Ik voed puur op verzoek. Als Sam eten wil hebben, dan krijgt ie eten. Wel hou ik de tijd een beetje in de gaten, maar dat is meer om te kijken of hij wel lang genoeg drinkt. Hij drinkt eigenlijk nooit langer dan 20-25 minuten. Het spugen is vandaag gelukkig alweer een stuk minder..hij is vandaag ook weer een stuk rustiger en tevredener. Hij zal z'n dag gisteren wel niet gehad hebben.
Ja, je hebt gelijk dat zo'n ui wel erg sterk ruikt, maar ik merk niet aan Sam dat hij daardoor minder slaapt..heb zelfs het idee dat hij beter slaapt, omdat hij meer lucht heeft op deze manier. Maar ik zal het in de gaten houden.
Voor de verstopte melkklieren is het ook goed om met een warme douchestraal over je borsten te gaan. Dat doe ik meestal...dan masseert de straal het melk naar de tepel toe.....dat werkt ook heel goed als je veel stuwing hebt.
Tammie78 schreef:Mippie jij ook bedankt voor die tip met verstopte melkkliertjes! ga het zo meteen proberen! Dat betekent in de rugbyhouding! is ook mijn eigen schuld zou je dan zeggen, want hou um eigenlijk altijd in de "normale" houding met voeden :oops: Dus tsja misschien logisch dat die kliertjes dan een keer verstopt raken aan de kant waar hij niet drinkt? :?
Haha mijn man wil wel helpen met die plekken wegmasseren 😂 :mrgreen:
Maar weet je wat ik wel maf vind heb ineens ook af en toe weer wat pijnlijke tepels. Zitten soms steken in. :? weird! En me boobs voelen soms een beetje beurs.
Aawww bloemmie das dan wel weer leuk en lief van je mannetje dat ie het goed wou maken!
Ennuh velletjes? :? :shock: heb ik nog niet meegemaakt bij David hoor!
Veldroosje mag ik vragen of jij volgens een schema voedt of juist op verzoek? Ik probeerde namelijk wat meer naar een schema te gaan, maar stap er weer vanaf. Mijn man heeft namelijk op een goede borstvoedingssite gelezen dat het met baby's die echt op verzoek mogen drinken veel beter gaat. Zijn rustiger en minder spugen en krampjes. Laat je baby dan ook echt uitdrinken en zeg bijv. niet van " nou nu heb je 20 minuten gedronken, nu is het klaar". laat hem het dus echt zelf aangeven. En volgens mij kan je dan beter een neusspray gebruiken :? zijn geur is namelijk veel sterker dan die van jou he, dus weet niet of zo'n ui dan lekker is voor um? :? Maarja dat weet ik niet verder....