Van dat "uitlenen" doe ik soms ook wel, maarja ze gaat al 3 dagen naar de oppas, en dan vind ik het zo sneu, maar ik hoop gewoon dat het mooi weer wordt, dan kan ze heerlijk in de tuin spelen, en kunnen we ook lekker naar buiten. Wordt helemaal gaar en naar van het binnen zitten...bleh....maarja...niets aan te doen
Ohja VK bellen kan niet, loopt bij gyn, en daar schepen ze je sneller af hoor.....vk zegt dan vaak "kom maar ff langs dan luisteren we naar het hartje" en dat doet een gyn niet.....ik zal gewoon heeeeel veel geduld moeten hebben.
Mijn mannetje is weer thuis, dus nu heb ik weer een beetje rust...
@latter; ik keek foto's terug en ik was bij mijn dochter ook heel slank, maar ik zag het goed met 15 weken....
@stiertje; leuk dat je al wat spulletjes hebt, wordt in ene keer heel echt he? met de echo en de spulletjes....veel plezier met uit de kast komen...haha..
@mayo; wij hebben ringen gekocht via internet....nouja internet. Die mensen komen bij je thuis, was zo relax shoppen, en konden helemaal aangepast worden wat jij wilde. moet je maar even kijken op de site
http://www.italodesign.nl ideaal kan het iedereen aanrraden, de ringen zijn trouwens echt superkwaliteit.
Ik ga ff snel koken...