SuuzjeOud lidBerichten: 1.741Lid sinds: 14 november 2012
Hoi Pumi! Sta je al op de lijst? (staat geloof ik een paginaatje of 10 :shock: terug)
Suuzje schreef:Nou... zwanger of niet, ik vind het belachelijk dat je zo denkt. En zulke dingen zegt. Helemaal tegen mij, terwijl ze weet dat ik heel veel verdriet heb gehad van mijn miskraam. Klagen mag zeker! Het is ook allemaal niet niks, zwanger zijn. Maar ik kreeg er een naar gevoel van, alsof ze helemaal niet blij met de baby is ofzo. Terwijl ze dolblij moet zijn dat ze zwanger MAG zijn. Heel vreemd.
Sabbie schreef:Even een kort berichtje!! Net echo gehad. Een stoer hompje cellen van 3 mm! En een stoere hartslag!! We zijn nu officieel maandag 7 weken. Uitwendig lukte nog niet, maar vond inwendg helemaal niet vervelend! Goed nieuws dus! En omdat ernu zo weinig te zien was krijgen wij over 3 weken een gratis echo. (met 10 weken dus!)
anne* schreef:
ik vind het zo raar dat ik me helemaal niet zwanger voel ben nog steeds heerlijk aan het genieten
het is zo raar weet pas 4 dagen dat ik zwanger ben lijkt al veel langer
ben er helemaal aan gewend
Suuzje schreef: Het lijkt me zo fijn om een goede echo te hebben! Ik droom er zelfs over... :DEnnnnn... fantastische droom zeker!!! 😂
Suuzje schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa!!! 😃 😃 😃
EN ik hoop dat het niet alleen bij een droom blijft! ;)
Suuzje schreef:Hihi! Daar teken ik voor! 😉
Droom je fijn met me mee?
J.D. schreef:
Sorry, als ik niet op de rest reageer, zit met mijn hoofd in de wolken!
Ook wij hadden vandaag de echo, spannend 1 of 2. Het is er ééntje, maar wel één hele mooie!
Hartje goed zichtbaar aan het kloppen!
Na het zien, realiseer je je nog meer dat je zwanger bent! 😃
De kleine friemel is iets meer dan 12mm.
Alleen hoor ik toch niet in het uitgerekend Oktober 2010! forum thuis, want ben geen 7 weken zwanger maar 7 weken en 3 dagen al. Dus 28 September uitgerekend!
Maar, als jullie het goed vinden, blijf ik hier toch hangen, want ja, vind het hier zo leuk! Mag toch wel?
Was ook de laatste keer in de fertiliteitskliniek, best wel raar om daar niet meer heen te hoeven.
Dus maandag kan ik afspraak maken bij vk voor de 12 weken echo.
Nou meiden, jullie begrijpen dat ik voor nu heeeeeel gelukkig ben.
Anmiek schreef:
SUPER JD heb de hele dag op je berichtje gewacht HELEMAAL GAAF!
Natuurlijk blijf je maar lekker mee kletsen veelste gezellig! Ow, er is nog iemand!, ja klets graag hier mee, idd veelste gezellig!
Geniet ervan!
slaap lekker allemaal Truste
PS hier vandaag weer groen en geel van de misselijkheid, Ik ken het :D
PSPS ging vanmi zwemmen en zeker in bikini al een best buikje, als dat er maar geen twee zijn!!! haha Ow, wat schattig!
Daphne1002 schreef::D
Zul je zien dat je het straks spontaan bent. Ik dacht eerst dat ik niet goed gegeten had... totdat het langer dan een paar dagen aanhield.
Mijn vriend zegt trouwens steeds dat ik zo opgewekt ben. Dus het is hier wel gezellig ;)
IreneM schreef:Ben vandaag 6 weken zwanger, yeah. Maar wel zo
onzeker! Gister namelijk weer even een digitale cb test gedaan en die gaf nog steeds 2-3 weken aan. Vanmorgen voor de zekerheid weer een gedaan en weer hetzelfde resultaat! Terwijl het nu toch wel eens 3+ had moeten zijn...
Heeft iemand nog meer ervaring met onnauwkeurige cb testen? Of moet ik me zorgen gaan maken over een mk?
Gelukkig komt morgen de vrouw van MvM die natuurlijk ook weer hcg gaat testen.
Brabants Boerinneke schreef:...............
Mijn huisarts zei trouwens dat ik pas als ik 12 weken ben, contact hoef te gaan opnemen met de verloskundige (?) en dan bloed moet gaan laten prikken. Vind ik wel erg lang, zeker als ik op dit forum berichtjes lees van meiden die al wel bij de VK zijn geweest, krijg ik zelf ook kriebels. Ik wil ook gewoon weten hoe het bij ons zit! Dus of ik nog zo lang ga wachten... misschien neem ik toch al maar eerder contact op met de VK.
Maar tot die tijd kan ik dus nog niet het lijstje aanvullen (met datum 1e echo, uitgerekende datum etc). In elk geval ben ik zelf 27 jaar en wordt dit ons eerste kindje.
...............
Sabbie schreef:Hier niet zulk goed nieuws.
Vanaf half 12 vanmorgen verlies ik flink wat (helder rood) bloed.
Heb de verloskundige gebeld. Zij kan er nog niet veel van zeggen.
Ik heb afgelopen vrijdag natuurlijk een inwendige echo gehad, en de verloskundige zegt
dat dit hierdoor zou kunnen komen.
Ik heb wel menstruatie-klachten. (trekkerig gevoel in m'n buik)
Ze vond de klachten 'positief' klinken. Ik moet het aanzien en morgenochtend de verloskundige bellen.
Dan gaat zij een echo inplannen.
Dus hier niet zo'n lekkere Valentijnsdag... (vooral niet omdat mijn man jarig is en ik een huis vol visite had...)
Sabbie schreef:Helaas vanavond ook het vruchtje verloren. We zijn erg verdrietig. Maar beseffen ons heel goed dat dit een reden heeft.
Meiden; geniet van jullie zwangerschap! Ik lees vast af en toe nog ffies mee!
Sabbie schreef:Helaas vanavond ook het vruchtje verloren. We zijn erg verdrietig. Maar beseffen ons heel goed dat dit een reden heeft.
Meiden; geniet van jullie zwangerschap! Ik lees vast af en toe nog ffies mee!