o nee, ik zou razend zijn!!
Ken je niet iemand die een andere kapper kan aanraden die je tips kan geven?
Moet je nu net tegenkomen.
LexOud lidBerichten: 3.345Lid sinds: 23 november 2009
J.D. schreef:Ahhhhhhh, ik ben zo niet blij :x
Ben ik bij de kapper, zeg ik wat ik wil, graag stukje eraf tot mijn schouder! en dan boven ook gewoon iets langer, zodat het nog vast kan.
Halverwege vraagt ze nog een keer wat de bedoeling is en dan mag ik naar beneden kijken en kan ik niks zien door mijn haren, mag ik weer ophoog kijken: heeft ze me kort geknipt! mijn haar komt tot net in mijn nek! en de boven kant is ook lang, dus het is geen gezicht.
Ze was ook verschillende keren weggelopen, om dingen voor andere collega's te pakken en vroeg niet wat ik er van vond, na afloop.
En dan ben ik weer zo een trut die er niks van zegt! maar wat voel ik mijn geirriteerd, iets bijknippen is niet kort! nu moet ik bedenken wat ik nu met mijn haar aan moet voor de bruiloft!
Zo dat was mijn klaagzang weer, ga even googlen wat de mogelijkheden nog zijn met mijn haar.
leike schreef:hoi meiden
ik breek ff bij jullie in. Ik zelf ben uitgerekend in november, maar had ff een vraagje aan jullie.
Ik heb net de afspraak gemaakt voor de 20-weken echo,. en nu vroeg ik me af hoe lang die
ongeveer duurt? ik moet er al om 8.30 uur zijn 's ochtends maar ga daarna nog werken en wil graag weten
hoe laat ik weer kan beginnen!
kunnen jullie me helpen?
Geniet nog van jullie zwangerschap
liefs
Lex schreef:@Suuzje, ik meet 1m72. Jij?
Rian-kippie schreef:zijn jullie eigenlijk al bezig met het geboortekaartje??
ik ben even wat gedichtjes aan het verzamelen die ik leuk vind...
mijn oog is op deze gevallen... ben benieuwd wat manlief ervan vind,
watte? bloemkolen, ooievaren?
nee nee nee,
Mama en papa hebben lekker gestoeid,
en zo ben ik in mama's buikje gegroeid!
past helemaal bij ons als je het mij vraagt... niet zo zoetsappig... blij dat ze er is zijn we toch wel... dat hoeft niet op een kaartje te staan hahah
Rian-kippie schreef:watte? bloemkolen, ooievaren?
nee nee nee,
Mama en papa hebben lekker gestoeid,
en zo ben ik in mama's buikje gegroeid!
suusdemuus schreef:
Een stille wens
werd een diep verlangen.
Naar jou, mijn kleine jongen
jij hebt hoop door geluk vervangen.
Heel lang heb ik naar je uitgekeken
maar na heel veel tranen vier ik nu feest.
En als ik je zie liggen in je wiegje,
weet ik het is het waard geweest.
Liefs Mama
Lex schreef:proficiat met je 20 weken Noor!