Laat ik me ook weer eens melden 😉
ow ja hoor David geeft ook wel 1 uur of 2 (of weet ik veel) na z'n voeding een mondje terug of ook uit z'n neus 😞
Tot wanneer kunnen ze last hebben van krampjes? Is soms zo zielig om hem met zo'n pijn te moeten zien. Is dan aan het rekken en strekken en loopt soms helemaal rood aan. Hou het zelf dan ook amper droog als ik hem zo hoor/zie huilen van de pijn. Is gelukkig maar af en toe, maar toch.
Vandaag ff bij dokter geweest. Heb al een paar maanden last van mijn duimen en dan met name de linker. Die staat steeds op slot zeg maar en doet ook pijn. Kan er steeds minder mee. Nu zei dokter (was andere dan ik normaal heb) dat ik er naar moest laten kijken bij plastisch chirurg. Misschien is operatie nodig 😞 😮 :shock:
Maarja als dat moet, dan moet dat. Dit is ook waardeloos. Mijn man moest me vanmorgen helpen met aankleden 😞 😮 :shock: Tis wisselend met de pijn en kracht erin, maar soms dus zo erg, dat ik er zowat niets mee kan doen. Vroeg de dokter (gelukkig een vrouw) ook even nar me tepels te kijken omdat die wat gevoelig blijven en soms beetje pijnlijk met drinken en ook na het drinken. Nou niets te zien. Ze vond ze er heel mooi en goed uitzien. Nou ja zal er dan wel bijhoren nog. Maar heb dus geen schimmel of wat dan ook meer. Misschien ook wel nooit gehad :? En heb eens even gevraagd naar anti-comceptie. Nou mijn man en ik zijn daar ook uit. Het wordt geen pil, want het idee straks weer heel lanfg te moeten ontpillen als we een 2e willen zie ik niet zitten (ok hoeft niet zo te zijn, maar het kan) en ook weer hormonen in me lijf, vind ik ook niet je van het en dat ding weer iedere avond innemen en niet moeten vergeten, gaat um dus niet worden! Spiraaltje zag ik al niet zitten, maar is voornamelijk bdoelt voor vrouwen die echt langere tijd niet zwanger willen worden of zelf helemaal niet meer, nou dat geldt niet voor ons. Dus blijft er 1 ding over: condooms. Ach ja doe liever zonder, maar tis geen ramp. Tis gewoon de beste optie voor ons.
We hebben vandaag een inbakerdoek gekocht. David was wat onrustig na voeding van 7 uur vanavond. Krampjes waarschijnlijk. Dus doek meteen maar uitgeprobeerd. Hij werd al rustig toen we de doek nog niet eens helemaal dicht hadden! Meneer sliept binnen 5 minuten. En slaapt nu al vanaf half 8! Moet hem zo denk ik wakker gaan maken, want denk niet dat hij zelf wakker wordt :roll:
Ow hier foto van eerste lachje! (nou ja niet allereerste want toen ie dat deed had ik natuurlijk geen camera bij de hand :roll: )
http://picasaweb.google.nl/TamarenJos/E ... 3148229394pfff was net zelf om half 8 ineens zoooo moe. Kon me ogen niet openhouden dus ben ff op bed gaan liggen. Uurtje geslapen maar, maar wel van opgeknapt!
Sofia, wij hebben morgen en zondag familiebezoek! Morgen vieren mijn oom en oma verjaardag. Wonen in friesland, dus een flinke rit met ukkie! Zondag een tante van mijn man jarig. In noord-holland, dus ook weer een aardige rit! Hopelijk gaat het allemaal goed!