lion schreef:dus je moest nog doorrijden ook malou naar assen. kaartjes dus alleen nog maar met zo'n ovchipkaart te kopen. hmm.
jesse dus ook lekker geslapen onderweg, tja die zal ook bekaf zijn. al die ukken in zijn huis! hij deed het hardstikke goed ja, ondanks dat 'ie moe was. leuk hoor!
kan toch geen kwaad om haar nogmaals te bellen om dat nog te zeggen. heb jij je hart gelucht in ieder geval en dan zie je wel hoe het verder loopt toch. als je er verder geen verwachtingen aan koppelt is het prima toch. kan het ook niet tegenvallen.
je zult wel lekker moe zijn nu! de soep was heerlijk hoor!!
mar, waar heb je de zomerslaapzak vandaan? ik moet er nog even voor op pad!
nou, ik ga nog even bankhangen. ben ook wel uitgeblust eigenlijk. fijne avond!
Ik heb gebeld! 😊
En ben zo blij dat ik dat gedaan heb.
Ze had nu geen drukte meer in huis en kon ff rustig zitten en we hebben echt ontzettend fijn gepraat.
Ik weet nu wat er allemaal loos is en dat ze wat verbaasd en overdonderd was, en wat was geschrokken.
Ze vond het jammer dat het destijds verwaterd is ons contact, maar dat ze ook geen contact verder zocht mdat ze destijds woorden met mn moeder gehad schijnt te hebben.
Achteraf gaan de dingen op hun plaats vallen, en zie ik dingen nu zelf ook in.
Stom he, dat altijd achteraf..
Maar goed, we hebben fijn gepraat, en ze vroeg nog wel waarom ik neit eerder gebeld had, terwijl ik haar nummer had.
Dus ik: tante, die had ik niet meer, k heb 1888 nummerinfo gebeld op goed geluk dat ze jullie nummer vinden konden.
Heb uitgelegd waarom t van mijn kant verwaterd is, en dat ik dat altijd erg jammer heb gevonden omdat we t altijd zo fijn en gezellig hadden in de zomervakanties, en ze zei dat zij het ook ontzttend jammer vind.
Mijn nicht, haar dochter, heeft 2 kids, daar heb ik noiot van geweten, en we vonden t beiden fijn om elkaar weer eens te zien en uitgebreider te praten, dus we hebben ook gelijk maar een datum geprikt om wat af te spreken en nu woensdag ga ik daar dus heen, het is dan haar oppasdag en dan ga ik dus de kids ook ontmoeten en zij Jesse en hopelijk Bas als die mee kan.
K ben erg blij hier om, en kijk er nu al naar uit 😃
Nu nodig naar bed, ben bek af na alle drukte vandaag en vooral ook de emoties van t gesprek met mn tante.
Ik schrok ook ontzttend toen ze vertelde dat ze ongeneeslijk ziek is, kanker, en ze zijn uitbehandeld, niets helpt.
Ik weet dus niet wat te verwachten, want ik ken haar als een sterke fiere vlotte hardwerkende vrouw en ze heeft zelfs haar grootste hobby kinderwagens restaureren van de hand gedaan, dus maar afwachten wat ik aantref.
Maar bovenal ben ik wel blij dat ik haar weer ga zien, en ik hoop enigzinds de band die we vroeger hadden weer te krijgen en ik hoop haar nog vaak en lang te mogen zien.
Lekker koesen meiden!