Daar ben ik ook weer! Ik voel me gelukkig weer stukken beter. Snotteren doe ik nog wel, maar stukken minder. En mijn hoofd voelt tenminste niet meer als een baksteen! 😂
Wat een mooie buikfoto's allemaal! 😃 Wat leuk om te zien dat het toch bij iedereen verschilt!
Hier ook een nieuwe foto van mij (van gisteren, 19 weken 5 dagen). Best bescheiden nog toch! Ik weeg nu 74/75 kg, dus ongeveer 3 kilo aangekomen.
http://nl.tinypic.com/r/14j2j35/6JD, de grote dag is echt dichtbij nu! Zo onwijs leuk! Ik ga voor je duimen voor supermooi weer! 😉
Wat fijn dat het allemaal goed gaat met iedereen! En zelfs een fanatieke sporter! (Go Lex!!) Echt goed zeg!
Ik heb volgende week maandag de 20 weken echo. Wel een beetje spannend hoor! 😉 Maar ik heb er alle vertrouwen in dat alles goed is met onze Bopsie. Met de 12 weken (nekplooi) hebben ze al goed gekeken en nu met de 17 weken geslachtsbepaling weer, dus het zal vast goed zijn!
Jeetje Anmiek... ik kan me voorstellen dat je tegen het verhuizen en bij je (schoon)ouders inwonen opziet! Helemaal met alle hormonen en nesteldrang. Ik hoop zo voor je dat je voor oktober een plekje voor jullie zelf hebt gevonden!!!
Ik ga vanavond gourmetten... :? Ik hoop dat ik een beetje tegen die vleeslucht ga kunnen! 😂
Nou ja, we gaan het lekker buiten doen (bij mijn ouders, mijn mama is jarig) dus misschien valt het mee. Gelukkig zit mijn neus nog dicht! 😂
We hebben het huurcontract van ons pandje getekend! Zo blij ben ik!!! Morgen worden de bureaus bezorgd en volgende week kunnen we dan echt verhuizen! Heerlijk, alle werkzooi weg uit huis. Het is nu een groot slagveld bij ons thuis. Alle twee de kamers en de overloop staan vol met meubels voor slaapkamer, babykamer en nieuwe spulletjes voor kantoor. Ik begin niet eens aan opruimen! Ik hou het beneden netjes, dan wordt ik niet gek. 😂 De commode, kast en het bedje staan ook al boven. Ik heb ook al staaltjes voor de muur uitgezocht. Het wordt lichtgroenblauw. Volg je hem nog? In ieder geval een lief kleurtje. Behang wat er nu zit laat ik zo, past er helemaal bij! Beetje barokbehang, zacht met een vage blauwtint met lichtbruin. Kan niet wachten tot ik alles in het kamertje kan zetten!
Ik ben samen met een vriendin van mijn nichtje een babyfeestje voor mijn nichtje aan het regelen. Ze is half juli uitgerekend, het feestje is zondag. Ik ben erg benieuwd! Ik ga ook nog cakejes bakken met muisjes. 😉 Ik onderschepte per ongeluk een sms aan mijn man waarvan de eerste zin erop neer kwam dat ze ook tegelijk wat voor mij wil doen? :? Ben benieuwd... beetje vroeg, maar wel lief natuurlijk. Het enige waar ik over na zit te denken... eigenlijk niet zo leuk voor mijn nichtje toch? Nou ja, ik zie het wel.