@Miek, wat fijn dat je mannetje lekker naar huis komt!
Verder wil ik iedereen vandaag een mooie dag wensen met hopelijk veel zonuren!
Liefs,
J.D.
J.D.Oud lidBerichten: 3.799Lid sinds: 30 juli 2008
angelique131083 schreef:Zo daar ben ik weer, heerlijk geslapen,
ik dacht zelf dat ik een week of 8 zwanger was,
de beeb is 4,8mm zo klein nog en dan al een hartje zien kloppen..
Ik moet zeggen dat ik ook al een bolle buik heb maar ik denk
ook van mijn darmen alhoewel ik geen last heb van obstipatie.
Wij dachten ook al straks zijn het er 2.
Maar we zagen 1 vruchtzakje en 1 baby.
Werkse allemaal en anders een fijne dag en geniet van de zon!!!!!
Suuzje schreef:Hoi Meiden!!! 😃
Vanochtend de tweede echo gehad en het ziet er helemaal top uit!!! Hij is nu 2,5 cm groot (van kop tot kont) en berekend op 9 weken en 1 dag. Weer een dag langer dan ik dacht. :? De uitgerekende datum staat nu op 12 oktober. Whieeeeeeeeeehhhhh!!! Ik ben zo onwijs opgelucht! Was toch best wel weer nerveus. En het zag er leuk uit! Hij was heen en weer aan het bewegen, zo leuk om te zien!!! Een soort dansje 😂 .
Je kijkt er vanboven op, rechts het hoofdje, links het lijfje met aan weerskanten de armpjes en beentjes. 😃
Nu ga ik ff bijlezen! Lag er gisteren veel te vroeg in. :oops:
E82 schreef:Rian-Kippie, guillian barre, zo dat is een heftige periode geweest dan ook, ben je er wel helemaal van hersteld? Komt niet zo heel veel voor als ik het goed heb!?
E82 schreef:erg heftig dus. Hoop dat je goede oefeningen krijgt, waar je ook de rest van de zwangerschap mee vooruit kunt!
Hoe gaat het met paardrijden dan? Dressuur je voornamelijk, of lekker buiten (had jij niet combi haflinger/strand??)
Rian-kippie schreef:
ja t was een zeer heftige periode! je bent zo een jaar verder!! en dan nog nooit meer de oude worden... t heeft nog dagelijks veel impact om ons leven maar goed...
de misselijkheid is er eigenlijk alleen nog s'avonds, maar heb nog steeds nergens trek in!! dus tis een beetje pappen en nathouden...
marcellas schreef:Ik moet morgen voor het eerst naar de verloskundige. Dit is een intakegesprek en dus nog geen echo. Ik word wel jaloers hoor als ik die mooie echo-foto zie! Dat wil ik ook! Haha!
Princesse schreef:Als je 6 weken bent krijg je ongeveer zo'n echo, niet echt duidelijk maar ik heb wel een hartje gezien.
Over 2 weken heb ik weer controle, dan krijg ik weer een echo denk ik, ik hoop dat hij dan gegroeid en duidelijker te zien is.
H83 schreef:marcellas schreef:Ik moet morgen voor het eerst naar de verloskundige. Dit is een intakegesprek en dus nog geen echo. Ik word wel jaloers hoor als ik die mooie echo-foto zie! Dat wil ik ook! Haha!
Haha, dat heb ik ook hoor! Moet ook nog 3 weken wachten! 😉
Emma1980 schreef:H83 schreef:marcellas schreef:Ik moet morgen voor het eerst naar de verloskundige. Dit is een intakegesprek en dus nog geen echo. Ik word wel jaloers hoor als ik die mooie echo-foto zie! Dat wil ik ook! Haha!
Haha, dat heb ik ook hoor! Moet ook nog 3 weken wachten! 😉
Hier ook.... Duurt lang he? 19 maart VK en dan krijg ik verwijzing mee voor de echo. 20 maart echo? :D
marcellas schreef:Emma1980 schreef:[
J.D. schreef:Princesse schreef:Als je 6 weken bent krijg je ongeveer zo'n echo, niet echt duidelijk maar ik heb wel een hartje gezien.
Over 2 weken heb ik weer controle, dan krijg ik weer een echo denk ik, ik hoop dat hij dan gegroeid en duidelijker te zien is.
Is toch ook een mooie echo?
Je kunt iig zien dat er iets zit, 2 weekjes dan zal je vast een stuk meer zien hoor ;)
La-princesa schreef:Weet iemand of je een volle blaas (of iets anders zoals dat je moet drinken) moet hebben voor een inwendige echo? Ik denk dat t inwendig word omdat ik nog niet zo ver ben..
Suuzje schreef:
Het scheelt ook heel veel of de echo in- of uitwendig is. Een uitwendige echo is wat vager, omdat het "geluid" van verder moet komen en door je buik heen moet. De inwendige echo is wat gevoeliger. Het is alleen weer een nadeel dat je in je blote ... ligt... wat dat betreft is uitwendig meer ontspannen. :lol:
E82 schreef:ook een lekkere reactie van zo'n kinderdagverblijf zeg. Hier in het dorp zitten ze op 2 locaties, eentje is echt met een hele mooie grote tuin etc erbij, maar, wachtlijst van zo'n 2 jaar?? Dus inderdaad, wanneer moet je je dan aan gaan melden?
Kan me voorstellen dat je je boos voelt na zo'n telefoontje Suuzje.
E82 schreef:
J.D, klinkt wel als een blaasontsteking, is plassen ook pijnlijk?
Suuzje schreef:JD: Als het goed is kunnen ze het bij de dokter meteen zien. Ze hangen er geloof ik een teststaafje in. (mevrouw, u bent zwanger... Oh ja echt???! 😂 ) Bij mijn dokter lever ik het meestal in de ochtend in, zonder afspraak. Dan kan ik rond 12 uur bellen en dan sturen ze het recept door. Vroeger deden ze het meteen en kreeg ik ook direct het recept mee. 😞
Maar je hebt geloof ik een afspraak toch? Dan zullen ze het vast wel meteen controleren! Fijn! En over de rare pijn, die pijn kan overal in dat gebied zitten en is (bij mij tenminste) elke keer weer anders. Red je het wel tot morgen?
Ja écht! Ik ben ook al naar het kijken naar kraamzorg, dat moet nu ook al geloof ik?! Maar ja, geregeld is geregeld! 😃 En ik moet zeggen, ik vind het ook wel leuk! Het maakt het steeds een stapje echter!
Emma1980 schreef:Hiep hoi, ben vandaag jarig 😂 30 alweer.... :shock: Maar het mooiste kado is wel dat ik zwanger ben... :D