klote weer he syl!! ik glibberde net met de auto hahaha!
we gaan zo lekker naar de woonoutlet, we willen een nieuwe bank (3e in 1 jaar hahaha)
Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
Essiee schreef:Woooow wat een sneeuw! Je ziet hier het verschil tussen de weg en de stoep niet eens meer!!
Gister hebben we ht dus verteld..
Ze waren suuuuuuuuuuuuuuper bij, echt hardstikke leuk :mrgreen:
sylvia22 schreef:ik heb er nog een probleem bij.. HELP.
ik zou vandaag dus bij mijn vriendinnetje gaan eten, dus ik heb geen eten in huis en nu is het zondag en er is wel een winkel open maar durf de straat niet op... nu heb ik geen avondeten :(
Liminous schreef:sylvia22 schreef:ik heb er nog een probleem bij.. HELP.
ik zou vandaag dus bij mijn vriendinnetje gaan eten, dus ik heb geen eten in huis en nu is het zondag en er is wel een winkel open maar durf de straat niet op... nu heb ik geen avondeten :(
Misschien nog restjes in de vriezer? Of kijken of eettenten zoals een pizza of shoarma zaak nog bezorgen met dit weer? (zal wel niet maar is t proberen waard?)
sonja2009 schreef:Ik heb altijd genoeg in de vriezer gelukkig hoef tot de kerst me huis niet uit hahah
sylvia22 schreef:sonja2009 schreef:Ik heb altijd genoeg in de vriezer gelukkig hoef tot de kerst me huis niet uit hahah
hoe is het met je meid..ik las dat je weer aan het spugen was.. bah!
Tessa23 schreef:Ik ben ook een zwijn ook eet nu alweer bokkepootjes hahaha
dientjuh18 schreef:haha
Ja ik hbe net ook gegeten eet nu ook dextro hahah:P
Krijg je energie van dus heb er maar 1 genomen meer niet is niet goed voor je .
Liefs
sylvia22 schreef:waar laten jullie het? 😂
ik heb net mijn patatjes op en het smaakte niet :(
dientjuh18 schreef:ja das waar.
als je eens wist wat er allemaal niet goed is kan je niets meer eten of drinken :mrgreen:
Lekker praatje ben ik blij dat ik al klaar ben met eten haha hahaha 😃
liefs
dientjuh18 schreef:hahaah.
Nee daar kan je indd niets aan doen snippie :mrgreen:
Ja ik geloof ook niet zo in weegschalen alleen als ik afgevalen ben dan wel haha 😃
Liefs
Hedwig88 schreef:Wij hebben ook lekker patat gegeten. Het smaakte verrukkelijk 😃
Heerlijk filmpje kijken nu, vandaag met de hond in de sneeuw geweest.
Hij vind het fantastisch... 😃 :D 😃
Morgen nog lekker een dagje vrij... Ik heb wel heel erg steek in me onderbuik...
Geen kramp maar echt steek is dat normaal?
Jamilah79 schreef:Hier ook alles goed.
gister verjaardag gehad en voor het eerst mijn nieuwe nichtje gezien die dus 2 weken jonger is dan mijn ventje. Nou ik kan eerlijk zeggen dat dit de lelijkste baby is die ik ooit in mijn hele leven heb gezien hahahaha...precies haar vader (mijn broer dus, arm kind, heb nu al medelijden met haar)
Jamilah79 schreef:Hier ook alles goed.
gister verjaardag gehad en voor het eerst mijn nieuwe nichtje gezien die dus 2 weken jonger is dan mijn ventje. Nou ik kan eerlijk zeggen dat dit de lelijkste baby is die ik ooit in mijn hele leven heb gezien hahahaha...precies haar vader (mijn broer dus, arm kind, heb nu al medelijden met haar)
jorina schreef:goedenavond dames
ik heel op mijn werk gekomen wat overigens een hele opgave was maar gelukkig ook weer heel thuis gekomen dat was iets makkelijker 😃
verder nog spannende dingen gebeurd ?
Jamilah79 schreef:Ja ik heb hyves.. 😉
Schorpioentje: mijn broer kwam vorig jaar met opmerkingen als: het is niet goed dat jij ene kind krijgt want je werkt niet, dus draai ik op voor jou kind. En bijv. je vriend is een marokkaan, zulke kids moet ik niet. En zo kan ik nog veel meer rottige uitspraken van hem opsommen, dus conclusie is idd dat ik hem niet zo graag mag nee!
En wat dat kindje betreft, die is echt lelijk. Typisch geval dat je dan niet zegt oh wat een mooi kind, maar meer zoiets als: jeetje wat een mooie dekbedje, lief kindje ook :mrgreen: .
hahaha er is gewoon teveel gebeurd om nog op goede voet te staan met hem en zijn vrouw.
Jamilah79 schreef:Whahahaha, ja die verwacht je niet he :mrgreen:
Iedereen verwacht denk ik een meisje met hoofddoek :lol:
jorina schreef:ik vind het echt belachelijk en vind het super dat je die hand gewijgerd hebt
hij weet toch ook waarom je niet werkt
en dat zou dan meteen maar een reden moeten zijn om geen kindjes te willen
echt te belachelijk voor woorden en dan ook nog problemen hebben met je vriend omdat het een marrokaan is
hoezo alles over 1 kam scheren
wat een enorme lullekop kan daar echt boos over worden
Jamilah79 schreef:Whahahaha, vind dit keer op keer zo'n humor he, de verbaasde reacties als ze mijn echte naam zien hahha..
Snippie: 1 klap????????? Volgens mij zijn ze aan de wieken blijven hangen hahahahaha :mrgreen:
EstherH schreef:Ik vind t heerlijk, hoef alleen donderdag te werken en dan pas maandag weer...! ik geniet dr van haha
Babii schreef:Bij ons zijn alle parkeerplaatsen onder gesneeuwd :(. Niemand kan parkeren. Er is amper personeel, ben zelf geneigd dat als er morgen zoveel sneeuw ligt thuis te blijven....