Troetel, over de intimiteit: we zijn altijd knuffelberen, nu misschien nog meer. Maar dan gaat het over gewoon knuffelen.
Seks hebben we iets minder, meestal omdat we niet meer op hetzelfde moment gaan slapen. Angst is er niet, buik zit ook niet echt in de weg.
leutje: vervelend die pijn in je liezen en schaambot. Ik ken dat van het schaambot ook, soms steekt het dan, een soort zware kiespijn.
Op vakantie kan ook niet. Mijn vriend is inderdaad wel weg, maar dat is een conferentie, dus die heeft het erg druk.
Heb nu wel het grote bed voor mij alleen, en dat slaapt heerlijk, ik word wakker in alle mogelijke houdingen! omgedraaid, dwars, diagonaal, haha
Cindy: over die heftige dromen, dat heb ik altijd al... Dus ben er aan gewend. Maar daar schrik je toch van, want in een droom 'is' het echt natuurlijk.
Dat geeft wel even een kater als je wakker bent. Gelukkig is de echte situatie dan stukken beter en rooskleuriger!
En nu nog even wat ellende. Ik wil zo graag RUST om van mijn kleintje te genieten en me voor te bereiden op zijn komst, maar dat is me nu nog niet gegund...
Had net een heel verhaal getypt, 1 verkeerde knop en hup, weg. grrrrrrr.....
in het kort dan maar:
- ik heb mijn werkvergunning.
- ik moet nog een medische test omdat ik met kinderen werk
-dat kost meer dan 200 euro, ook weer eens, de uitmelkers!
- die test houdt ook tuberculose onderzoek in, waaronder een longfoto (rontgen), dat in West Europa geen Tb meer voorkomt, en dat ik het afgelopen jaar in Canada heb gewoond doet er blijkbaar niet toe.
- Het schijnt redelijk onschadelijk te zijn die foto, maar de kans is groot dat het niet mag, en ik denk dat ik het ook niet wil.
- Geen longfoto, geen werkvergunning dus (hoewel het al klaar ligt).
- Geen werkvergunning, geen financiële compensatie voor zwangerschapsverlof (is onbetaald)
- er zijn mensen die op een tijdelijke werkvergunning ook geen zwangerschapsverlof hebben gekregen, dus de kans is er dat ik helemaal geen compenstaties krijg...
- de ziekteverzekering moet ook verlengd worden, maar misschien heb je daar ook een werkvergunning voor nodig, en kan dat niet op toeristenvisum.
- ons bewijs dat we niet getrouwd zijn is er na 8 volle weken nog niet, dus ook al kom je met de nodige honderden euros boven water, je kind erkennen word je ook al niet op tijd gegund.
Conclusie: IK WIL NIET IN DIT ROTLAND WONEN !! Gelukkig brengt mijn vriend wat babyspulletjes van de hema mee, dan is er toch nog een teken van beschaving....
o ja, de verwarming staat hier weer aan. Ze hebben er problemen mee. Nee toch?? ik moest weer slapen met een temperatuur van 29 graden, ventilatoren meegeteld, alle ramen en deuren open. Ze zouden het maken. Ja, wat heb ik daar nu aan? Ik ben voortdurend uitgedorst en het zuurstofgehalte is hier erg laag. Maar ja, om dan de hele dag op het werk te blijven hangen of buiten rond te lopen, dat is ook niet zo fijn.
Maar goed, je hoort het al. Ik gruwel weer van in het buitenland wonen.
Het is hier nu wel heel stil in huis...
Ik moet zo gaan werken, daarna kan ik andere dingen gaan doen. Misschien moet ik weer eens op sandalenjacht. (ben er al weken mee bezig, geen enkele winkel heeft normale sandalen, dus moet de megagrote winkel opzoeken, op de berg, met de bus, in mijn eentje...)
Sorry voor al het gemopper. Maar het is echt frustrerend, discriminerend.