Iedereen heeft t druk geloof ik 😉
Lion, leuke vakantie gehad dus 😃 Super!
En goed dat je hebt aangedrongen op je camera hoor!
De mijne doet t trouwens weer als vanouds 😃 heerlijk!
Mar, Fenna weer helemaal opgeknapt? En wat lief dat dada zwaaien 😃
O ja over t kruipen, volgens Jesse's fysiotherapeute is t gemiddelde rond de 9 maand dat ze daarmee beginnen dus Fenna mag nog ff 😉
Susanna, arme Jynthe, hoe gaat t nu met haar?
Claudia, wat fijn dat jullie toch een beetje goed nieuws hebben gekregen, ik hoop hard mee dat het je moeder gaat helpen.
En idd wat de anderen zeggen. Neem tijd voor je eigen, verwerk je eigen dingen ook, doe je dit niet dan kun je idd een ander niet helpen.
Je eigen is ook belangrijk, al snap ik goed dat je jezelf op zo'n moment wegcijfert.
Ik hoop ook dat je man snel weer zn oude ikke is!
Noam, drukjes dus? 😉
Tink, geeft niets, ik ken het 😉
Susie, valt dus zwaar t werken weer? Kan ik me best inkomen, zo'n operatie is niet niets.
Hopen dat je snel weer de oude bent.
Hoop dat ik niemand vergeten ben?
Hier ook iemand die niet veel aanwezig is.
Heb op t moment niet zoveel tijd en zin om de pc aan te zetten.
We zijn veel weg op t moment of buiten in de tuin bezig (erg groot, en veel werk) en mn werk erbij, en s'avonds ben ik vaak te moe en als Jesse dan zn avonddutje doet lig ik lekker ff op de bank bij te komen of ook een dutje te doen 😉
Ook mn knie maakt t er niet makkelijker op. Moet veel oefening doen, en het word wel weer wat beter al, maar het is wel vermoeiend en zwaar om steeds overal om te denken met wat je doet, niet te ver te mogen buigen, etc etc.
Nah ja er zijn ergere dingen op de wereld, maar t is soms wel lastig.
Voor de rest gaat t goed hier.
Jesse doet ook alles nog op zn gemakkie, geen tandjes, niet echt pogingen tot kruipen, hij rolt de kamer wel door, is net zo makkelijk vind hij 😂
Hij krijgt op zijn manier al hele praatjes, en gekdoen is helemaal geweldig 😃 Lekker kereltje 😃
Morgen gaan we voor t eerst sinds ruim anderhalf jaar weer even te stappen. Speelt een band hier in de buurt, en mn zusje komt met haar vriend en mn kleine nichtje oppassen, en die blijven dan ook logeren, en blijven zaterdag de hele dag.
Heb daar heel erg zin in, al zie ik er ook wel tegenop om morgenavond weg te gaan.
Mn eerste avond dat ik echt langer weg ben, en er iemand op komt passen, maar ff doorbijten dus 😉
Bas is te werken, en dat op zn verjaardag, was wel gezellig geweest was ie thuis geweest, maar ja.
Hij is 30 geworden, die 3 ervoor, dat is wat 😂
Nu zo zoonlief maar even van bed halen denk ik, die moppert wat en gooit zn speen demonstratief uit zn bed 😉
Volgende week ff op kraamvisite trouwens. Een dag na mijn verjaardag is een vriendin van me bevallen van haar zoontje, zo leuk 😃
Nu hier de zooi maar weer afsluiten. Kom wel weer langswaaien 😉