conditioneell kan het wel 4 weken duren zei de anethesist... ben nog niet eens op de helft dus
dat andere ding dat een kind niet kan stikken of zijn/haar buik is de aerosleep....
susieq12Oud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 21 juli 2008
Tinkerbell79 schreef:Ilse, hm das echt balen zeg! Zou ik ook echt super boos om worden. Wanneer komt ie dan nu thuis, of is dat een verrassing??
Claudia, meid hoe is het met je? Denk aan je, in deze kl*te tijd voor jullie....knuf
Tinkerbell79 schreef:Ohhh dat kun je toch niet maken :shock: :shock: ??? Waar moet die dan naar toe dan? In de auto slapen 😃 ??? Dat zou ik echt niet kunnen, hahahha. Nou ik ben benieuwd :lol:
Susanna schreef:Malou, ik tel pap eigenlijk ook als een fles, want melk is melk toch? Dus dan zou je de groentehap een fles kunnen laten vervangen. Maar dat zou ik maar heel geleidelijk doen, als je echt over wilt stappen eerst groente en dan de fles meteen erachteraan, dan zie je vanzelf dat ie steeds minder gaat drinken, al kan het een hele tijd duren voordat die fles dan echt helemaal weg valt.
Maar hij slaapt dus 's ochtends en aan het eind van de middag een uurtje of twee? Komt wat overeen met ons ritme. Breng dr alleen nog wel eens wat later naar bed 's ochtends, dus eerst bv, dan even spelen, dan fruit om half 10 en dan naar bed, omdat ik anders niet goed weet waar ik het fruit moet laten.
Jesse in een kinderstoel, hoe krijg je dat voor elkaar, met een stoelverkleiner of zo? Grappig dat ie dat zo leuk vindt 😃 En hoe laat je hem buiten spelen, met een parasolletje erboven of in de schaduw? Ben zelf een beetje bang voor teveel zon, ik moet nog zonnebrandcreme voor Jynthe halen met factor 100 (bij wijze van 😉 ).
Mar22 schreef:Geef je al wat brood dan? Dat kan het indd ook wel zijn hoor.. Dat hij toe is aan meer andere voeding..
Susanna schreef:Susie, gewoon kleine stukjes geven denk ik. Mijn zus snijdt voor de kleinste kinderen een boterham in 16 stukjes. En als je er dan gewoon naast blijft zitten, komt het vanzelf goed. Kokhalzen schijnt erbij te horen en je moet goed opletten dat het brood niet vastkleeft aan het gehemelte.
Las ook een tip om een stukje brood met het beleg ondersteboven in het mondje te stoppen, om te voorkomen dat het aan het gehemelte blijft kleven.
Oh, en ik lees net Mar haar stukje, eerst fles en dan brood is idd handig ja.
Hier een Jynthe die de dupe is van een experiment van mama 😞 Schoonmoeder zei dat Jynthe bij háár gewoon zonder speen in slaap valt. Dus ik heb Jynthe op bed gelegd zonder speen, na een kwartiertje met tussenpozen huilen heb ik haar getroost (ze lag helemaal in een deuk van het lachen toen ik binnenkwam) en ben weer weggegaan.
Na nog een kwartier (ik was aan het schoonmaken en hoorde niet goed of ze nog huilde) weer wezen kijken. Was ze helemaal overstuur. Dikke tranen en helemaal op. Dus vlug haar speen gegeven en over d'r gezichtje geaaid, kusjes gegeven, totdat ik een flauwe glimlach kreeg. En nu ligt ze lekker te slapen.
Dat probeer ik dus ook nooit meer. Zo zielig! En hoeveel kwaad kan zo'n speen nu als je hem alleen geeft als ze in bed ligt. Ik wil nóóit meer zo'n verdrietig meisje, vind het echt sneu dat ik het toch wilde proberen zo.