JOehoeoe wij krijgen een
DOCHTER!!!!De echo was echt geweldig, ze heeft vanalles uitgelegd en laten zien, gemeten en gecontroleerd, alles was prima in orde.
ze was flink beweeglijk en ookal ligt mijn placenta tegen mijn buik aan, de echoscopiste gaf aan dat ik haar snel zou gaan voelen!
ze lag op haar buik, hoofd aan ene kant voetjes aan de andere kant, met haar voetjes in kleermakerszit, op mijn blaas (daarom moet ik om elke hondsgez$%$k naar het toilet en komt er dan nog bijna niets uit)
Ze heeft fotó's gemaakt, maar die zijn niet zo mooi, ze lag niet mooi voor foto's
Omdat ukje zo lag, met de beentjes gekruist konden we precies kijken wat het geslacht is, er waren drie streepjes, dat zei ons natuurlijk niets dus gaf ze aan dat het een meisje was, ze heeft goed gekeken en gaf ook aan dat we ander balletjes en evt een plassertje zouden zien.
Het was echt heel leuk en elke cent waard! mocht je in de buurt wonen dan is zij zeker een aanrader (
http://www.echografie.nl/index.html )
@ Selog, gefeliciteerd met jullie dochter!!!
@ lex, phoe hey, dat is wel balen dat je dan niet meer kan werken, hebben ze geen vervangend werk voor je? Balen zeg dat je zo een gevoel krijgt van je moeder.
@anmiek, ik duim voor je dat jullie voordat jullie naar nl komen een leuk huisje hebben, bij andere mensen in huis is moeilijk, laat staan als je daar ook moet bevallen…
@ Jolanda, ik ga misschien over 10 weken nogmaals een pretecho laten maken, maar ook wat wij vandaag hadden noemen ze een pretecho, maar was voor mij meer een checkup zodat ik mijn onzekerheid iets weg kon nemen en een geslachtsbepaling…
@ Selog, wauw wat knap dat je het niet open maakt, maar wel een goed plan, is niet leuk als jij het eerder zou weten dan je partner
@ loesje, wat een verhaal!! Dat ze jouw je telefoon laten pakken, ik had wel verwacht dat een conducteur het zou doen…