BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Whahahah wisten we dat maar Syl :P. Haal dit van een gynaecoloog site af, maar ja.... Ik vertrouw niet volledig meer op internet, maar meer op mijn eigen gynaecoloog :D.
Babii schreef:En dan zal je zien dat ik niet zwanger raak en dat het alle 6 IUI behandelingen niet lukt :|. Heb zo een naar voorgevoel dat het niet raak gaat zijn met IUI :(. Sorry voor me gezeik hoor, maar blehhhhh
He maar Snip, jij woensdag de punctie :D?!? Ga natuurlijk niet vragen of je zenuwachtig bent, want dat is Snippie niet haha.
Babii schreef:En dan zal je zien dat ik niet zwanger raak en dat het alle 6 IUI behandelingen niet lukt :|. Heb zo een naar voorgevoel dat het niet raak gaat zijn met IUI :(. Sorry voor me gezeik hoor, maar blehhhhh
He maar Snip, jij woensdag de punctie :D?!? Ga natuurlijk niet vragen of je zenuwachtig bent, want dat is Snippie niet haha.
Babii schreef:@ Snippie, meissie inderdaad dit wordt jullie ronde! Dat moet van Babii :P. Dus laat ze nu maar luisteren naar mij ;).
Thanks voor de lieve woorden dames, ben gewoon erg bang... :roll: Het is zwaar irritant en het heeft ook een slagingspercentage van 10 tot 15%... :roll:
EstherH schreef:helleujjjj meisjes!
Heb ik nog wat gemist vandaag??
Tessa23 schreef:ja mij estherH.. haha.. sorry ben flauw vandaag..
Jazzy schreef:Ja maar ik wil ook niet door de ha doorgestuurd worden, ze hebben een kuur die je eisprong opwekt en bij de meeste vrouwen komt tie daarna vanzelf op gang, dan heb je nog geen regelmatige cyclus maar wel een eisprong, dat is alles wat ik wil 😉 nu heb ik niks he....en dat kan toch nooit een jaar lang?? Tenminste ik heb nog niet gehoord dat iemand een jaar niet ongesteld wordt na het stoppen met de pil...??
Lunanoa schreef:Missmini hoeist met je?
Heb je al wat gerommel in je buik?
EstherH schreef:kimmmmmm ik vroeg hoe t met je ging :P
Jazzy schreef:Ik heb meerdere dames gehoord over orgametril
Wegblijven van de menstruatie
De balans tussen de verscheidene hormonen luistert erg nauw. Door een verstoring daarvan kan de menstruatie erg onregelmatig worden of wegblijven. Als u lynestrenol gebruikt gedurende tien dagen per cyclus van vier weken, kan een normale cyclus zich herstellen. Uw arts schrijft het dan in combinatie met een oestrogeenhormoon voor.
Lunanoa schreef:Snippie: Heerlijk! Goed nieuws meid 😉
Jorina: Tankze 😂
Jazzy: Hoelang ben je al niet ongesteld geweest dan?
Ik had namelijk een cycles van rond de 42 dagen. Ik werd ongesteld om de 6/7 weken :? Duurt misschien lang, maar je lichaam werkt dan wel prima.
Je moet natuurlijk allemaal zelf weten wat je doet met je lichaam, dat is geheel aan jou & ik zal ook de laatste zijn die er iets over zegt.
Maar ik zou niet zomaar die rare shit in mijn lichaam stoppen als dit je eerste cycles is. Het is allemaal raar spul dat vanalles met je lichaam doet. Ik zou het eerst aan je lichaam over laten.
Maar das mijn mening...
Hoop dat je begrijpt dat het geen aanval o.i.d. is :roll:
x
Babii schreef:EstherH schreef:kimmmmmm ik vroeg hoe t met je ging :P
Sorry lieverd, moest het MT inrennen om te notuleren. Gaat goed hoor, morgen naar de gyn voor een FM en dan afwachten of er wat groeit en afwachten of het slijmvlies weer goed groeit. Als dat niet zo is, is het weer een verloren ronde :(.
@ MissMini oehoeeeeeeee wat spannend, die voorweeen lijken me niet echt fijn hihi.
@ Jorina, ik had je al terug gesmst maar: WHOAAEEEEAAAAAAAAA GEFELICITEERD!!!!