claudia ik duim me rot hoor!!
ons schema=
7.00 fles
10.00 fruit
12.00 fles
15.00 liga, soepstengel, broodkorst
17.30 warm eten
19.30 fles
susieq12Oud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 21 juli 2008
Tinkerbell79 schreef:Lion, lekker he om je meid ze goed te zien eten. Wel vervelend dat ze pukkeltjes van de peer kreeg. Ben benieuwd hoe ze dan reageert op andere fruit. Ik vind die bloemkool uit potje zo ontzettend stinken, bah bah!! maar Mik vind die ook enorm lekker!
lion schreef:@tink, ik was het niet hoor over het jurkje....
oh, dus het ligt niet aan mij dat het dikker is en inderdaad meer klontert. ik schud me een ongeluk met die fles, bij wijze van.. 😉
mar, je geeft alleen nog maar appel-peer-banaan? doe je het ook door elkaar? of geef je potjes fruit? hihi, wat een vragen hè.
vanmorgen heeft elin een halve banaan op 😮 ! zo, ze liet het zich goed smaken zeg! mogen ze eigenlijk wel zoveel hebben? ik vond het nogal wat zo'n halve banaan op zo'n ukkie.
Mar22 schreef:@ Lion, ja de eerste is er al een aantal dagen door. De 2e die is er bijnaaaaaaaaa door !
Vind wel grappig, 2 tegelijk... En moet zeggen dat ze er gelukkig niet veeel last van gehad heeft.. Of jusit niet gemerkt, viel niet in haar ziek zijn, dus toen had ze zowiso al koorts en diarree..
Hoe doen jullie kindjes het op de buik? Behalve Milan van NoaM die het dus helemaal leuk vind en zelfs pogingen doet tot tijgeren.
Fenna vind het eventjes leuk, en gaat dan huilen, het lukt haar nog niet om terug te draaien..
Ilse1980 schreef:Hey meiden
stan laat mama al twee dagen tot 9 uur slapen hahaha. Hoe vind je dat? Echt een slaapkopje hoor!
Malou, hoop dat t nu weer wat beter gaat?
Lion, mijn schema ziet er zo uit:
8 uur papje
10 uur fruithapje (1 of 2 stukken fruit met ligakoek)
12 uur fles (150 cc)
15 uur sapje met een koekje of stukje boterham
17 uur groentehap (groente met aardappels)
19 uur laatste fles (180 cc)
Tussendoor nog wel eens wat drinken en een koekje ofzo hoor.
En zo gaat t goed, dus houden we het maar zo haha