Hello Ladies,
Ik ben hier even niet meer geweest, er gebeurde ineens zoveel!
De rest in afwachting om te kunnen testen en Hoop op weg naar IUI, ik hoop op vele positieve testen!
Ik heb ondertussen afgelopen vrijdag afscheid genomen van mijn werk met een afscheidsborrel. Ik heb allemaal cadeautjes gehad en er zijn veel mensen gekomen. Ik heb o.a. een vijgenboom gehad met allemaal kaarten met bedankjes en wensen erg lief, een paar boeken, lekkere dingen voor onder de douche, chocolaatjes (die al op zijn) en een bijdrage voor een luxe espresso-apparaat eentje die wij op het werk ook hebben maar dan in het klein. Dat laatste was gelijk mijn huwelijkscadeau. Ik ben erg verwend moet ik zeggen. Ik heb ook een mooie speech gehad van mijn collega, hij noemde ook mijn vader met wie hij heeft samengewerkt, daarom heb ik ook een bijzondere band met hem. Ik moest wel even wat emoties weg slikken toen hij het over hem had. Er zijn veel hartelijke mensen op het werk, die warmte ga ik wel missen. Ik heb ook een mooie speech gehouden al zeg ik het zelf, ik stond van mezelf te kijken dat ik daar zo rustig stond.
Verder druk met mijn webdesign opleiding, ik maak als eindopdracht een website voor een collega van mij, dus ik ga nog wel een paar keer naar mijn werk. Ik heb ook nog veel huiswerk te doen, 22 juni moet alles klaar zijn.
Ik merk wel dat ik door de drukte minder met zwanger worden bezig ben, ik is nog wel aanwezig natuurlijk in mijn hoofd maar er zijn veel afleidingen.
Ik was zo druk in mijn hoofd begin van de week dat ik snachts zelfs aan het praten was volgens mijn vriend.
We zijn ook nog druk met onze huwelijks voorbereidingen.
Vandaag een ontzettend leuk telefoongesprek gehad met mijn vriendin in Australie. Zij is 2 jaar geleden getrouwd en heeft een zoon van 9 maanden. Ik had haar ruim 2 jaar niet meer gesproken, dus dat werd ook wel tijd. Nu vertelde ze dat ze in 17 september naar Nederland komt voor 6 weken!!!! Echt wow, ik heb haar 9 jaar geleden voor het laatst in Australie gezien. Nu ga ik ook haar man en zoon ontmoeten. De rest van de dag liep ik zo wat te juichen, ze is net een zusje voor me. We kennen elkaar in oktober 20 jaar!!! Helaas kan ze niet op mijn trouwdag komen, maar dan heb ik ook niet echt tijd voor haar, in sept. wel. Ik kon ook niet op haar trouwdag komen, we zaten midden in een verhuizing, verbouwing en ik had net een nieuwe baan.
Maar nu wordt het toch spannend, ik ben namelijk nog steeds niet ongi, gisteren had ik het moeten worden. Ik wacht af tot zaterdag, als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik testen. Het kan namelijk ook met de spanningen te maken hebben dat ik nog niet ongi ben.
Ik heb ook geen pijn aan mijn borsten wat ik normaal wel heb als ik ongi moet worden. We wachten maar af.
Ik heb ook besloten na mijn trouwdag met IUI te beginnen, nu ben ik veel te druk, het is ook belangrijk om mijn rust er voor te nemen, als je gespannen bent lukt het ook minder snel.
Hoe is het met jullie? Welkom Kimberley! Temperaturen deed ik ook altijd rectaal, dat schijnt het meest betrouwbaar te zijn. Met temperaturen kun je zien wanneer, je verhoging hebt en dus gaat evalueren.
Liefs Roosie