Hey meiden!
Claudia, ik vind dit soort dingen persoonlijk altijd moeilijk. Soms denk ik: Zullen jullie niet wat meer ingrijpen door gelijk maar met dit of dat te behandelen?
Ik ben meer van: behandel t gelijk maar goed, ipv dit of dat te proberen, hoe staan jullie zelf tegenover de aangeboden behandeling? Want stel het zou niet voldoende aanslaan dan is er dus weer meer bijgekomen wat met een andere behandeling misschien niet zo zou zijn..
Ik hoop voor je moeder dat ze zich snel weer iets beter gaat voelen, en ik hoop t voor jullie ook.
Ook voor jullie is het een rottijd, met dingen die op je afkomen en waar je allemaal een plaats voor moet vinden.
O ja van Milan's slapen, zou t niet kunnen dat hij met een sprongetje bezig is? Dan willen ze ook minder en slechter slapen dan normaal.
Lion, zit die kinderboerderij vlakbij jou in de buurt? En wat moet ik me er bij voorstellen?
Misschien kunnen we binnenkort samen eens heen? Wij hebben zoiets hier niet in de buurt, en t is wel leuk voor de kids om kennis te maken met allerlei dieren natuurlijk 😃
En heerlijk dat Elin zo knuffelen wil. Jesse alleen s'avonds als hij heel erg moe is 😉
O ja, over mn onderste! We hebben vorige week voor t eerst weer gewoon echt sex gehad! T deed wel verdraaide zeer, maar na voorzichtig proberen ging t uiteindelijk goed 😉 😃
Mn knie is wisselend, vandaag weer teveel trapgelopen, dus teveel belast, maar met rust en de oefeningen is t wel al een ontzettend stuk opgeknapt 😃
Susanna, Jesse is idd maar 68 cm 😉
Mar, klopt, Jesse is een lekker geval van Hollands Welvaart 😂
Mijn nichtje is nu een jaar en een maand bijna, en weegt denk ik net 8 kg ofzo, til je haar op dan knal je haar bij wijze van zowat door t plafond, terwijl je met Jesse bij wijze van zowat door je stoel ploft 😂 :lol:
Hij weegt er zeker bij haar vergeleken behoorlijk in 😃
Susie, ik doe ook mee met een jaar ontzwangeren 😂
Hoe is t met de rest?
Hier weer wat bijgekomen van vorige week, was wel ff heftig allemaal.
Mn zusje heeft uiteindelijk bijna een week aan de beademing/vernevelaar gelegen, en is t weekend weer thuisgekomen, en t gaat aardig goed.
het is een astma-aanval met allergieaanval geweest, en ze hebben nu eindelijk maar toch eens op allergieen getest.
Daar kwam net als bij mij een flink aantal allergieen uit, en zo had er ook meer ellende eerder voorkomen kunnen worden, maar ze vonden t nooit nodig te prikken voor dat alles bij de HA :roll:
Gelukkig gaat t nu aardig, en hopen dat t goed blijft gaan nu.
Bas zn oma is ook weer thuis, in haar bloed waren tekenen van ene lichte hartinfarct, wat t ook geweest is, maar ze kunnen er lichamelijk verder niets van vinden.
Ze is voor observatie gehouden en mocht ook t weekend weer naar huis, en nu maar hopen dat t niet weer gebeurd.
Over mn kleine ventje..
Jesse is nog steeds wat wisselend in doen en laten, maar heb t oei ik groei boek er maar weer eens bij gepakt, en veel herkenbare dingen gelezen, en ik ben er achter dat Jesse van de 6 maanden sprong de 8 maandensprong in rolt.
Hij heeft dus van de 6 maanden sprong een week of wat last gehad, en nu door de volgnde in.
Ik merk wel dat hij ineens andere dingen doet en kan.
Hij kan nu lalalalalala doen en gaat daarbij ook heen en weer wiebelen en als ik zeg: Gaan Jesse en mama zingen? begint hij gelijk te lalaaaen. Hij heeft hele brabbels en geluidjes, en kan nu ook smakken of geeft ie een kusje.
Dingen pakken ook, veel gerichter en kleinere dingen bestuderen, echt van die kleine dingentjes.
Dada kwam er vandaag ook al uit, echt zo lief!
Hij wil wisselend naar bed. De ene keer moe, even miepen, en dan in slaap vallen, t andere moment brult hij rustig de oren van de kop en de speaker uit de babyfoon 😉
We laten t maar ff, we meoten er ff doorheen, ben allang blij dat hij weer wat vrolijker is dan eerst.
Ook moet ik zorgen dat ik zoveel mogelijk in zn gezichtsveld ben, en praktisch binnen bereik, kom ik daar buiten, zet dan je oorkleppen maar op 😂
Ook word hij eenkennig. moest eerst niets van mn ouders weten, kwartier later was t klaar en niets meer aan de hand 😉
Typisch t sprongetje, dus ben wel opgelucht dat ik dat boek er ff bijgepakt heb 😉
Met mezelf gaat t aardig. druk met werken, en veel buiten bezig, dus niet veel online, maar kom zo nu en dan ff voorbij schieten 😉