Lex schreef:bedankt nan!
@J.D.: dus al een drie weken elke dag, de hele dag misselijk en maagpijn. Nu is die misselijkheid al wat afgezwakt maar maagpijn blijft wel. HA zegt dat dit wel normaal is en zelfs een goed teken is. Anders dorstig, gevoelige, grotere borsten. En door de misselijkheid totaal geen sexdrive dus mannetje moet geduldig zijn... 😛
O ja, ik ben er 26 en tis mijn eerste zwangerschap en o ja ik woon in Belgie ik veronderstel dat ik misschien de enige ben aangezien ik op een nederlands forum chat?
Vanavond moet ik gaan eten voor de verjaardag van één van mijn schoonzussen(ben niet getrouwd), ik twijfel of ik het al ga zeggen aan mijn schoonma, waarmee ik geen zo'n goede band heb. Ze sukkelt ook wat met psychische problemen en ben bang voor haar reactie. Ik vertrouw ze ook helemaal niet... Wat denk je, zou ik wachten tot drie maanden. Want moest er nu iets gebeuren zou ze dit waarschijnlijk tegen me gebruiken later. Naar he, maar anders heb ik zelden contact ermee dus zit ik er niet zo mee.
Hoe gaat het met jij?
.
Dat misselijke gevoel is erg vervelend zeg! en de maagpijn lijkt me al helemaal niet zo lekker. Gewoon beetje rustig aan doen.
Of je het gaat vertellen aan je schoonmoeder, dat is natuurlijk helemaal de keus van jou en je vriend. Als jullie het gevoel hebben, dat mocht het misgaan het tegen jullie gebruikt wordt, ja dan zou ik het niet vertellen denk ik, zowel als de zwangerschap goed gaat als misgaat, moet je mensen om je heen hebben die je lief zijn en je niet willen kwetsen.
Wij hebben er voor gekozen om te wachten met vertellen tegen iedereen tot we uit de "gevarenzone" zijn. over 2,5 week gaan we naar mijn ouders en dag erna naar mijn schoonouders.
Hier gaat het eigenlijk wel goed, de "kwaaltjes" komen af en aan iedere dag, maar geen kwaaltjes vind ik helemaal niks, wil wel voelen dat ik zwanger ben 😉