Idd, als je niet beter weet is het OV vast ook goed te doen. En je hoeft ook nog eens niet te schrappen met dit weer, hahahaa.
Nou ga ik echt ff douchen, anders komt er niets van terecht..
MissMiniOud lidBerichten: 1.086Lid sinds: 1 januari 2005
EstherH schreef:Wij hebben ook 2 auto's hoor lunanoa 😉
ideaaaaaaaal!
maar ook omdat ik onregelmatige diensten heb enz 😉
maar k zou mn auto niet meer kunnen misssen
Lunanoa schreef:Goed voorelkaar. Mijn vriend heef niet eens een fiets 😛
Vriendlief moet zo'n 25 km naar het werk. Ik 10 km.
We moeten dus wel een auto 😊
Ben weg!
Tot later
MissMini schreef:He Babii, toch lekker dat je relatief "snel" onder het mes kan. Klinkt een beetje lullig maar ik bedoel het natuurlijk niet zo! Ben gewoon blij voor je dat er gekeken wordt of er soms een oorzaak te vinden is. Spannend hoor. Hoe lang moet je daarna blijven? Ik heb op de afdeling gynaecologie gewerkt als leerling-verpleegkundige maar weet eigenlijk niet meer precies hoe lang je daarna moet blijven. Wel dat het een operatie was die relatief veel voorkwam in het ziekenhuis waar ik werkte.
Wel jammer dat het een verloren ronde is, dus extra hopen dat het daarna allemaal snel goed komt! Ik duim voor je meissie en een dikke knuffel vanaf hier!
EstherH schreef:pff meiden hebben jullie ook wel eens t gevoel gehad, deze ronde moet t worden? ik heb zo sterk het gevoel... heel raar...
maar dat maakt de teleurstelling wel weer erger mocht het niet zo zijn..
jorina schreef:ben net in alkmaar geweest en toen regende het en niet eens zo zachtjes ook
EstherH schreef:Fijn om te horen dat alles goed is missmini!
K heb de ovenschotel met mozzarella alweer klaar hoeft alleen nog in de over 😃
hier heeft t de hele dag nog niet gesneeuwd maar t wordt wel steeds grijzer weer!
EstherH schreef:Waar is iedereeeeeen? :mrgreen:
Babii schreef:Geef mij maar regen 😉 Dan is die rot sneeuw WEG :D
Mama2b schreef:welke testen van kruidvat heb je gebruikt? ik had die van 2 voor 5 euro en daarvan heb ik nog nooit gehoord dat ze vals positief testen.. vals negatief heb ik niks over gehoord.. de andere kv testen heb ik wel verschillende verhalen over gehoord.. ik had ook de matcare testen en die zijn ook goed. als je veel gedronken hebt voor de test dan is je urine minder geconcentreerd en kan je idd een negatieve test hebben als je wel zwanger bent.. maar zolang je geen positieve test hebt is het niet zeker dat je zwanger bent.. dus probeer je niet helemaal gek te maken want daardoor kan je menstruatie ook uitblijven. ik bedoel dit niet rot hoor! ik hoop echt voor je dat je zwanger bent! heb je al een cb test geprobeerd??
ik duim voor je meis!
knuffel
Just.me.2009 schreef:ohja sorry
ik heb ook 3dagen bruinbloed verloren dat is nu 2 dagen gestopt.
dus het kan miss nog te vroeg zijn om te testen,
gr
snippie schreef:meid ik weet niet welke je bedoelt van kruid vat?
over die 2 voor 5 hoor ik veel goede verhalen.
en echt meid zeker dta je zwanger bent weet je pas na positieve test of echo.
Het lichaam kan je zo voor de gek houden:S!
maar hoop dta je gewoon zwanger bent!!
weet je wanneer je ei is geweest?
en hoor idd van somige vrouwen die later positief testen.
Just.me.2009 schreef:ohja sorry
gr
Babii schreef:snippie schreef:meid ik weet niet welke je bedoelt van kruid vat?
over die 2 voor 5 hoor ik veel goede verhalen.
en echt meid zeker dta je zwanger bent weet je pas na positieve test of echo.
Het lichaam kan je zo voor de gek houden:S!
maar hoop dta je gewoon zwanger bent!!
weet je wanneer je ei is geweest?
en hoor idd van somige vrouwen die later positief testen.
Ben het hiermee eens. Helaas kan een lichaam je zo onwijs voor de gek houden en je van alles laten voelen terwijl er gewoon niks is.
Als jij niet 100% zeker weet wanneer je ei is geweest (weet niet of je dat weet) dan kan je ook niet zeggen ik ben overtijd. Helaas gebeurd het ook weleens dat vrouwen ineens een cyclus overslaan, onregelmatig gaan menstrueren of een cyclus kan veranderen door seizoensverandering (ja echt dat kan :()...
Ik wil je niet van je wolk afhalen, maar hou er rekening mee dat je lichaam je dus giga voor de gek kan houden. Ik zou zeggen test eens met de Matcare die kan 6 dagen voor NOD! Die kan je dus ook vanavond doen.
En helaas kan je dus zonder positieve test en echo niet zeker weten of je zwanger bent.
snippie schreef:Just.me.2009 schreef:ohja sorry
gr
was dat veel?en wanneee was dta?
knuf
Just.me.2009 schreef:p.s mijn testen krijg ik pas morgen of donderdag!
hopelijk morgen al
groetjes
Babii schreef:@ Just me, succes met afwachten. Ook ik heb dit bruinige slijm gehad 1 dag en was niet zwanger ;). Verder ga ik er als je het goed vindt even niet op in....
Succes meid.
jorina schreef:meiden hier ff een verdrietig berichtje
om 17.00 belde mijn oma mijn moeder dat opa al zolang sliep en dat hij zo koud aanvoelde
hij is dus vanmiddag heel erg vredig in zijn slaap overleden
zal er vanavond niet meer zijn
misschien laat nog ff maanu ga ik ff naar mijn oma
jorina schreef:meiden hier ff een verdrietig berichtje
om 17.00 belde mijn oma mijn moeder dat opa al zolang sliep en dat hij zo koud aanvoelde
hij is dus vanmiddag heel erg vredig in zijn slaap overleden
zal er vanavond niet meer zijn
misschien laat nog ff maanu ga ik ff naar mijn oma
Babii schreef:Je testen waren altijd licht tot negatief en je hebt een miskraam gehad toch? Verklaart dat niet veel voor je?
Ik weet dat je het niet lullig bedoeld, maar Clomid verzorgt een eisprong. Toen ik me eisprong had gehad verloor ik ook even bruin slijm! En ik was NIET zwanger...
Nogmaals, ik wil je niet van je wolk afhalen, ik gun het je van harte.... Maar zonder positieve test, bloedtest of echo weet je niks. Hoe een mooie symptomen een lichaam kan geven.
Wellicht ben ik anders in het voelen van kwaaltjes i.v.m. zelfbescherming...
A.J.Destiny schreef:Zo goeie avond dames.
Ik heb weer heel wat gemist na mijn dagje werken zie ik.
Even een vraagje he.
Ik moet mijn riem ineens een gaatje losser doen omdat ik anders een rottig gevoel krijg in me buik.
Heb erg een opgeblazen buikje..
Heeft dat er misschien iets mee te maken??
Just.me.2009 schreef:jorina:
wat erg voor je , stekrte meid
babbi:
:roll:
okeej , je kan gelijk hebben.
maar eigenlijk komt het een beetje rot over,
ik snap je wel .
ik ben blij dat jij het me ook van een andere kant laat zien.
dus kan vanalles verwachten,
dankje meiss,
hopen kan ik altijd toch.:)
jawel ik weet dat mijn rot lichaam niet in orde is.
sorry dat ik het zo boos zeg ,maar als deze testen weer zo licht aanslaan ga ik weer uit van een mk.
het is al de zoveelste keer
toch zeggen ze dat ik normaal zwanger kan worden
amehoela , zeker toeval die 4 mk ,
naja bedankt meis.. ik ga nu egt nergens meer vanuit
groetjes 😢Babii schreef:Je testen waren altijd licht tot negatief en je hebt een miskraam gehad toch? Verklaart dat niet veel voor je?
Ik weet dat je het niet lullig bedoeld, maar Clomid verzorgt een eisprong. Toen ik me eisprong had gehad verloor ik ook even bruin slijm! En ik was NIET zwanger...
Nogmaals, ik wil je niet van je wolk afhalen, ik gun het je van harte.... Maar zonder positieve test, bloedtest of echo weet je niks. Hoe een mooie symptomen een lichaam kan geven.
Babii schreef:Just.me.2009 schreef:jorina:
wat erg voor je , stekrte meid
babbi:
:roll:
okeej , je kan gelijk hebben.
maar eigenlijk komt het een beetje rot over,
ik snap je wel .
ik ben blij dat jij het me ook van een andere kant laat zien.
dus kan vanalles verwachten,
dankje meiss,
hopen kan ik altijd toch.:)
jawel ik weet dat mijn rot lichaam niet in orde is.
sorry dat ik het zo boos zeg ,maar als deze testen weer zo licht aanslaan ga ik weer uit van een mk.
het is al de zoveelste keer
toch zeggen ze dat ik normaal zwanger kan worden
amehoela , zeker toeval die 4 mk ,
naja bedankt meis.. ik ga nu egt nergens meer vanuit
groetjes 😢Babii schreef:Je testen waren altijd licht tot negatief en je hebt een miskraam gehad toch? Verklaart dat niet veel voor je?
Ik snap niet dat ze dat niet onderzoeken waarom je 4 keer een MK hebt gehad? Bedoel dat moet een oorzaak hebben of echt STOMME pech, maar dat geloof ik niet...
Kom misschien te direct over meis, maar ik herken dit gevoel heel erg. Ben misschien heel zelfbeschermend wegens mijn hele mmm....
snippie schreef:ben benieuwd:)!
kan jer er geen foto van maken?
EstherH schreef:Luna gave boots!!!!
Ik loop lekker op mn (echte) uggs haha