Tammie wat raar dat het er niet uit komt terwijl het zo dun is. Zo het niet een soort van babyaambei kunnen zijn ofzo, die het tegen houd??
Pfff wat veel moest ik bijlezen zeg na een heel weekend niet ingelogd te hebben...
Lees dat er meer een voorkeurshouding hebben. Gijs was vanmiddag beetje huilerig, had zo'n last van krampjes. Tsja en dan slaapt ie eindelijk en dan ligt zn koppie weer verkeerd. Dan sta ik weer in dubio, koppie verleggen met risico dat ie weer wakker wordt of gewoon laten slapen op de verkeerde kant. Ik kijk het morgen nog een dagje aan en ander sga ik wel die zij-slaper halen.
Nadine wow 5 jaar samen, leuk!!! Lekker gaan uit eten hoor en als je het echt niet aandurft/wilt kun je ook een kok thuis laten komen he, dan heb je Stefanie gewoon dichtbij... Ik had dit weekend varkenshaas in mosterd-roomsaus met tagliatelli gemaakt, was echt heerlijk en heel makkelijk!!! Wie het recept wil moet maar ff pb-en...
Bloemie, grappig dat jij tim ook wel een shebt ondergespoten, dat gebeurde mij vandaag ook met Gijs, zo zielig zn hele koppie onder de melk, moest ook wel lachen hoor... en gijs huilen... zielig!!! Heb je het al aangedurft te vrijen? ik was ook bang dat het pijn zou doen, maa echt helemaal niet?? gewoon proberen en als het pijn doet gewoon direct stoppen...
Brusje, Kyan jarig geweest, was het een mooi feestje? krijg je het kinderfeetsje deze week nog?
Sofia is wel goed op de buik leggen. Was aan het zoeken over de voorkeurshouding en kwam deze website tegen:
http://www.ggd-nijmegen.nl/pool/1/docum ... koppie.pdfZe adviseren om 5x per dag je uk minimaal 3 minuten op de buik te leggen... ook leuk fotomomentje...
Tammie en Bloemie wat balen dat jullie zo twijfelen aan de productie en voedzaamheis van de bv, maar tammie als hij snachts zo lang slaapt lijkt het mij dat het wel goed zit hoor!!
Ik heb dit weekend voor het eerst gekolfd en flesje gegeven, omdat ze op cb zeiden dat hij anders misschien later helemaal geen fles wilde. Nou ik heb genoeg melk, uitd e ene borst 200cc en de andere 100cc. Maar wat een geklooi met die flesjes zeg, de ene lekte de andere haptie hij niet goed pfff... had de halve fles in zn nekje zitten hihi kon direct in badje erna... Vandaag weer geprobeert en ging al beter. Maareh hoeveel geef je hem?? vond die hele 300cc wat veel, dus heb maar 120 gedaan en de andere 180 ingevroren, heb ik meteen iets op voorraad voor als hij een keer spruw krijgt ofzo en de productie tijdelijk terug loopt... Grappig he ik vind bv juist zoveel makkelijker dan dat gepruts met die flesjes... Komt misschien ook omdat het zo'n lekker dikkerdje is, ik ben niet bang dat hij tekort komt...
Vanmorgen was ik even met de meiden van het zwangerschaspzwemmen in de stad bakkie koffie doen, was erg gezellig en grappig zoveel verschil tussen de beebs... Gaan ook met zn allen baby-zwemmen, gezellie!!
Em is 3 dekentjes niet teveel, hij kan dan warmtestuwing krijgen he. Je moet niet op de temp van de handjes en gezichtje letten, beter is om het nekje te voelen of te tempen. Gijs heeft ook altijd ijskoude handjes, maar temp is altijd goed. Hij slaapt ook met de handjes boven de deken...