Eva_697 schreef:NoaM schreef:[quote="Eva_697":995p0n7f]Dag dames, hier even een inbreuk;) Van harte gefeliciteerd allemaal! jullie zijn al goed op weg zie ik:D
Even een reactie over mama1988 (als je dit leest, hou alsjeblieft eens op met dat negatieve gedoe overal niet alleen dit topic! Wat er bijna met jouw dames is gebeurd is vreselijk en prachtig dat alles goed is gegaan, maar je weet nu niet eenmaal niet alles beter, ik ook niet en niemand niet, maar denk ook eens om anderen en niet alleen jezelf! )...
Het gaat inderdaad veel vaker goed, laat je niet door negatieve dingen meesleuren, natuurlijk kun je altijd pech hebben, maar het is zoveel fijner om 100% positief in een zwangerschap te staan, heeft totaal geen zin onzeker te zijn, als het fout gaat gaat het dat toch wel. daarbij is het onzin dat ''de werkelijkheid anders is dan ze zeggen''. want de werkelijkheid zijn nu eenmaal de cijfers klaar..! en de kans dat het misgaat na een mooie echo is nu eenmaal gewoon klein! heb zelf een miskraam gehad na een goede echo(met 7 weken echo, 9 weken MK)en ook die kans was nihil, maar het is nu eenmaal gebeurd en heb daar vrede mee.. Maar ook deze zwangerschap stond ik er 100% positief tegenover en ook weer een echo met 7 weken gehad. Met 13 weken een goede echo, en nu alweer uitgerekend:) Komt allemaal goed dames met een beetje vertrouwen in je kindje! dat is natuurlijk nooit een garantie, maar wel wat je kindje verdient!
Hele fijne zwangerschap gewenst voor jullie allemaal, en geniet 100% het is echt waar, zooooo voorbij haha!
Liefs
Waarom zo'n felle reactie, iedereen heeft toch een eigen gevoel, en dit is het gevoel van mama! Zij HEEFT het pittig gehad en dat vergeet je niet snel, dus waarom zou je haar niet gewoon in haar waarde laten. Ik was ook super onzeker en heb nooit een mk gehad, dus weet ook niet wat het is maar het lijkt me vreselijk! Iedereen moet ook genieten maar de onzekerheid hou je nu eenmaal!!!! Als jij straks je kindje hebt zou je ook onzeker zijn al moeder zijnde, dan ga ik toch ook niet zeggen dat je dat niet moet zijn....
Vind niet dat je andere in hun waarde laat als je hen ook continu de grond in boort, zoals mama doet. Het spijt me zeer, maar word er een beetje moe van dat ze continu alles beter weet en anderen doodonzeker maakt, alleen door haar ervaringen, die zijn niet niks geweest dat is zeker waar, maar daardoor is ze niet alleswetend en mag ze alles zomaar afkraken vind ik. Niet alleen dit topic hoor.. ik zeg ook niet dat ze niet onzeker mag zijn, maar het gaat puur om het continu afkraken van anderen, dat is nergens voor nodig![/quote:995p0n7f]
Allereerst gefelciteerd met de 40 weken! Hopen dat de kleine zich nu snel meldt, of ben je het nog niet zat? Ik heb de 40 weken nooit gehaald, wel een vreemd idee hoor. Mijn ventje vondt het met 38,4 al genoeg geweest!
Maar de discussie, ik weet niks van afkraken, heb ook niet alles gelezen, maar inderdaad het heeft er bij haar lekker ingehakt (2x miskraam en tts) en ze wil anderen denk ik alleen maar de realiteit laten zien. Wij hebben namelijk in ons topic (uitgerekend okt 09) meerdere meiden gehad die net wisten dat ze zwanger waren en gelijk hele kinderwagens/kleertjes/meubeltjes/ aanschaften en het IEdereen al hadden verteldt, en daarna een miskraam kregen. Misschien bedoeld ze dat ermee. Maar ach weet je we laten t hierbij, en alle dames hier gewoon lekker genieten en iedereen op zijn manier! En jij straks van je wondertje want die heb je gewoon binnen 2 weken in je armen, en voor je t weet zijn ze bijna 5 maanden 😉