jorina schreef:wij gaan vaak altijd naar desenzano del garda
we hebben daar bij de marina de boot liggen
desenzano ga ik altijd naar de markt toe 😉
ligt de boot daar altijd?
ben je er afgelopen zomer ook geweest dan?
jorina schreef:wij gaan vaak altijd naar desenzano del garda
we hebben daar bij de marina de boot liggen
snippie schreef:Ohhhhhhh
Sharon lieverd wat schaam ik me rot!!! :oops: :oops: !
Doordat ik zo bezig was met em zlef :oops: ben ik helemala vergeten je te smsen:(!
maar meid spannend zeg!komt nu wel heel dicht bij:)!
en poehh 3weken prikken!Ik moest maar 1 keer prikken.
uhm nou er staat een houdbaar heids datum op .dus tot wanneer ze goed zijn als ze dicht zijn!
als ze open zijn mag het maar een maand.
Ik gebruikte aan het begin van deze poging ook gewoon nog de spuiten die ik over had van de vorige keer.
dat was niet erg.want ze waren nog dicht !ze zijn die van mij tot 2011 goed of zo.
KNUF
sharon_ schreef:snippie schreef:Ohhhhhhh
Sharon lieverd wat schaam ik me rot!!! :oops: :oops: !
Doordat ik zo bezig was met em zlef :oops: ben ik helemala vergeten je te smsen:(!
maar meid spannend zeg!komt nu wel heel dicht bij:)!
en poehh 3weken prikken!Ik moest maar 1 keer prikken.
uhm nou er staat een houdbaar heids datum op .dus tot wanneer ze goed zijn als ze dicht zijn!
als ze open zijn mag het maar een maand.
Ik gebruikte aan het begin van deze poging ook gewoon nog de spuiten die ik over had van de vorige keer.
dat was niet erg.want ze waren nog dicht !ze zijn die van mij tot 2011 goed of zo.
KNUF
Snippie maakt toch niet uit schat! Ik heb het ook mega druk dus had zelf ook niet echt de tijd om te smsen. Maar heb wel aan je gedacht meis! Jaa om de 3 weken is de regel in Duitsland. Vind het ook wel krom, maar ergens ook wel logisch want er zijn genoeg mensen die vreemd gaan, en dan kun je het dus wel oplopen terwijl je vriend enz dan van niks weet. Maar het blijft wel lastig ja zovaak prikken! Aah zo te horen zijn ze lang genoeg houdbaar!
Jorina hoe voel je je? En hoe is het met je grote stoere vent Thomas?
EstherH, met jou zwangerschap ook alles goed? Niet meer zo aan het overgeven?
jorina schreef:met de grote thomas gaat het goed
behalve dat ie onderhand alweer een half uur aan een broodje zit
lijk wel een politie agent
en hij vraagt iedere dag of hij al naar school mag en dat vind ik echt zielig want hij moet nog ff geduld hebben
jorina schreef:ja het is echt zelfs een beetje zielig
want zijn vriendje waar hij altijd mee speelt zitten wel al op school
en dan vraagt ie 's ochtends vaak al of ie met Timo mag spelen
en dat kan niet :cry:
jorina schreef:niet te veel over nadenken doe ik ook niet gewoon lekker genieten
het enige wat ik deze zwangerschap echt niet doe is al kleren kopen of iets dergelijks want dat deed ik vorige 2 x wel en dat heeft niet echt geluk gebracht net zoals vertellen aan familie alleen mijn moeder en mijn beste vriendin weten het nu voor de rest van de familie houden we het deze keer nog ff verborgen
ik heb trouwens wel een positief gevoel over deze zwangerschap
komt denk ik ook omdat niet alle kwalen er in 1 x zijn maar groeien per dag
vorige week had ik nog niet zo'n last van de tietjes en nu knallen ze uit elkaar van ellende
zo ook met de misselijkheid zoals ik het nu denk ontkom ik er deze zwangerschap ook niet aan want het word met de dag erger maar heb nog niet over gegeven
ben wel al de hele zwangerschap echt supermoe en dat lijkt ook wel erger te worden ben blij als ik de 12 voorbij ben
weet niet of ik het al ergens gemeld had trouwens maar heb de echo 16 februari
Jazzy schreef:Ik vertrouw alles en iedereen voor 99% haha ben al een keer besodemieterd dus hou altijd mn ogen goed open.
Nou is mijn vent wel echt een schat en gaat 100% voor mij en een kleine en zal het ook nooit achter hem zoeken maar zeg nooit nooit!! Kan ook over 25 jaar nog gebeuren he....deed mn pa ook :oops:
Jazzy schreef:@ snippie: die van mij is ook erg apart hoor....denk dat het voor iedereen net zo erg is als de ouders na lange tijd huwelijk uit elkaar gaan ongeacht hoe of wat, het is voor iedereen een klap!!
jorina schreef:waarom heb je daar een gesprek over dan
wil je een vlokkentest?
ja snippie het is wel echt zielig maar helaas niet anders
gelukkig gaat ie wel op vrijdag nog naar het kdv
Storm1987 schreef:Indd jazzy, ik vind ook dat je nooit nooit kan zeggen. Zeker wanneer je zo'n zwaar medisch traject in gaat samen hoor je wel dat er scheurtjes in je relatie ontstaan. Maar in de meeste gevallen brengt het je dichter bij elkaar. Evenals bij een zwangerschap. Wat een zwangerschap met je doet als vrouw en met je relatie.... ik ben blij dat wij alweer een tijd bij elkaar zijn want voor een prille relatie is een zwangerschap wel een flinke opgave.
Estherh, logisch dat je onzeker bent. Ik werd pas wat zelfverzekerder vanaf week 13 en kreeg pas echt vertrouwen na de 20 weken echo. Hoort er bij, je blijft enge dingen denken. Ik voelde mijn kwaaltjes de ene dag ook veel erger dan de andere dag hoor 😉 De ene dag deden mijn borsten al zeer als ik er naar keek, en de volgende dag leken ze compleet gevoelloos.
Komt goed, echt waar!
Bedoel je overigens niet de combinatie test? Vlokkentest doen ze alleen met een speciale reden. Wij hebben de combinatie test niet gedaan en daar heb ik nu, achteraf, spijt van. Hoe dichter je bij de uitgerekende datum komt hoe meer de onzekerheid weer de kop op gaat steken. Ik had hoogstwaarschijnlijk geen abortus gepleegd wanneer de uitslag down geweest was hoor. Maar bij een volgende zwangerschap laten we wél de combinatietest doen, dat weten we nu zeker.
Jazzy schreef:Oh werkt dat echt ja?? Misschien dat ik die ook wel ga halen of komt dat overeen met
etos zwanger worden?
Babii schreef:Jazzy schreef:Oh werkt dat echt ja?? Misschien dat ik die ook wel ga halen of komt dat overeen met
etos zwanger worden?
Bij mij in ieder geval niet :(. Ik ben al die keren zwanger geweest, maar alle keren is het fout gegaan. Moet ze toch blijven slikken van de gyn, maar ben ook echt een junk met al die medicatie!
Essiee schreef:Hee meiden!
Ik voel me weer sterk genoeg om hier weer lekker mee te komen kletsen ..
dus dat ga ik weer doen :mrgreen: :mrgreen:
Flink wat gekletst, dus ga ht straks allemaal even bijlezen!
Er staat hier al bijna een half uur man in een auto voor de deur.
Hij zit me de heletijd aan te kijken .. vind ht maar niks. Hij kijkt de heletijd zo om zich heen, bah!
Vanmorgen ook al een politiebusje hier ....
Steef schreef:Essiee schreef:Hee meiden!
Ik voel me weer sterk genoeg om hier weer lekker mee te komen kletsen ..
dus dat ga ik weer doen :mrgreen: :mrgreen:
Flink wat gekletst, dus ga ht straks allemaal even bijlezen!
Er staat hier al bijna een half uur man in een auto voor de deur.
Hij zit me de heletijd aan te kijken .. vind ht maar niks. Hij kijkt de heletijd zo om zich heen, bah!
Vanmorgen ook al een politiebusje hier ....
Hee Essiee!!
Wat goed dat je het weer aandurft hier te komen!!!
In wat voor buurt woon jij??
Je hebt toch niet iets gedaan wat niet mog he ;)
sylvia22 schreef:sharon, ben je vergeten :oops: wat goed dat de eerste datum is geprikt! voor je het weet is het eind maart en hebben jullie je intake. ga je ook 900E spuiten per keer? of is dat de hele ampul?
sharon_ schreef:sylvia22 schreef:sharon, ben je vergeten :oops: wat goed dat de eerste datum is geprikt! voor je het weet is het eind maart en hebben jullie je intake. ga je ook 900E spuiten per keer? of is dat de hele ampul?
Geeft niet meis, je reageerd er uberhaupt teminste nog op 😉 net als Snippie. Had jullie het beter kunnen pben,
de rest wil er niet op reageren of leest er over heen ofzo zoals bijna altijd :? .. Over de eenheden betreft,
zoals het op papier staat 150 geloof ik, maar snap er niet veel van. Ik laat anders vanavond het papier wel ff
scannen door me vriend en dan pb ik het je wel ff. Misschien dat jij er wijzer van word hihi.
Essie wat fijn dat je je weer beter voelt! Gezellig dat je weer komt kletsen! En wat creepy van die mannen, brr ik schijt hem dan ook altijd vet hoor met zulke dingen. Anders idd gewoon ff de politie bellen.
EstherH schreef:Essie.... BOERENKOOL!!
enne niet opgepakt worden zo he!
Jazzy schreef:nou essie, ben benieuwd
becky88 schreef:het slijmvlies was perfect zei ze, weet niet hoe dik het was :oops:
nu idd hopen dat ze lekker doorgroeien 😃
ik heb 2,5 mg geslikt
sylvia22 schreef:becky88 schreef:het slijmvlies was perfect zei ze, weet niet hoe dik het was :oops:
nu idd hopen dat ze lekker doorgroeien 😃
ik heb 2,5 mg geslikt
als je slijmvlies nu al goed was, dan groeien je eitjes wel door hoor!
bij mij gaat ook als eerste het slijmvlies groeien en vervolgens komen de eitjes erachter aan.
wanneer moet je weer?
becky88 schreef:ik laat je donderdag wel wat horen sylvia ;)