GuestOud lidBerichten: 5.389Lid sinds: 1 januari 2005
Poeh gekjoh .. het voelt alsof ik ongesteld ben. Maar er komt alleen maar hele donkerbruine shit uit :? :twisted:
bruidje schreef:we willen allebij graag voor de 30ste twee kindjes dus moeten opschieten!
Wouden 2 jaar geleden beginnen,maar toen viel ik van me fiets en verloor me baan toen was ik dus 19.
Maar we gaan eerst trouwen wordt ook hoog tijd vonden we naar 4 jaar samen zijn en dan werk zoeken en dan december of mis wel eerder stoppen met de pil!
bruidje schreef:Waarom is het nou weer direct een rare mening?
Ik snap niet dat hier Nederlanders zijn die een mening van een ander niet respecteren belachelijk gewoon!
Nederland is een land met een vrije meningsuiting,maar zelfs al leg je een eigen standpunt op jet wordt niet gerespecteerd.
Wij willen voor onze 30 ste twee kinderen en als dat niet lukt dan maar 1 of geen kinderen!
Na onze 30ste stoppen wij ermee staat op papier en zo willen wij het dat is onze keuze.
Iedereen mag het op zijn of haar manier doen toch?
becky88 schreef:hey meiden,
hoe is het hier??
sonja jij zegt precies wat ik ook dacht.
maar oke genoeg erover gezegt.
kim heel veel respect voor jou dat jullie 1 a 2 jaar wachten.
de rest weet ik niet meer :oops:
hier weer K*T!
eitje is weg er zit nu helemaal niks meer en het slijmvlies was ook maar 6MM
dus nu maar weer afwachten. :?
Tessa23 schreef:Mama en ik ? En staat op papier whahahaha sorry..kan je tegenwoordig ook al vast laten leggen dat je dan geen kinderen meer mag.. vaaaag :shock:
bruidje schreef:jullie heben ook geen respect voor mijn mening,want het is direct allemaal belachelijk.
Nou wij vinden het belachelijk dat kind 20 is en wij dan 50 of zelfs ouder en dan het kind niet meer aankunnen en de kleinkinderen nooit zullen zien opgroeien nee wij hebben er teveel meegemaakt die dit niet aankonden!
Dus onze mening staat klaar en als je dat niet accepteert dan maar niet
Mama en ik stoppen nu met het verdedigen van onze mening
en ja het staat zwart op wit op papier in ons samenlevingscontract en strax ook bij ons huwelijk!
Essiee schreef:Ik snap echt niet dat ik nu ineens een cyclus van 26 heb .. maja goed, maakt ht uit!
Zal ik eens iets grappigs vertellen? :mrgreen: Jullie mogen niet lachen hoor 😂
Wij vonden gister op zolder een microscoop (heeftie ooit eens van mn opa gekregen voor sinterklaas geloof ik) .........
Zou je daar zaadjes mee zien vroeg ik aan mn vriend?
Hij keek me eerst een beetje vreemd aan .. hmm ja dat weet ik eigk niet. Proberen?
Nou geprobeerd, vreselijk gelachen,maar SUUUUUUUPER gaaf om te zien, werkelijk .. echt!!
Tessa23 schreef:En normaal zeg ik niks.. zeker de spanning of mn ongi komt vandaag.. haha nu ga ik echt..
bruidje schreef:ik ben heel erg wijs en daarom alles zwart op wit en 30ste alles dichtt maken en geen baby meer en nee hoor vind jullie meningen ook echt wel tellen,maar als mijn mening dan al zo afgekraakt wordt wrm mag ik jullie dan niet afkraken?
moderator wat vind jij ervan dat ik anderen wel moet respectreren en hun mij niet?
Beetje vreemd moet ik zeggen,want iedereen heeft ander denkbeeld
bruidje schreef:dan lezen menzen er even overheen.
Ik kan niet altijd rekening houden met iedereen en er werd net geschreven iedereens manier van aanpak respecteren?
Nou jullie respecteren mij niet en ik jullie wel zou het alleen zelf nooit doen wat er ook gebeurd en dat weten we gewoon zeker.
en snippie ik vind het hartstikke leuk en mooi dat je zwanger bent en dat is jouwn keuze om het wel te doen!
sylvia22 schreef:Zo 😢 :x,
Ik heb er 4.. links 3, 1 van 15 mm en 2 van 16 mm en rechts 1 van 18 mm..
Nu moet ik dus afwachten! Ik word straks terug gebeld of ik mag doorgaan of niet.. maar waarschijnlijk NIET!!!
WAT EEN KUTZOOI ZEG!
sylvia22 schreef:Zo 😢 :x,
Ik heb er 4.. links 3, 1 van 15 mm en 2 van 16 mm en rechts 1 van 18 mm..
Nu moet ik dus afwachten! Ik word straks terug gebeld of ik mag doorgaan of niet.. maar waarschijnlijk NIET!!!
WAT EEN KUTZOOI ZEG!
bruidje schreef:ik bedoel om het toch nog te proberen dat is jouwn keuze.
en vind het allemaal heel mooi voor jullie,maar heb het bij me vriendin van dichtbij gezien en bij meerdere mensen dat kind na je 30ste niet altijd liefde en goede zorg krijgt.
nu stoppen we ermee!
einde discussie!
IEDEREEN HEEL VEEL SUCCES MET SEXEN OF ANDERE ACTIVITEITEN OM ZWANGER TE WORDEN.
MOGE GOD JULLIE BIJ ZIJN EN MOGEN JULLIE JE KINDJE WEL TROUW BLIJVEN!
bruidje schreef:ik bedoel om het toch nog te proberen dat is jouwn keuze.
en vind het allemaal heel mooi voor jullie,maar heb het bij me vriendin van dichtbij gezien en bij meerdere mensen dat kind na je 30ste niet altijd liefde en goede zorg krijgt.
nu stoppen we ermee!
einde discussie!
IEDEREEN HEEL VEEL SUCCES MET SEXEN OF ANDERE ACTIVITEITEN OM ZWANGER TE WORDEN.
MOGE GOD JULLIE BIJ ZIJN EN MOGEN JULLIE JE KINDJE WEL TROUW BLIJVEN!
sylvia22 schreef:heb even jullie advies nodig:
wat als ik niet door mag gaan met 1 van 15 mm, 2 van 16 mm en 1 van 18mm.. zal ik het dan toch doen? :shock: Ik heb hier thuis pregnyl liggen!
Hoe groot is de kans dat ze alle vier bevrucht raken? 15 % kans per eitjes.. nou dan kan ik het toch best gokken?
Wat vinden jullie?
sylvia22 schreef:van moeder moeten we het ook gewoon doen..
ik ben alleen bang dat ik dan iets uitlok zeg maar.. zul je net zien, worden ze alle vier bevrucht! nee toch dan kan niet he?
wat zeg ik dan tegen het ziekenhuis?
Jamilah79 schreef:En een 4ling is toch ook niks mis mee :mrgreen: ;)
sylvia22 schreef:dank je wel snippie voor je antwoorden! 😉
nog een vraagje.. die rechts zet van 18 mm, was echt net pas 18 mm, eigenlij nog nets iets kleiner, ronde de 17,5 mm.
kan ik dan straks al de pregnyl zetten of is hij dan te klein? Hij groeit nog wel door toch? ik ben namelijk bang dat als ik morgen pas spuit dat ook die anderen van 16 mm dan groot genoeg zijn zeg maar? wat zou jij doen? vandaag spuiten of morgen?
Jamilah, grappenmaker 😉
Becky, wat is er met jou meid? ook slecht nieuws?
Liminous schreef:Hoi dames!
Tis ff een tijdje geleden dat ik hier langs kwam wippen, maar zag een aantal dingen waar ik toch even op wil reageren!
Allereerst : Snippieeee wooow! Ben echt blij voor je meis! Ik ga voor je duimen tot mn duimen er van af vallen dat je een perfecte zwangerschap mag hebben!
Syl meid, hoe is het met jou? Als jij er aan zit te denken om toch die Pregnyl te zetten, moet je het gewoon lekker doen! Tis net wat snippie zegt, de kans dat ze alle 4 bevrucht raken zal niet zo groot zijn.. Maar tis iig een kans en niet weer een weggegooide ronde! Denk er gewoon lekker rustig over na, en bedenk voor jezelf wat JIJ en je mannetje willen.. Was er inmiddels alweer een keer een vacature gekomen?
Hee Mayella, jij ook hier 😃 Knuff voor jou meid! Voel je je alweer wat beter? Kletsen anders in t andere topic wel ffies bij 😉
Becky, hoop voor je dat je lichaam toch gauw gaat doen wat ie moet doen! Heel veel sterkte
Ik ben het trouwens zwaar met jullie allemaal eens wat betreft Bruidje! Wat kan die uit dr nek lullen zeg..
Dikke knuff voor alle dames hier!
becky88 schreef:sylvia mijn eitje van 13,7 is weg en links zit ook niks meer
sylvia22 schreef:2 embryo's betekent – afhankelijk van de leeftijd- 20- 30% kans op zwangerschap en in geval van zwangerschap 25% kans op een meerling (tweeling).
3 embryo's betekent 30- 40% kans op zwangerschap en in geval van zwangerschap 50% kans op een meerling (tweeling [40%] of drieling [10%]).
dit heb ik van een IVF site hoor, maar het geeft wel de kans aan.. en dat is best weinig
snippie schreef:sylvia22 schreef:2 embryo's betekent – afhankelijk van de leeftijd- 20- 30% kans op zwangerschap en in geval van zwangerschap 25% kans op een meerling (tweeling).
3 embryo's betekent 30- 40% kans op zwangerschap en in geval van zwangerschap 50% kans op een meerling (tweeling [40%] of drieling [10%]).
dit heb ik van een IVF site hoor, maar het geeft wel de kans aan.. en dat is best weinig
en dat hangt ook nog van de kliniek af waar je het doet.
want ze doen in mijn kliniek niet voor niets geen 2terugplaatsingen op mijn leeftijd.
maar dat is natuurlijk heel anders.want die zijn al bevrucht.
kNUF
bruidje schreef:we willen allebij graag voor de 30ste twee kindjes dus moeten opschieten!
Wouden 2 jaar geleden beginnen,maar toen viel ik van me fiets en verloor me baan toen was ik dus 19.
Maar we gaan eerst trouwen wordt ook hoog tijd vonden we naar 4 jaar samen zijn en dan werk zoeken en dan december of mis wel eerder stoppen met de pil!
pluis schreef:@bruidje
Ben je wel helemaal wijs in je hoofd?
Dit is een forum voor mensen die graag zwanger willen raken of zijn.
Iedereen mag zelf weten hoe wat waar en wanneer.
En eerlijk gezegd zitten we niet op je masturbatieverhalen te wachten.
Sorry wilde ik even kwijt.
bruidje schreef:x--jessy--x schreef:even inbreken: ja ze heeft ook gereageert op het topic "hij wil niet sexen". Daar vertelde ze dat zij, haar verloofde, en haar hele vriendengroep heel open zijn over sex maar dat niemand mastrubeert, dat vinden ze namelijk allemaal een zonde. Haar man is internationaal vrachtwagenchauffeur en de hele week weg en dan bewaren zij en hij (! :? ) het voor elkaar dus tot het weekend dat ze elkaar niet zien... Jaja... :?
Ja wij zijn geen sexmaniakken die niet 5 dagen zonder sex kunnen,maar dat is een heel ander forum ofniet dat heeft hier niks eme te maken!
en waarom kan het niet waar zijn,omdat jouwn vriend niet zonder aan zijn ... te rukken kan?
Essiee schreef:hahahahah ik moet dr stiekem toch wel een beetje om lachen
Is niet goed voor zn sperma straks hoor, om een week te sparen :lol: