Hey meiden,
Hoe is het hier?
Met mij? DUF! Gisteren was een heavy dag, automaatbak van mn auto stukgeknald onder t rijden, en veel drukte op mn nichtjes verjaardag, maar wel erg gezellig, maar moet echt bijkomen van alles.
Jesse net zo, die heeft de hele dag et op een gillen gezet zodra ik maar 4 cm buiten zicht was 😂
En vanavond heeft hij anderhalf uur bij me liggen slapen op de bank, en nu naar bed.
O ja, eerst nog ff over de aanloopkat.
Ik ben meer over hem te weten gekomen! Hij blijkt ook een week of wat te hebben rondgezworven bij t vakantieparkt een goede 5 km verderop aan de andere kant van het bos! :shock: Hij is dus of via de weg, of dwars door t bos om t meer heen gesjouwd.
Ik had hun gebeld om te vragen of zij wat van hem wisten, of dat hij misschien van hen was.
De jongen zei dat ze wel 2 poezels hadden, maar geen zwartwitte.
Toen vroeg ik hem t nummer van t paardenpension en dat zou hij ff aan z broer vragen.
Die vraagt op zn beurt waarom hij t hebben moest, en toen hij vertelde van de kat, riep hij gelijk:
Oooh dat weet ik wel, die hele grote dikke felixkater misschien?
Die joekel! Die zweeft hier ook al een week of wat rond, is aan komen lopen, tijdje gebleven, en heeft onze katten aardig geterroriseerd 😂 en zo opeens was hij ook weer weg.
En nu is Dikkie hier dus.
Ik vond het enerzijds wel fijn te horen dat hij daar ook al weken rondzwierf, en ook dat er dus verder nergens een vermelding is geweest dat hij vermist word, want nu kan ik hem met gerust hart herplaatsen, en hopen dat ze hem daadwerkelijk castreren en dat hij daar dan wel blijft hangen met goed voer en aandacht.
Woensdag komen er mensen te kijken voor hem, ze zijn aardig enthousiast, dus ben benieuwd of het klikt of niet 😃
Zou zostraks trouwens hier al reageren, maar Jesse was erg jengelig en viel uiteindelijk op schoot in slaap, dus dan is typen moeilijk 😉
Iedereen dus een fijne mama-dag gehad, ondanks dat het bij sommige meiden even dubbel is vanwege missen van, en ziekte van?
Ik heb op een klein dingetje na een hele geslaagde mama-dag gehad. De verjaardag was erg gezellig, iedereen was er, heelrijk gewoon.
Ik heb niet echt iets gekregen, maar dat wilde ik ook niet.
Ik heb min of meer de fietskar voor mama-dag gehad vind ik ;). Bas wist ook neit echt iets voor me te kopen, ik zou niet weten wat hij voor me kopen moet 😂 en de bloemen worden hier door Nero gesloopt, dus heb gezegd, laat lekker, ik heb alles wat ik hebben wil 😉
Voor mijn moeder, mn schoonmoeder, mn zusje, oma, en mn zusjes schoonmoeder hadden we allemaal een bos rozen gedaan, en van mn zusje heb ik parfum gekregen, en van mn moeder een hele mooie kaart met wat er in geschreven.
Van mn oma kregen beide kleindochters een moederdagcadeautje twv 50 euro :shock: Erg lief, maar had niet gehoeven. Dat gaat dus op Jesse's spaarrekening.
Helaas was het mindere punt die dag, dat we daar bijna waren, was net met pap bij de veulens wezen kijken, en bijna bij mn zusje, toen de automaatbak van mn auto naar de knoppen knalde en goed hard ook, wat schrok ik.
Eerst kon ik wel lachen en wat groot doen om alles ;), maar eenmaal bij mn zusje thuis, schoot de schrik er in, en barstte ik in tranen uit :oops:
Wel balen, want we hebben 2 auto's nodig, en we hebben op t moment ook niet zoveel over dat we ff een nieuwe bak kunnen kopen.
Vaak erg duur, maar Bas belde net dat hij ws een vrij goedkoop kan krijgen, dus laten we t maar hopen, want autommatjes voor een golf zijn er niet veel.
Nou ja we zien t wel 😉
Susanna, jij vroeg t van de fietskar?
Een fietskar kun je ook al gebruiken als je baby nog niet kan zitten.
Er zijn speciale babyschalen te koop, maar met de gespen die er inzitten, of een bandje om de maxicosi, kan de maxicosie er precies in.
Dan moet je wel een fietskar hebben die iets groter is.
En ik mag de fiets van schoonmoeders zo lang lenen tot ik zelf een fiets heb, dus ga m van de week gelijk uitproberen zodra de fietsbanden geplakt zijn 😉
Lion, Elin weer wat opgeknapt lees ik?
Super!
Mar, hoe is t met Fenna? Die was ook niet fit toch?
Susanna, Jynthe wil niet slapen dus? 😂 Boefje!
En klopt dat ze dat indd adviseren, schijnt beter voor de rug te zijn.
Ikzelf heb trouwens lang getwijfeld over fietsstoeltje, of toch fietskar.
Iedereen vind de fietskar zo eng, maar anderzijds vind ik op de fiest ook maar eng.
Dus ik heb een fietskar 😂
De rest ben ik kwijt, ik heb ook genoeg leesvoer voor jullie geschreven, dus ga afsluiten en zo naar bed 😉