GillyOud lidBerichten: 113Lid sinds: 1 januari 2005
o en ik hoop idd dat jullie allemaal positief testen, maar dan word wel erg stil in mn eentje hier. 😞
x--jessy--x schreef:Je lutale fase (fase tussen ei en ongi) zit trouwens tussen de 11 en 14 dagen in zo ver ik weet. Maar wat ik wel weet, is dat je lf iedere maand hetzelfde is. Je kunt dus niet van 14 lf dagen ineens naar 11 gaan... Hoop dat het raak is voor je meis!
x--jessy--x schreef:Hier de link, toch even geprobeert met m´n mobiel, maar op de foto zie je hem niet of nauwelijks. Moet je op een afstandje van je scherm gaan zitten en wel goed turen. Terwijl dat in het echt niet nodig is.
http://farm3.static.flickr.com/2779/4472509703_7c9724dd18_b.jpg
Babii schreef:x--jessy--x schreef:Hier de link, toch even geprobeert met m´n mobiel, maar op de foto zie je hem niet of nauwelijks. Moet je op een afstandje van je scherm gaan zitten en wel goed turen. Terwijl dat in het echt niet nodig is.
http://farm3.static.flickr.com/2779/4472509703_7c9724dd18_b.jpg
Aiiii aiiii aiiii,
Deze test gaf zelfs deze ronde aan dat ik zwanger was en was het niet :oops: Sterker nog, zat aan de pil en had geen eisprong :|.
Alle rondes teste ik hier positief mee... :(. Ik duim voor je hoor, maar ik heb een hekel gekregen aan die testen (zeker omdat ik meerdere verhalen las).
Kan overigens ook dat je eitje bevrucht is en het bijv. fout gaat. Bedoel het bericht overigens niet rot, want duim onwijs hard voor je meis (je kent me nu wel).
DUIM DUIM DUIM!!
Babii schreef:
Was die van mij...... En heb er nog wat meer... Maar goed...... IK DUIM SCHATTIEEEEE je bent ook wel ergggg vroeg met testen 😛 :P
Tessa23 schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=LUCGMWTM
mijn 1ste ovu test van deze ronde.. lijkt me positief he? denk maak ff een foto..
Gilly schreef:Ik ben heel nerveus, dit wil ik echt nooit meer..... respect voor vrouwen die nog een keer er voor durven te gaan.
Gilly schreef:1981: wat rot zeg, maar nog steeds geen ongi dus kan nog 😃
jessy: succes met de testen, ben benieuwd!
hier is in spanning gelukkig goed geslapen, vanochtend heel licht bruin, meer donker geel afscheiding, dus waarschijn nog gewoon restje ofzo. iig geen rood of bruin. Ik heb nog steeds last van mn borsten en mn liezen 😖 vooral als ik loop.
hoop dat allemaal goede tekenen zijn.
lief dat jullie aan mij denken, ik laat het uiteraard weten, als het goed nieuws is wat eerder dan slecht.
Gilly schreef:Hallo dames,
kijk maar naar mn onderschrift 😉 ik ben nog zwanger, omdat het nog zo pril is, kunnen ze nog geen kindje zien, maar het zag er allemaal goed uit. Vruchtzakje was er nog alles was intact. hele opluchting hier 😃
moet over 2 weken terug komen om een hartje te horen 😃
ze zei: het is voor nu gewoon een intacte zwangerschap 😃
ben zo happy :D
lisi schreef:@gilly,
wat geweldig meid!!!! :mrgreen: 😃 :mrgreen: mijn vriend zit nu heel raar naar mij te kijken omdat ik na het lezen van je bericht heel hard: YES riep hahaha..
wij hebben vandaag een hele reeks aan afspraken achter de rug. mijn vriend moest vanmorgen vroeg zijn zaad naar het ziekenhuis brengen om te laten onderzoeken. hij heeft twee jaar geleden hele erge pijn in zijn ballen gehad en wilde voor de zekerheid na laten kijken of alles wel goed is omdat hij er niet zo een lekker gevoel bij had. ik zit nu dus zwaar te duimen dat alles okeej is. we horen de uitslag volgende week pas ergens. ik zelf moest vandaag ook naar de dokter omdat ik medicijnen af moest bouwen die je niet tijdens een zwangerschap mag gebruiken. ik ben nu al een poosje klaar met die medicijnen, maar kreeg vandaag een checkup. ik kreeg wel gelijk wat voor mijn kiezen :shock: wij krijgen nu nog met deze maand erbij vier cyclussen de tijd om zelf zwanger te worden en anders worden we geholpen omdat ik na de bevalling weer zo snel mogelijk moet starten met mijn medicatie en ze daar dus niet te lang mee willen wachten ivm mijn gezondheid.
al met al :shock: een vrij apart dagje, maar het geeft me ook wel wat rust met het zwanger worden, want sommige stelletjes bij wie het niet lukt moeten nog twee jaar wachten voor ze eindelijk eens doorverwezen worden en dat zal ons niet gebeuren. voor als nog duim ik natuurlijk gewoon dat het "vanzelf" lukt.
anne-87 schreef:Hallo meiden,
Mijn luteale fase is ongeveer 11 dagen. Is dit niet te kort voor een mogelijk innestling?
Het maakt me onzeker omdat op veel sites 14 dagen staat.
Liefs
Tammie78 schreef:Nou precious dan was het dus toch een innestelingsbloeding! Van harte gefeliciteerd hoor! 😃 hoeveelste ronde?