Tammie heerlijk he dat genieten. Ik heb toen met dat geklooi met de fles 2 weken niet echt genoten en nu ik het los heb gelaten geniet ik weer vollop. Gijs zit ook lekker in zn velletje en doet steeds meer kunstjes hihi… echt leuk!!!
Ik heb een boek met leuke babyhapjes, als ik hier een recept neer moet typen dan hoor ik het wel hoor. Voor kleine babietjes staan de volgende receptjes erin: eerste rijstevlokken (ofwel rijstebloem), eerste gemalen rijst, gierstpap, aardappeluree, wortel-aardappelpuree, erwten-aardappelpuree, pastinaakpuree, puree van zoete aardappelen en bloemkool, avocadopuree, appelmoes, peer-appelmoes, perzik-mangopuree.
In dat boek staat ook dat als je te vroeg met bepaald soort eten begint er een voedselalergie kan ontstaan. 1 van de meest voorkomende is glutenallergie, dus ze raden met klem aan geen gluten te doen de eerste 6 maanden.
Hihi Brusje algehele onthouding is ook zo saai…. En nou gelukkig geen uitvallende dreads, misschien moet ik er ook dreads van maken, al worden het dan zielige dunnen dreadjes, maaruh hoe is het met de luizen hihi 😉
Linda leuk eieren verstoppen, nog 2 jaartjes dan kunnen onze uks ook eitjes zoeken… of misschien volgend jaar al… hihi hier ook al kriebels voor een tweede hoor, maar nog niet ongi dus ws geen cyclus nog. Hoop dat ik in de zomer weer cyclus heb!!!
Bah Lilian dat is schrikken, ben ineens blij dat Gijs geen speentje wil, hij kan zijn bekkie ook heel ver open doen, dus zou ook wat voor hem zijn. Maar vind je het niet eng om hem al 12 uur te laten slapen? Ik maak Gijs altijd na 10 uur wakker…
Angel ik ben nog niet aan het werk, maar de combi lijkt mij ook lastig hoor! Jee dan heeft die jongen wel een klapper gemaakt zeg…
Hihi mippie grappig dat je op zoek bent geweest, jammer dat jullie elkaar niet hebben gezien!
Tammie, pfff schoonouders… Gelukkig zijn die van mij lieve schatten en zelfs dan vind ik ze soms al vermoeiend hihi…
Em mijn broer lag altijd op de buik in de kinderwagen, lekker over de rand te loeren… Anders kan de buggy ook wel hoor, tenminste als je hem beetje naar achteren kan zetten. Die van ons kan helemaal in de ligstand.
Brusje doe es lief voor jezelf!!! Even lekker tijd voor jezelf nemen, zo’n opgefokt gevoel is echt kut. Rene wel thuis vanavond?
Hier heerlijk relaxed daggie gehad, lunchen met vriendinnetje en babietje in het zonnetje op tarrasje in de stad, beetje winkelen. Daarna naar mn ouders en heeft zusje lekker gekookt. Morgen weer zo'n lekker dagje, zusje komt en gaan ff shoppen. Met zulk weer is alles ook gewoon leuker. En Gijsie is alleen maar lachen sinds we met die domme fles zijn gestopt... Heerlijk ventje, kletst de hele dag als ie wakker is en giechelt veel en kan zichzelf ook goed vermaken in de box.