struffle schreef:ik kwam net bij het opruimen het babyboek van mij tegen, wat grappig zeg om terug te lezen. Er is alleen niet heel veel in geschreven en niet zoveel foto's, maar alsnog leuk om te zien. Hebben jullie ook zo'n babyboek?
Jaaaa mijn moeder heeft voor ons alle 3 een babyboek bijgehouden! Mijn akelige vader hield deze eerst in, maar mijn zusje die contact met hem heeft (ze is gek) die heeft het boek weggeritseld. Het is het enige nog wat ik van vroeger heb met foto's van mijn moeder erbij. Mams is trouwens vandaag jarig, ze zei niet voor niks je bent mijn cadeau 😂 .
@ Lunanoa, wat goed meissie! Ben onwijs blij voor die kindjes, die verdienen al het geluk, zeker na zo een heftige aardbeving! En ben blij dat de trajecten nu versneld gaan, want ze hebben nu al een trauma, moet je voorstellen als ze daar nog een jaar moesten zitten :|.
Hier heb ik nu alleen links nog giga buikpijn. Niet raar ook, want links hebben ze me eileider 2 keer doorspoten, ze hebben ook door me spier heen gesneden zeg maar, dus voel dat wel. Moet zeggen dat de wond niet heel erg pijn meer doet, maar meer die verdomde linker onderbuik. Moet wel zeggen dat ze beide eileiders ook hebben opgetild om et kijken hoe die eruit zagen..