klote zeg irene!!!
hopelijk komt een mooi plaatsje voor dit kleintje snel, en daarna een nieuw wonder!!
Rian-kippieOud lidBerichten: 4.805Lid sinds: 27 november 2009
jorina schreef:@J.D ik moet morgen om 15.15 voor de echo dus moet nog wel ff geduld hebben
had liever om half 9 gegaan maar dan kan vriendlief er niet bij zijn
hoe laat mag jij ?
jorina schreef:ik kan echt niet meer wachten maar zal wel moeten 😃
en dan valt 15.15 nog wel mee voor je het weet is het half 3 en moet ik thomas naar de oppas brengen
Anmiek schreef:
J.D & Jorina,
Leuk zeg morgen de echo, ik ben toch zo benieuwd.
Het is voor jullie beide de tweede keer toch.
Is bijna niet eerlijk hoor, ik moet nog ruim een week wachten voor mijn eerste keer.
De laatste keer in het zkh hier in engeland verteld dat als je een mk heb gehad wat ik vorig jaar had, dat je dan
in NL een eerdere echo krijgt. Maar helaas die regel hebben ze hier niet. Ze zeggen heel zwart wit geen bloed verlies betekend dat alles nog goed zit. Maar na het verdrietige nieuws van Irene twijfel ik soms toch hoor.
Gelukkig (ofniet) Vandaag zie ik groen van de misselijkheid dus er is nog genoeg hcg aanwezig pffiew
Knuff Anmiek
susanne.a schreef:
Wij moeten vanavond en ik begin toch aardig zenuwachtig te worden. Ik hoop dat ik later vanavond met goed nieuws kan komen en een aanpassing heb voor de nieuwe lijst.
juff schreef:hm, ik heb wel een banner gemaakt, maar hoe krijg je hem bij je onderschrift, welke code moet je gebruiken en moet je er nog wat voor zetten? als ik op voorbeeld klik, zie ik alleen de link :?
susanne.a schreef:We zijn weer terug 😃
Ons garnaaltje is nu 1 cm en had een mooi knipperend hartje 😃 😃
We zijn nu 7 weken en 1 dag en de uitgerekende datum is nu 24-10 geworden. Over vijf weken moet ik terug voor een echo met twaalf weken.
Kan ik bij de nieuwe lijst toegevoegd worden?
Susanne.a............................30........24 oktober..........12 apr (12w echo)
cindy85 schreef:@miek4; wat ben ik blij voor je dat je het hartje zag kloppen. Moet inderdaad wel heftig schrikken geweest zijn vanmorgen. Wel erg dat je vk je niet serieus neemt, zeker nadat je verteld had dat je al eens een mk gehad hebt bij 13w!! Maar goed dat je toch bij je gyn terecht kon. Over die groei zou ik me ook niet al te veel zorgen maken hoor, alles is nog zo klein en moeilijk te meten. Als je beebje nu net wat meer ineengekrompen ligt dan de vorige keer scheelt dat meteen al weer wat. Ik duim voor je dat je volgend echo over twee weken net weer zo goed is!
Veel liefs,
cindy
jorina schreef:ja hoor vind ik
en als ze dat niet kan zou ze misschien eens moeten gaan denk aan een carriere-switch
want dat vind ik toch wel een pre bij een vk
ze zou je moeten geruststellen en zeker niet zeggen dat je je niet zo druk moet maken want dan word het alleen maar erger
nu ga ik ff thomas laten plassen en dan toch echt slapen
J.D. schreef:
De dag gaat hier lekker snel voorbij en heb gewoon zin in de echo 😃 :D
Oeh en dat mooie zonnige weertje, maakt me helemaal blij :)
jorina schreef:alles was goed loop 4 dgn voor
ben dus nu 9 weken en 5 dgn ipv 1 dg
Anmiek schreef:Ha J.D.
Ik glunder hier met je mee hoor, heerlijk zeg om de kleine zo te zien!!
Nu al kieke-boe aan het spelen jullie krijgen vast een lekkere stevige intelligente baby!
En leuk over twee weken weer. Waren jullie samen naar de echo gegaan??
nou meid geniet er lekker van!
E82 schreef:Super die goede echo's!! Vind het ergens wel apart dat je met zo'n echo ineens minder ver, of verder zwanger bent dan gedacht. Toch de eisprong op een ander moment gehad dan?
Mijn nichtje werd 2 weken teruggezet? Lijkt me beetje onwaarschijnlijk, maar goed, als met uk alles maar goed is, dat is belangrijkste.
Rian-kippie: Schimmelinfectie en bekkeninstabiliteit...hmmm, gaat goed daar. Hoop dat je er snel vanaf bent. En er zijn wel goede oefeningen om die stabiliteit onder controle te houden! Ben benieuwd hoe het bij jou gaat werken (ik ben zelf fysio!)
Ik ben net gaan sporten...en ik had al zoveel energie!! Op zich wel fijn om even bezig te zijn, maar ben nu doodop. Lekker douchen en zo m'n bed in!
miek4 schreef:Mijn buik is behoorlijk! Had ik vorige keer ook... Ik wordt al op 4 maanden geschat!
Heb veel last van mijn darmen (obstipatie) dus dat zal een grote oorzaak zijn.
En dan de vraag; zijn het er toch geen 2 dan?? Nee, daar zijn we zeker van!!
Noor schreef:miek4 schreef:Mijn buik is behoorlijk! Had ik vorige keer ook... Ik wordt al op 4 maanden geschat!
Heb veel last van mijn darmen (obstipatie) dus dat zal een grote oorzaak zijn.
En dan de vraag; zijn het er toch geen 2 dan?? Nee, daar zijn we zeker van!!
Jeetje op 4 maanden al, pfff.... niet meer verborgen te houden zeker! 8-)
Heb het me hier ook wel afgevraagd hoor, of het er geen twee zijn. Maar omdat alles, gelukkig, zo goed gaat, laten ze me keurig tot ongeveer 12 weken wachten. Heb dan pas de eerste echo. Dan komen we het te weten! Alle kansen voor een tweeling zijn dus nog open! :lol: