E82 schreef:Dat was ik ook al die het had over de neusspray. Heb met verkouden heel snel dat m'n holtes gaan ontsteken. Een neusspray van alleen een zoutoplossing zal toch ook wel bestaan?
Zal eens kijken als ik die alleen voor dat ik ga slapen gebruik...nu wordt ik gebroken wakker 's morgens en dat is ook niet alles.
Kwam net op internet ook hier in de buurt een echobureau tegen die met 7 weken een echo kan maken en dan ook het hartje kan laten horen....30 euro.
Wat een keuzes moeten we allemaal maken....!!
Dat is inderdaad erg vervelend! Ik ben er ook zo een die niet kan slapen met een verstopte neus. Je hebt wel die met zoutoplossing, maar die werken dus niet. :x Toen ik in mijn laatste week voor NOD zat was ik heel erg verkouden en heb ik me er even in verdiept en er kwam uit dat je de gewone neuspray met dat xilonogwat erin gewoon kan gebruiken. Alleen met mate! En liefst zo weinig mogelijk.
Ik had de vorige keer een afspraak staan voor een echo met 11 weken. Dat vond ik veel te lang duren en ik zat ook te twijfelen over een echoburo. Maar ik heb toen gewoon de VK gebeld en het aan haar voorgelegd. Ze raadde het me af. Toen mocht ik van haar een echo afspraak maken met 8 weken. Als je druk maakt vinden ze het ook een indicatie!
Was net in de supermarkt... worden jullie ook zo misselijk van de vleesafdeling? 😉
Ik heb overmorgen mijn echo... ik ben dan net 7 weken. Ik lees bij al die overzichtjes dat de baby in week 7 al begint met bewegen. Nu vraag ik me af of je dat met 7 weken soms al op de echo kan zien? Nou ja, misschien is het ook wel pas eind week 7. Wie heeft een echo met 7 weken gehad hierzo en heeft al beweging gezien?