MommyToBe schreef:......
Heb bijna nergens last van. Ja noog steeds de boobs en heb nu erge koppijn. Weet iemand of je een paracetamol mag nemen? Volgens mij niet namelijk. Oh en ik heb last van moodswings.. Arm vriendje!!
Hebben jullie al kraamzorg geregeld?
Ja je mag een paracetomol nemen (niet 2 tegelijk dus). Paracetamol is de enige pijnstiller die mag.
Nee nog geen kraamzorg geregeld, vorige keer moest ik dat nog via mijn ziektekostenverzekering regelen, weer even op de website kijken hoe of wat.
nanzje schreef:nou dames,heb het gevoel dat het hier mis gaat,buikpijn en net roodbloedvlies nu is het weer bruin,maar heb er een hart hoofd in 😢 ....
ik voel me zwaar kl*te..
jullie horen het nog wel!!!
😮 duim duim duim
nanzje schreef:ik ben geweest en het is al weg..
ik heb net als een klein kind gehuild..bah wat jut allemaal
het was een bevestiging,maar heel stiekem hoop je,tegen beter weten in,dat je een hartje ziet kloppen of op zijn minst een vruchtzakje ziet maar niks.
bah,
@miek ik ga voor jou heel hard duimen dat jou beeb blijft zitten..
en voor de rest jullie beebs worden super kindjes!!
bedankt voor alle steun..
dikke knuf voor jullie allemaal!!
😞 sterkte en een hele dikke knuffel
Sabbie schreef:Ik doe ook mee met Moeders voor Moeders. En moet zeggen; het valt me zwaarder dan gedacht.
Bijvoorbeeld, elke keer als ik beneden naar de wc ga, staat mijn fles boven. (en andersom)
Daarbij ben ik gestopt met het opvangen van de urine 's nachts. Door me zo bewust te moeten zijn van mijn handelen, sliep ik namelijk nóg slechter dan ik al deed. (kon na het plassen niet meer in slaap komen)
Ik hoop absoluut de 10 weken vol te houden, maar zie het op dit moment somber in...
wendela schreef:Nou meiden.....hier ook niet zo goed nieuws.......net veel bloed verloren, echt helder rood.
Verder geen krampen. Morgen de gyn bellen of ik meteen kan komen voor een echo.
xxx
😞 snif nog een...... durf bijna niet meer verder te lezen,
veel sterkte
deepestblue1 schreef:Had net ook een drupje helderrood bloedverlies... meteen paniek natuurlijk!!!
Verloskundige gebeld en die wees me erop dat ik 50% kans heb dat t goed gaat en 50% dat t mis gaat eigenlijk kan hij er niks van zeggen. ......Als t niet doorzet mag ik over 1,5 week al voor een echo om te kijken of er een hartje te vinden is... Heb geen kramp ofzo....
:shock: duim duim duim
pfff het moet echt niet gekker worden....
Anmiek schreef:.....Wij zijn trouwens sinds gisteren ook uit de namen.... al blijf ik dat heel moeilijk vinden, zijn er meer die er al uit zijn??
Fijne dag, nog 1 dagje en dan is het weer WEEKEND!!
lol, bij mijn vorige zwangerschap waren we vrij snel uit de jongens naam. Voor de meide naam hebben we de knoop pas doorgehakt toen ik al in het ziekenhuis lag hahaha.
Tja we zouden toen in het weekend de laatste hand aan de kaart leggen, maar ik moest zo nodig vrijdag het ziekenhuis in gaan met een scheur in de vlies en verloor vruchtwater. Was 36 weken en 2 dagen. Toen ik precies 37 weken was ben ik ingeleid en eind van de dag werd ons zoontje geboren. Dit keer wil mijn man met 35 weken alles geregeld hebben hahaha.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap 2 kratten met 4 flessen en 2 plasopvangkannen gehad, voor iedere toilet 1 set.
Het ergste waar ik tegenop zie is de geur van het conserveringsmiddel die vrijkomt bij het opendoen en ingieten van de fles.
Rian-kippie schreef:hey dames!
ik had graag mee willen doen met moeders voor moeders, maar ik mocht dus niet omdat ik ooit een bloedtransfusie heb gehad... als ik dit dan zo lees ben ik er eigenlijk wel blij om!! hihi
ik ben nu aan het werk, moest om 7 uur beginnen.... maar ow wat was ik misselijk zeg.... ging kokhalzend met mijn hoofd uit het raam naar mijn werk.... tis toch erg... heb nu net wel iets kunnen eten!! en klaar gelukkig iets op!!
meiden die er nu nog geen last van hebben... juich niet te hard.... het begint vaak pas na de 6e week... ik ben morgen 7 weken!!
euh bloedtransfusie??? had dat een bepaalde jaartal zo van bloedtransfustie gehad voor die tijd, dan mag je niet. Ik hoop het wel want ik heb na mijn bevalling 2 zakken bloed gehad en ik wilde deze keer ook weer verzamelen.
Suuzje schreef:juffie79 schreef:Zijn er ook mensen die nu ook verkouden zijn of grieperig?
Nemen jullie extra vitaminen?
groetjes
Ja hierzo! Ik heb al weken een verstopte neus! Vooral als ik ga slapen... :|
Ik slik de zwanger worden pillen van de Etos, dat is tegelijk een multivitamine. Het doosje is bijna op en dat stap ik over over Zwanger zijn.
Met hoeveel weken heb je straks je echo?
Ik heb ook minder zin dan normaal. Het voelt allemaal net iets anders, ook voor hem zei hij. En inderdaad, ik had ook lichte buikpijn erna. Voelde heel raar!
Ja hoor hier niet vekouden, maar wel last van opgezette neus slijmvlies, waardoor mijn neus ook dicht gaat zitten.
Ik slik vsm mama vitamine
Bij sex als je klaarkomt trekt je baarmoeder ligt samen (buikpijngevoel), voor je kindje voelt dit niet aan als help ik kom klem, maar als een lichte knuffel.
miek4 schreef:Slecht nieuws... Ik verlies bloed bij het afvegen en heb krampen en lage rugpijn. Druk op borsten is verminderd.
Vanmiddag 14.20 naar het ziekenhuis. Het voelt niet goed!!
Gisteren de dag dat ik uitgerekend zou zijn, vannacht een vreselijke droom gehad, nu vandaag dit....
duim duim duim
Statistisch gezien met 1 op 10, we zijn met 42 dames, dus moet het wel goed gaan met minstens 38 zwangerschappen. Liefst allemaal natuurlijk.
Zoontje lief ligt al te slapen en ik had geen zin in de huishoudelijke klusjes, hahaha die liggen dus nog op met te wachten.
tot later.....
[color=#4000FF]Miek4: witte afscheiden/stukjes, kan het gewoon spoelen van de vagina zijn, kan ook duiden op een schimmelinfectie, als het pijnlijk is of jeukt aan de binnenkant, dan even een bezoekje ha maken.
liefs L.[/color]