMini schreef:Lun ik wil je ww van je babysite, nu kan ik nog niet kijken :shock: :lol:
Lunanoa schreef:Ladies,
Ik heb buikfoto's op mijn babysite 😃 Eindelijk :oops:
Ben helemaal trots, kom snel kijken!
Net even in de spiegel gemaakt. Zoals je wel ziet maak ik mijn spiegels nooit zo goed schoon :lol:
struffle schreef:luuntje meissie leueeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuk!!!! Echt een beginnend buikje, supermooi!!! Wil ook, wil ooooowoooook!!!!
Mrij, biaaaaaaaaaaatch :mrgreen:
Wat een *** zooi dat je gewoon die-hard bent teruggestuurd door je HA, pfff!!!! :shock: Baal echt onwijs met je mee, had het héél anders voor me!!!
Zoooo ik ben me toch MOE, enorm.... net ook weer 1,5 uur geslapen, kon op stage mn ogen zowat niet open houden. Haha, vind het alleen maar fijn hoor, het idee dat mn lichaam vollop bezig is voor de kleine, kan er alleen maar om glimlachen 😊 Ben allang blij dat ik niet misselijk ben!
Vio-Eef schreef:@ Lunanoa: Wauwie mooi hoor! Best groot al voor 13 weekjes!
@ Just-me: Nee gaat absoluut niet lekker ik begrijp echt niet wat er met me aan de hand is :(
struffle schreef:geen misselijkheid hier, nergens last van!!
Voel me echt toppie, alleen dus heel erg moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Had mn ma ook, ook nooit misselijk, dus ik hoop dat het een beetje zo'nz elfde zwangerschap zal worden
struffle schreef:geen misselijkheid hier, nergens last van!!
Voel me echt toppie, alleen dus heel erg moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Had mn ma ook, ook nooit misselijk, dus ik hoop dat het een beetje zo'nz elfde zwangerschap zal worden