Jeetje, Cindy, wat jij allemaal moet doen, dat lijkt me wel heeeeeeel erg zwaar! Let je wel goed op jezelf?
Van die testen van mij, een glucose tolerantietest houdt in dat je de suiker moet drinken, maar na een uur nemen ze bloed af hoor! Dus dat is gebeurd 😊 Urine is opgestuurd, waarschijnlijk maandag uitslag.
Die rode bloedcellen is signaal van ontsteking, waarschijnlijk blaasontsteking. Maar ik heb het eerder gehad, toen geen blaasontsteking. Dus kan ook gewoon zijn dat je nieren minder goed werken nu, en af en toe wat doorlaten.
Die pijnlijke aambei is nu wat beter, maar nu komt er eentje naast, heel pijnlijk en blauw, dus begint van vooraf aan...
Aambeien, daar zit ik niet mee, als die bloedklonters er maar uit gaan! (wel raar dat niemand anders daar last van heeft, maar las dat het een complicatie is van aambeien, dat het niet zo vaak voorkomt, moet ik weer hebben natuurlijk). Maar goed, de baby heeft er geen last van, gelukkig. Alleen ik denk met iedere stap: au au, maar ook branden en pijnscheuten als ik zit/lig/sta. Dus veel kan ik niet doen. Nog 10 weken, hopen dat het dan beter is...
Wat moeilijk dat jullie ook nog begrip voor je man moeten opbrengen, nu het steeds zwaarder wordt. Ik hoop dat de mannen snel ontdekken dat ze straks voor de baby moeten zorgen, maar NU en straks ook voor MAMA!
poe, Sanel, dat was vast even schrikken! Rust nemen met een kleintje erbij, zal ook niet eenvoudig zijn. Hopelijk lukt het goed.
Ja, Meike, hier ook geluk met mijn vriend. Komt morgen terug en stelde voor zaterdag meteen te gaan stofzuigen en boodschappen te doen. Hoera.
O jee, gaat die van jou ook weg? 4 weken maar liefst! Jeetje. Waar gaat hij heen? Hopelijk niet te ver weg, zodat hij terug kan komen als er iets is. Gelukkig blijf jij in je eigen omgeving, met je vrienden en familie.
rare vraag misschien, maar heb je een kat of hond of zo? Mijn kat hier terwijl vriend weg is, helpt enorm. Hij slaapt nu ook weer lekker naast me, zodat ik niet alleen ben als ik lig te woelen. Hij (kat) moet wel uitkijken om niet getrapt te worden in bed, lig nogal te draaien :?