Rian-kippieOud lidBerichten: 4.805Lid sinds: 27 november 2009
weer een meisje!!! toppie zeg.... niet te bidden dat ze straks nog allemaal dezelfde namen hebben hahahahaha
Eef82 schreef:Hier nog eentje die snipverkouden is. Lig al sinds Koninginnedag op bed. Normaal lach ik een verkoudheid weg maar nu is m'n hele lichaam van slag!
Maak me wel gelijk zorgen om enge dingen als listeriose enzo... Heb 1 of 2 keer misschien toch iets te rood vlees gegeten en kwam er laatst achter dat ik parmezaanse kaas ook rauwe melk zit! En ik steeds maar enthousiast strooien! Daarnaast blijkt een collega'tje laatst de bof te hebben gehad, dus dat spookt ook door mijn hoofd...
Lex schreef:Ik denk dat 15 weken redelijk vroeg is om het geslacht te zien, maar je weet maar nooitIk heb het nu gezien met 17 weken.
H83 schreef:Dames, 't is schandalig.... en ik zal 't even uitleggen 😉 ; deze maand 2 bruiloften... beide keren hele dag uitgenodigd dus ik MOEST natuurlijk iets nieuws hebben... vorige week setje 1 gescoord, jurkje van Queen Mum, wit met zwarte bloemen, witte wikkeltop en legging, zilveren ballerina's erbij en klaar... maar... ik had nog een heel erg leuk jurkje gezien van Mamlicious... en die heb ik vandaag gekocht... en net nog nieuwe schoenen besteld, passend bij jurkje 2... en nu ben ik zo blut als wat!! 😂 😂 😂
Jolanda10 schreef:
Ik lees dat jullie nog allemaal vollop naar de sauna gaan. Heerlijk, maar... Ik heb gelezen dat het niet goed is.
Hoe gaan jullie hier dan mee om?
Want ik wil zelf best wel graag!
loesje80 schreef:Jolanda10 schreef:
Ik lees dat jullie nog allemaal vollop naar de sauna gaan. Heerlijk, maar... Ik heb gelezen dat het niet goed is.
Hoe gaan jullie hier dan mee om?
Want ik wil zelf best wel graag!
Ik ben maandag 26 april bij de vk geweest en gevraagd hoe dat zat met de sauna (omdat ik het toch ook wel erg lekker vind 😉 ) En dat is geen probleem. Zeker na 12 weken niet. Ik heb nog gevraagd of je wel zomaar in een koud bad mag springen, en dat mag ook. Zeker als je al weet hoe je reageert op de sauna (omdat je al eerder bent geweest) kan je er gewoon heen. Wel heel goed afkoelen elke keer. Dat was de enige tip. Ik ben toen 's middags lekker weer geweest en merkte dat ik niet zo goed tegen de hele koude douche, dus lekker onder een lauwe douche, dan nog even buiten staan met mijn handdoekje en hups, tijd voor het bubbelbad, hahaha. Had een heerlijke dag! En vandaag dus weer! O, er liep trouwens ook een vrouw rond die echt wel ruim 25 weken zwanger was....
Dus ik zou zeggen, heb je er zin an, lekker gaan!!!
Rian-kippie schreef:ik verveel me... kan me niet concentreren op me boek, op tv is niets boeiends en de laptop heb ik ook wel even gezien...
ga maar even een tukkie doen ofzo denk...
minimi schreef:Even snel voor J.D. (en alle andere)
We trouwen maandag 10 mei dus nog eventjes 😂
Moet nu naar schoonvader toe. Even op visite