jannie schreef:Mag ik even inbreken en jullie hulp vragen??
Ik gebruik deze maand voor het eerst ovutesten van sensitest (de dipsticks) en twijfel nu een beetje of ik nu m'n eisprong heb gehad of niet.
Ik zal een foto plaatsen van m'n testen van de afgelopen dagen. Ik zit nu op dag 19 van m'n cyclus (is nog steeds langer dan voorheen door een mk in januari). De onderste test is van vandaag, die erboven van gisteren.
Gisteren dacht ik dat ik echt naar een positieve test toeging (het tweede streepje is lichter dan de teststreep, maar wel duidelijk aanwezig, en ik dacht dat de test een dag later = vandaag duidelijker zou zijn, maar dat is niet zo). Vandaag was het tweede streepje eerder iets lichter dan gister, terwijl ik vandaag hoopte op een duidelijk positieve test.
Morgen test ik verder, maar ik twijfel nu of het niet toch m'n eisprong is.
Dit was mijn vraag aan jullie, en bedankt voor de antwoorden!
Ik geloof toch dat ik het met deze testen moet doen en ze als positief beschouwen, want de afgelopen twee dagen waren ze weer praktisch blanco. We hebben in ieder geval maar gehandeld alsof het gewoon mijn eisprong was (do, vr en zo geklust). Zou wel mooi zijn, niet meer zo'n hele lange cyclus! Ik test nog wel even door - de vorige keer had ik een eisprong op dag 24 (met CB getest, maar is dan wel heeeel duur in zo'n lange cyclus).
Jazzy, wat mooi om te trouwen terwijl je zwanger bent van jullie kindje! Goed nieuws dat je jurk al ietsje uitgelegd moet worden! Ruim twee weken wachten dus nog, dat is heel weinig!
Hoop, hoe is het bij jou? Dat hele mooie ei is alweer een poosje geleden - heb je tekenen dat het raak kan zijn?