Ik zou het niet weten... ik heb al een poos niet op de weegschaal gestaan. Ik merkt het meestal wel aan mijn kleren! Maar ik heb net toch even een weegschaal gekocht. 71 kilo, toch 1 kilootje minder dan dat ik gister bij de vk heb opgegeven! 😃 Dus ik ben geloof ik nog niet aangekomen. Ik ben benieuwd hoe dat de komende maanden zal gaan. Ik vind het wel leuk om een beetje bij te houden.
De alcohol! Ja dat is een goede! Ik dronk ook elke dag wel een wijntje bij het eten! Tot we echt serieus bezig gingen na mijn mk, toen heb ik wel drastisch geminderd. Maar dat zal inderdaad ook schelen! Ik heb ook helemaal geen zin in avondeten. Ik ben ook 's avonds misselijker dan overdag. Brood overdag ging er tot vandaag heel erg goed in, maar vandaag had ik ook daar moeite mee! :shock: Dat is iets minder. Nou ja, je HCG schijnt te stijgen tot week 10 en dan weer te dalen (stabiliseren), dus ik hoop dat mijn lijf snel gewend is aan de hormonen. Zou fijn zijn! 😉
En net ook even mijn antibiotica kuurtje voor mijn blaas opgehaald. Bleh. Hoop dat ik er niet misselijker van wordt. En ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk dat ik nu, net als alle organen worden aangelegd, antibiotica moet slikken. Maar goed.
Hahaha! Schadylady, dat is echt onwijs grappig! Maar wel een goede, dubbelchecken dus!
JD, als je wilt heb ik ook nog wel een tip voor een fotograaf;
http://www.dejavureportage.nl. Ik vond hem helemaal geweldig. Eén nadeel; hij is wel prijzig. Maar als je er veel waarde aan hecht echt de moeite dubbel en dwars waard.