Hoi Allemaal!
Ik heb een leuke site gevonden waarop je kunt nagaan of je genoeg en niet teveel bijkomt. Je moet wel even je gewicht en lengte omzetten naar feet en pounds, heel gemakkelijk, google: cm-foot converter. Dan krijg je een grafiekje over jezelf:
http://www.babycenter.com/pregnancy-wei ... -estimatorKennen jullie ook het probleem dat je kleren (broeken) niet meer passen, maar zwangerschapsbroeken nog afzakken? Wordt dat minder als je buik groter wordt? Zou denken van wel, maar kan niet zonder riem in mijn taille met die elastiek van de broek er 3 keer omheen gewikkeld...
Ja, dat was ik, die idioot die voor de 'grap' in week 7 nog eens ging testen. Moet er iets mis mee gedaan hebben, of de test zelf: was veel lichter, maar niets aan de hand hoor.
Aan de andere kant, toen het bij mij voor 5 weken mis ging, had ik zelfs minder dan 'normale'ongesteldheid. Je kunt ook NOG zwanger testen na je NOD terwijl het al eerder is misgegaan, en dan merk je niets bijzonders aan je menstruatie.
Wat ik hierbij wel had, Maal, was dat alleen de streepjestesten positief zeiden, de digitale niet.
Het is helaas afwachten... We duimen!
Mayo: kan ineens heel snel gaan met het buikje hoor! Met 12 weken was hier ineens een kleine explosie... Hopelijk komt het snel, kun jij ook pronken!