Ik ga ook slapen!! :mrgreen:
Bis morgennnnnn!
Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
Roxy schreef:Ankie87 schreef:was maar een grapje he....maar jullie zijn al weg, toch al naar bed? Vergeet jullie gebit niet uit te doen!
Nou dan ben ik ook maar pleitos....welterusten!
Dit oude dametje kan wel tegen een grapje maar ze kan ook nog steeds klussen!! Ik kwam een mooi rimpelig mannetje tegen en ben ermee de lift ingedoken 😂x--jessy--x schreef:Deze oude dame is er nog hoor 😃 Maar geloof ook dat ze me hier vergeten zijn 😞 Zit al veels te lang namelijk met dezelfde incontinentieluier aan achter dit tafeltje! Protest 😈 Ga zo maar eventjes kijken of ik nog een zuster kan vinden...
Roxy ja breien!! Tja dat gaat hier niet meer he, oog hand coordinatie is met de jaren helemaal naar de klote gegaan. Omslaan en af laten glijen gaat nog wel, maar dat insteken :? Mis steeds het gaatje, lijk net op mijn man dus toen die ouder werdt hihi oeps 😃
Eten was zeker niet te pruimen... Blèh!! Allemaal van die rare nieuwe buitenlandse hapjes en zo af en toe. Kan ook echt niet zonder gebit. Wil gewoon mijn geprakte gehaktballetje met appelmoes!! Kunnen we niet gaan staken? Alle rolstoelen en rollators voor de deur, komt niemand langs :D
Zeg, hebben ze je incontinentieluier nou nog niet verschoond? D'r hangt een aroma van het meest vieze soort om je heen :shock:
Jamilah79 schreef:Ja, nou ik plas wel gewoon in me bed, word morgen dan wel weer door de zuster verschoond hihi 😉 :mrgreen:
Maar ik ga er wel echt vandoor nu denk ik...gebeurd weinig spannends hier en ik ben moe en op, dus nog even tvkijken in bed en dan:
oogjes dicht en snaveltjes toe :mrgreen:
Babii schreef:sylvia22 schreef:peraja, dat is idd appart zeg!
Mayella, ik denk bij jou ook een meisje.
Hier vanavond druk aan de klus straks :mrgreen: de pregnyl zit er weer in, deed even pijn.. maar verder voel ik er niks van. mijn ovutest is wel positief dus de hormonen van de pregnyl zitten echt in mijn lichaam..
Nu hopen dat de eitjes ook echt knappen rond de 36 uur na de spuit, ben soms bang dat ze nu al zijn geknapt :oops: heb er geen reden voor hoor om dat te denken en dan nog we hebben maandag ook geklust dus zaad is aanwezig :oops: ben gewoon erg onzeker nu weer.. ben weer bang voor een enorme teleurstelling straks! :roll:
Ehm niet om je onzeker te maken.... Maar bij mij is de ovu test pas de volgende dag positief... Weet niet hoelaat je de pregnyl heb gezet? Maar het heeft zeker wel even tijd nodig om te gaan werken :).
Of je test is knal posi omdat je eitjes lekker willen jumpen, nou dan krijgen ze een extra jump van de pregnyl, klusser de klus jij!!!
x--jessy--x schreef:Haha Syl, ik herken het zo!! Van mij mogen de katten dan ook echt niet in de slaapkamer zijn!! Kijk je tijdens de sex opzij, zie je ineens van die oogjes je aanstaren!! Ja, dan lukt het niet meer hihi 😉 Een keer lag mijn vriend in de slaapkamer op mij te wachten, jumpt er 1 op bed, wil die aan zijn je weet wel wat gaan ruiken 😮 na ja!! :shock:
Jamilah79 schreef:Whahahaha Sylvia :mrgreen:
Dat zou voor mijn mannetje ook echt een romantiek-killer zijn hoor, een kat die je aan zit te staren hihihi...
Sorry Snippie: ik zal jullie geen zwangere mutsen meer noemen 😉 :mrgreen:
sylvia22 schreef:mijn vriend is werken en hij heeft beide sleutelbossen mee genomen en ik zit hier dus opgesloten :twisted: tot ong. 17.oo uur..
sylvia22 schreef:oh dat lijkt me echt vervelend als je betrapt word door je kinderen.. heetf het er later nog over gehad?
Ik heb mijn ouders gelukkkig nooit betrapt, moet er ook niet aan denken :o
nanzje schreef:wij gaan zowiso naar de slaapkamer omdat ik een klein nieuwsgierig mannetje van 9 heb rondlopen..en die heeft ons al es betrapt :oops:
waarop hij vroeg,mamma heb je pijn?ja zei mijn vriend met het schaamrood op de kaken,ik ben mamma ff bij dr been aan het masseren :P
Jamilah79 schreef:Snippie: Tuurlijk ben ikke lief!!! :mrgreen:
Tja, mijn nachtrust was wel redelijk, maar toen ik gister lekker op tijd in me bedje kroop begon de kleine man ineens te huilen, dus toen kon ik er weer uit. Was rond half 12/12 uur. Daarna gelijk gaan pitten en werd vanmorgen om 7 uur wakker door het kleine mannetje...was een beetje aan het zeuren haha...maar ik was nog zo moe en ben nog 20 minuten blijven liggen :oops: . Ga vanmiddag wel weer tukkie meedoen met hem haha..
Maar zo meteen eerst even lekker de stad in samen...
nanzje schreef:whaha swaffelen,ik heb voor mijn vriend een shirt gekocht waarop staat:ik ben de swaffelkoning 😃
en over die katten,zo een knorrende kat naast je is toch best erotisch 😂
maar wij hebben ook wel es een snuffelende hond aan de bips gehad 😮 .
wij gaan zowiso naar de slaapkamer omdat ik een klein nieuwsgierig mannetje van 9 heb rondlopen..en die heeft ons al es betrapt :oops:
waarop hij vroeg,mamma heb je pijn?ja zei mijn vriend met het schaamrood op de kaken,ik ben mamma ff bij dr been aan het masseren :P
snippie schreef:nanzje schreef:whaha swaffelen,ik heb voor mijn vriend een shirt gekocht waarop staat:ik ben de swaffelkoning 😃
en over die katten,zo een knorrende kat naast je is toch best erotisch 😂
maar wij hebben ook wel es een snuffelende hond aan de bips gehad 😮 .
wij gaan zowiso naar de slaapkamer omdat ik een klein nieuwsgierig mannetje van 9 heb rondlopen..en die heeft ons al es betrapt :oops:
😃 😂 lig helemaal dubbel hihi.
mama heb je pijn:P!
sylvia22 schreef:wat is het stilletjes hier.. iedereen lekker van het weer aan het genieten?
Ik kan dat helaas niet, zit hier binnne opgesloten 😂
weet iemand of je met ovutesten kan meten wanneer je pregnyl uit je lichaam is?
sylvia22 schreef:snippie, ik dacht dat ovutesten reageerde op pregnyl..
ik heb namelijk net een ovutest gedaan van CB en ik kreeg een smiley..
sommige mensen testen vanaf de pregnyl elke dag om te kijekn wanneer de pregnyl uit hun lichaam is, ik ben daar ook wel benieuwd naar (ook voor een volgende keer) hoe moet ik dat doen dan?met ovu of zw testen?
sylvia22 schreef:ok, dank je wel voor je antwoord..
sylvia22 schreef:ja nou misschien test ik wel helemaal niet.. ze zeggen dat het 10 dagen duurt voordat het uit je lichaam is, maar de vorige goede keer (de 1ste keer pregnyl) werd ik na 9 dagen al ongesteld en dat mag niet nog een keer gebueren want dan krijg ik iets voor de ondersteuning, maar daarom wil ik eigenlijk ook weten hoelang het in mijn lichaam zit
sylvia22 schreef:ik hoop het ook, maar verwacht er niet teveel van :oops:
nanzje schreef:maar goed word er dus aan een ventje van 9 gevraagd of hij naar een kiddypsycho wilt.de vraagtekens vlogen over zijn hoofd heen,haha..neej zegt ie ik heb nu toch een vader..
sylvia22 schreef:we doen ons best vanavond nog een keer ;)
Babii schreef:Ja inderdaad Essiee, vreselijk zulke mensen. Kijk ze vindt een baby lief en leuk, maar mijn zusje vergeet alle andere dingen die erbij horen ;).
De verantwoordelijkheid bijv. Ach ze zoekt het maar uit, heb der gefeliciteerd!!!
Essiee schreef:Goeiemorgen meideeeeeeeen!
Gaaf joh kim jullie nieuwe huisje!!
Mayella, woeeh leukleuk alle spulletjes .. lekke aan de gang het weekend dus!
Es hoe gaat het met jooooou? Spreekje veel te weinig!
Essiee schreef:Es, Fijn joh! Hier ook alles ok hoor :mrgreen:
Syl, spannendspannend ...
Mannetje gaat straks het geld voor de ovutesten overmaken .. volgende week daar maar eens mee aan de slag dus :? :lol:
sylvia22 schreef:tessa, nee vandaag zit ik niet opgesloten 😉 heb net al vergadering gehad op het werk en ga zo naar mijn zusje (die s in het huis van mijn ouders, want die zijn op vakantie) om daar te eten en vanavond verjaardag.
Ik heb toch besloten wel te testen omdat ik wil weten hoelang de pregnyl in mijn lichaam zit, dit is ook erg handig om te weten voor de volgende keer!
Vandaag dus een ovutest en zwtest gedaan.. de ovutest is nog wel positief, maar veel minder positief dan woensdag.. de zwtest heb ik net gedaan, dus niet met ochtendurine en die is licht positief.
Wanneer is de pregnyl uit mijn lichaam? als de zw test negatief is?
sylvia22 schreef:ok, thanks.. ik zat net op je babysite. wat een mooi ontroerend nummer heb je erop! Ook al geloof ik zelf niet, ik vind het een mooi nummer! wil je me nog even je ww mailen.
sylvia22 schreef:tessa, nee vandaag zit ik niet opgesloten 😉 heb net al vergadering gehad op het werk en ga zo naar mijn zusje (die s in het huis van mijn ouders, want die zijn op vakantie) om daar te eten en vanavond verjaardag.
Ik heb toch besloten wel te testen omdat ik wil weten hoelang de pregnyl in mijn lichaam zit, dit is ook erg handig om te weten voor de volgende keer!
Vandaag dus een ovutest en zwtest gedaan.. de ovutest is nog wel positief, maar veel minder positief dan woensdag.. de zwtest heb ik net gedaan, dus niet met ochtendurine en die is licht positief.
Babii schreef:sylvia22 schreef:tessa, nee vandaag zit ik niet opgesloten 😉 heb net al vergadering gehad op het werk en ga zo naar mijn zusje (die s in het huis van mijn ouders, want die zijn op vakantie) om daar te eten en vanavond verjaardag.
Meis,
het heeft echt totaal geen nut om nu elke dag een zwangerschapstest te gaan doen. Weet niet of je dat van plan was, maar ik zou rond 5 DPO eens testen... Dan ben je 7 tot 8 dagen na de Pregnyl. Bij mij was hij dan altijd negatief ;)