@amy; haha...wat een vragen, lachen. Die had ik ook heel erg hoor, de eerste zwangerschap.
Over die kleertjes, tja ik heb een kledingtick....haha....Mijn dochter had een aantal pakjes maatje 50/56, maar ze is uiteindelijk te vroeg geboren dus wij moesten naar maatje 40/44 of zo, weet het niet eens meer. Maar als je ongeveer 3 pakjes hebt, dan moet het wel te doen zijn, maar je zegt ik sluit me de eerste dagen op in huis, dat is altijd zo hoor...hihi...Waar wilde je heen gaan, je moet herstellen van een bevalling, en je kan dan niet eens wat. Dat doet lekker de kraamhulp.
ohja zachte kleertjes, flexibele. Ik kocht alles bij de prenatal aan het begin, want daar hebben ze allemaal van die pakjes, een broekje en truitje. en rompertjes meot je hebben.
mijn dochter slaapt in een slaapzak, maar wel pas vanaf een aantal maanden hoor, nog niet vanaf het begin. Lisa die sliep overdag in die flexibele kleertjes (want dan slapen ze zoveel) en 's avonds deed ik haar een pyamaatje aan. Als onze kindjes geboren worden, dan is het misschien wel heel warm nog.
ik heb geen borstvoeding gegeven, en ik vond het heerlijk.... 😃 ,. ik had dat sowieso al afgesproken, voelde er neit veel voor. Mijn man nam dan de voeding van 23.00 uur voor zijn rekening, en ik 's nachts en hij weer 's ochtends. ik had al heel snel mijn volledige nachtrust, waardoor ik me na 3 weken al weer lekker voelde.
Ohja kolf moet je pas kopen als je bevallen bent....lees ik overal
Verder nog vragen 😉 ? haha...wel leuk zo!!
@jollyjo; gelukkig gaat het met beide goed hoor. niet te vergelijken met het verschrikkelijk ziekte van je vader....dikke knuffel!
@troetelbeertje; ik zou ook geen rosbief doen dan. salami heb ik gewoon gegeten, en ook best veel, smaakt me zo lekker nu...hihi...
Volgens mij mag je gewoon zalm hebben hoor, en het is zelfs goed voor je om vette vis te eten hoor! moest ik zelfs van mijn vk de vorige keer, maar ik lus het niet zo...
Ohja wel een beetje dom van je vriendin want filet american is zeker weten niet goed. Enne...het is rauw, dus het is al eigenlijk vol bacterien bij aankoop hoor (heb voedingsleer gehad vandaar). zit echt bomvol bacterien.
Ja vroeger at ook iedereen alles, maarja daar gingen de kindjes wel sneller dood of hadden een afwijking. soms denk ik wel eens dat je neits mag, maarja....je moet denk ik doen waar je je goed bij voelt toch?
Er zijn ook mensen die zwaar verslaafd zijn aan de cocaine, en een gezond kindje op de wereld zetten...
Nou ik heb er honger van gekregen...haha...Ik ga ff een boterhammetje maken, want straks weer eerst naar schoonpapa in het ZH en vanavond naar mams in het ZH. ohja zijn ook nog 2 verschillende ziekenhuizen die 30 km uit elkaar liggen,...
Groetjes Amy