nluiten..pff waterg zeg..ook als jaar inbakert gaat ze dus niet slapen? en hoe bedoel je voeden voor de zoveelste keer?
ik kan je echt het boek inbakeren brengt rust of rust en regelmat aanraden van Ria Blom..je kunt op internet ook stukken lezen..zoals je het omschrijft is ze gewoon haar patroon kwijt..en dan weet je niet meer of ze zou huilt van honger of slaap..denk je honger ga je voeden drinkt ze niet..enz enz..
hier gaat t echt goed vanmorgen was ze even t ritme kwijt maar net weer uurtje wakker..flesje en op bed gelegd, wel in slaap gehuild maar ik kan haar wakker op bed leggen en ze gaat wel slapen, nu 1,5 uur. Volgens dat boek moeten kleintjes tussen voedingen minimaal 2 uur slapen dan zijn ze goed uitgerust om weer goed te kunnen drinken
(
http://www.debakermat.nl/onderzoek.html)
poept ze wel regelmatig?
ik hoop dat yma nog even slaapt breng ik zo kyan weer naar school..als ze wakker is moet ik mn nuva-ring ophalen..kan ik meteen inbrengen en ben ik over 2 weken beschermd!
doordat yma wel 2 keer per dag 2 uur of meer slaapt kan ik eindelijk weer eens wat doen...net gestreken enz..alleen stofzuigen vind ik lastig ben bang dat ze er wakkeer van wordt