Beebie25Oud lidBerichten: 2.229Lid sinds: 22 december 2009
@ lunanoa: wat klinkt dat heerlijk, geniet er nog lekker even van he meid...ennuh shopse
struffle schreef:welkom!
pff time flies!
ik moet vanavond op gezinsbezoek bah! totaal geen zin in. Vragenlijsten afnemen en video opdrachten uitvoeren. Gelukkig hoef ik er maar 3 te doen en ben ik eind van de maand van die stomme bezoeken af.
waar zijn jullie mee bezig?
Ankie87 schreef:wel goed! Ongi is er nog niet, maar dat is niks nieuws! Nog altijd geen regelmatige cyclus.
Hoe is t met jouw? Ik las dat je weer was aan t spuiten....Hoop voor je dat t nu eindelijk binnenkort zover mag zijn!DUIM voor je! Knuffel!
Ankie87 schreef:SPANNEND! Veel sterkte! En ik duim zo hard mogelijk voor je meid!!!!! Knuffels!
Ankie87 schreef:maar voel je nu wel verschil?
MissMini schreef::)
Pff, ik heb een mégastrijk liggen. Iemand die er geen hekel aan heeft en die het ff komt doen hier? :mrgreen:
MissMini schreef:Lekker hoor Snippie, ik duik ook lekker m'n bedje in zo! Ben aardig moe, hoewel ik er pas om 10 uur uit was vanmorgen! Maar vanmiddag de hele middag gestaan en gelopen en dat gaat toch een beetje opbreken merk ik. Maar Ukkie is nogal druk dus zal voorlopig nog wel niet slapen...
:mrgreen:
Truste meis!
MissMini schreef:Whaha ja dat muziekdoosje had ik ook van gehoord, de meesten worden daar rustig van, maar helaas, Ukkie trapt net zo lang tot dat ding van m'n buik af is. Schijnbaar houdt het niet van dat muziekje haha! Arme Woezel en Pip..... :shock: :lol:
snippie schreef:leuk weer wta nieuws gekocht.jammer van je hoofd pijn.
doe dan vandaga maar lekker rustig aan.
ik ga vanmiddag weer lekekr werken.en dan alweer weekend
snippie schreef:ohh oke hoop niks ernstigs?
KNUF
Jazzy schreef:@ sonja....nou ik zou me ook niet in kunnen houden denk ik.....alles is toch leuk lief en sgattig voor zo'n kleintje 😉
hopelijk is de reden niet erg, mocht je het willen vertellen dan hoor ik het wel.
Pfff ben maandag nog bij de dierenarts geweest, mn kleine sgat was aan de diarree...spuitje in dr kont en pillen...gelijk 70 euro ...jeeeeh :x NOT.....wij hebben een bordeauxdog...ze is nu 7,5 maand....zo'n sgatje en lekker aan het puberen haha!
Babii schreef:Snippie, lieverd ik snap je verdriet. Heb daar nu ook last van, heb zelf morgen mijn beoordelingsgesprek.
Vorige gesprek was uitmuntend, maar weet niet of dat nu ook zo is. Ben zoveel afwezig geweest door de bezoeken, maar ze wisten ervan en hebben me zelfs nog bevestigigd dat dit niet mijn baan kost.
Heb zelf helaas 1 vervelende manager die mij niet echt mag en de ander is super incl. directeur. Het is voor mij ook afwachten.
Maar meis, als je de mogelijkheid krijgt wat anders te doen binnen de organisatie zou ik die kans aanpakken,. maar ze zullen je vast niet ontslaan toch, ze hebben het niet letterlijk gezegd toch? Wellicht denken ze dat dit nu te zwaar is en willen je minder belasten in dit traject?
Knuffel voor jou!
Babii schreef:Wat is de flex pool :oops: ?
snippie schreef:Bollie das ook naar.
maar hoezo is jouw probleem groter?
b0llie schreef:oooh sorry
nee, snap dat je je kinderwens niet uit gaat stellen
maar d8 dat je t niet erg vond n andere functie, sorry meid
dan heb ik nix gezegd :oops:
Ankie87 schreef:@ Snippie dat lijkt me niet eg fijn! Vooral als je dadelijk een kind hebt en je moet dan voor je werk overal op en neer. Je wilt denk ik wel "vastigheid" dan! Ik hoop dat t allemaal zal meevallen. Niet dat je weer een probleem erbij hebt. Het mag je ook wel es mee zitten vind ik!
b0llie schreef:ja idd babii
gewoon rustig afwachten, en wel blijven informeren of er al wat bekend is
heb ik ook gedaan, en zo dus gelukkig op tijd (contract loopt 28 juli af) erachter gekomen dat ik weg moet
dus kan ik alle rust op zoek naar wat anders
Babii schreef:@ B0llie, volgens mij weet Snippie niet zeker of ze hem behoudt, maar Snippie gaat goed der best doen en duidelijk aangeven dat ze het graag wil ;)!
En bij mij is het ook niet zeker of me contract verlengd wordt, want hier moeten alle jaarcontracten eruit. En dat gaan ze opvullen met intern personeel die al een vast contract hebben.
Aan de ene kant lijkt het me stug dat ze dat doen, want ze hebben geïnvesteerd:
- BHV cursus
- EHBO opleiding
- BHV Regisseur (leidingegevende van het BHV team)
- Management Assistente
En niet te vergeten dat ze me hebben uitgekocht bij het uitzendbureau, want ze wilde me zo graag in dienst en dan nu dit.
Ik wacht het gewoon af ;).
b0llie schreef:ja idd babii
gewoon rustig afwachten, en wel blijven informeren of er al wat bekend is
heb ik ook gedaan, en zo dus gelukkig op tijd (contract loopt 28 juli af) erachter gekomen dat ik weg moet
dus kan ik alle rust op zoek naar wat anders
b0llie schreef:@peraja, ik kijk naar vanalles
heb niet iets speciaals op t oog :)