MommyToBeOud lidBerichten: 121Lid sinds: 28 januari 2010
Wow babyangel.. Gefeliciteerd!!! Nu is het ook tijd voor jou om te genieten! 😃
Babyangel schreef:Goedemorgen dames,
Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik weet sinds woensdag dat ik eindelijk zwanger ben jeeeeeeeeeehhhhhhhhhh. Echt gek, woensdag weten dat je zwanger bent en donderdag berekenen dat het al 6 weken is hahahaha.
Rian-kippie schreef: enne ja noor, mijn man vroeg gisteravond wanneer we weer is sex zullen hebben 😮
ja sorry! maar ik ben s'avonds ook zooo misselijk!!!! en mijn libido is gewoon extreem laag
Princesse schreef:Dankje lex,
En ik wilde nog schrijven dat ik nog geen echt klachten heb dat was ik vergeten.
Ik heb alleen last van mijn borsten al sinds mijn eisprong, dat was ook voor mij een
teken dat ik zwanger was want normaal had ik alleen last van mijn borsten vlak voor mijn
ongi. En meer trek in eten maar tot nu toe geen last van misselijkheid gehad, gaat nog komen denk ik :oops:
Princesse schreef:Hallo dames,
Ik kom me ook even aanmelden, ik weet sinds bijna 3 weken al dat ik zwanger ben. Gisteren heb ik mijn eerste controle + echo gehad en over 3 weekjes nog een keer. Ik ben nu 6 weken en 3 dagen, ik heb het hartje zien kloppen en de arts zei dat alles in orde was, daar zij we wel blij om en man begint het nu pas te geloven :D
H83 schreef:Dames, even een vraag... wanneer is je HB dan te laag?? Ik dacht namelijk altijd dat deze zo ron de 5 moest zijn... maar niet dus?
Die van mij was trouwens 8.7, prima dus.
H83 schreef:Dag dames, ik kom ook even snel langs.... vanmorgen een poos in bed doorgebracht omdat ik me echt superberoerd voelde.... nu een weeïg gevoel.... dat heb ik nu sinds een dag of 3 's morgens en 's avonds... Mag nog niet klagen, dat weet ik 😉
Verder eigenlijk geen bijzonderheden, duik zo lekker m'n bedje in.... heeeeeeerlijk slapen! 😃
MommyToBe schreef: Best interessant trouwens met mezelf aan de klets ;).
Is everybody sleeping?