MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
Storm, snap dat je verdrietig bent meid! Dit is ook niet niks! heel veel sterkte met dit verdriet en waarschijnlijk ook een leeg gevoel.. dikke knuffel!
Tessa23 schreef:Kim , wat kan een lichaam raar zijn he!
Ik had dus testen besteld via matcare gister , alleen komen denk ik maandag pas binnen , te laat dus , maar had nog 2 kruidvat liggen , geprobeerd gister vet negatief , en vandaag dik positief , ik vertrouw ze alleen niet helemaal maar ja t is wat.. ik voel ook wel iets links onder in dus hopen dat ik goed test...
vraagje , als ik donderdag avond geklust heb kunnen er dan nog zaadjes zitten haha ? vriendlief is weg dus pas laaaat klussen...
Thyra schreef:Tessa, als ik het goed heb kunnen zaadjes 4 dagen in je lichaam overleven.
Tessa23 schreef:Goede uuhh middag is t al.. haha
Kim , fijn dat het dan ook zo spontaan is he.. geen druk enz..
Even vraagje , ik voelde me gister in 1x beroerd zeg , echt misselijk enz.. maar donderdag hadden we geklust en gister voelde ik me dus echt te klote , heeft het dan nog zin om vanavond ook te klussen omdat ik nu weer een positieve ovu test heb? ja ik heb geen idee..want dan wacht ik vanavond op vriendlief als hij klaar is met werken.. 😂
Tessa23 schreef:Goede uuhh middag is t al.. haha
Kim , fijn dat het dan ook zo spontaan is he.. geen druk enz..
Even vraagje , ik voelde me gister in 1x beroerd zeg , echt misselijk enz.. maar donderdag hadden we geklust en gister voelde ik me dus echt te klote , heeft het dan nog zin om vanavond ook te klussen omdat ik nu weer een positieve ovu test heb? ja ik heb geen idee..want dan wacht ik vanavond op vriendlief als hij klaar is met werken.. 😂
becky88 schreef:jorina super meid!!!
gefeliciteerd!
net de gyn. gebeld krijg maandag het hsg-onderzoek en word zometeen terug gebeld door een andere gyn of ik toch nog deze ronde al kan beginnen met medicijnen.
Deniseb schreef:Belde net de huisarts op voor de uitslag...wilde de assistente mijn mob nr zodat de huisarts terug belt voor de uitslag???
Zal de uitslag dan niet goed zijn????
Als hij goed was kon ze dat toch meteen zeggen??
Pfff wat een spanning weer zeg!
Deniseb schreef:Oke gelukkig dan maar 😊
Schrok al dan nu nog maar hopen dat de uitslag goed is :D
becky88 schreef:ik moet zometeen bloed laten prikken en dan kan ik vandaag of morgen nog starten met medicatie 😃 weet niet welke ik krijg maar dat zien we wel.
moet vanmiddag nog even terug bellen omdat ik gistermorgen iets raars ben verloren misschien dat ik daar nog een inwendige echo voor krijg.
Deniseb schreef:Belde net de huisarts op voor de uitslag...wilde de assistente mijn mob nr zodat de huisarts terug belt voor de uitslag???
Zal de uitslag dan niet goed zijn????
Als hij goed was kon ze dat toch meteen zeggen??
Pfff wat een spanning weer zeg!
becky88 schreef:ik moet zometeen bloed laten prikken en dan kan ik vandaag of morgen nog starten met medicatie 😃 weet niet welke ik krijg maar dat zien we wel.
moet vanmiddag nog even terug bellen omdat ik gistermorgen iets raars ben verloren misschien dat ik daar nog een inwendige echo voor krijg.
Babii schreef:Hoeveel IE spuit je dan snippie?
Babii schreef:zouden die eitjes nu al groeien? Wel hard gaan ze dan. En je moet al zoveel kweken.... Hoop echt dat het straks beter gaat of dat je minder mag spuiten.
Babii schreef:Ik zeg toch niet dat ze niet al groeien? Ik stel alleen de vraag of het al kan dat ze zo snel groeien? Maar jij hebt ook je eigen cyclus natuurlijk, dat speelt ook mee. Bij mij groeit er met 75 IE maar 1 eitje meestal, als ik mazzel heb 2.
Nou het kan best dat je nu al gelijk zo beroerd wordt, overstimulatie, maar goed dat is dit natuurlijk ook met de hoeveelheid eitjes die je moet kweken. Hoop ook echt dat je rustig aan doet meis, het is niet niks dit!
Ik ga weer even verder!
Babii schreef:Net even gebeld door de gyn, redde het niet i.v.m. mijn werk en de sneeuw daar zo vroeg te zijn. Ik kan tot zeker 4 weken na de ingreep bloedverlies of bruinig slijmverlies hebben.
De gynaecoloog zegt dat ik een dezer dagen me menstruatie verwacht (10 februari) en dat hij ervanuit gaat dat alles dan meespoelt. Het was in ieder geval volkomen normaal dat ik hier last van heb.
Babii schreef:Ja, lijkt me ook erg handig als je rustig aan doet :P. Ach lieverd, de ene keer heb ik meer last van de Gonal F als de andere keer. Het kan zo erg per cyclus verschillen.
Weet je zeker dat je niet "toevallig" een griepje hebt opgelopen? Want mijn kerel heb ook ineens geen stem meer (klinkt erg grappig :oops: ) en die heeft koorts en voelt zich verrot.
@ Essiee, hoe is het met jou?
Babii schreef:@ DeniseB, vindt het schandalig! Als ze een belafspraak inplannen hebben ze zich daar maar aan te houden. Dat mag je hun ook even haarfijn uitleggen ;).
@ Snippie, haha nee weet dat je geen keelpijn hebt ;). Dacht alleen even mee :). Hoop dat het snel afzakt hoor, dit is niks :(.
@ Sharon, heerlijk 2 dagen vrij!!! Geniet ervan meis. Nou het is geen bloeden, het is bruin ranzig slijmverlies. Hoop dus dat het met mijn menstruatie meespoelt, want ben er aardig klaar mee.
Deniseb schreef:Nee.....net weer de assistente gebeld..maar de ha heeft het erg druk en ze hoopt dat hij mij vandaag nog kan bellen..!!!
Lekker weer zit je al die tijd al in spanning..en dan mag ik nog langer wachten.
Babii schreef:Ja, lijkt me ook erg handig als je rustig aan doet :P. Ach lieverd, de ene keer heb ik meer last van de Gonal F als de andere keer. Het kan zo erg per cyclus verschillen.
Weet je zeker dat je niet "toevallig" een griepje hebt opgelopen? Want mijn kerel heb ook ineens geen stem meer (klinkt erg grappig :oops: ) en die heeft koorts en voelt zich verrot.
@ Essiee, hoe is het met jou?