@ loesje, tip, probeer het minder spannend te vinden en meer leuk! Ik vond het een super leuke ervaring!
@ miek, balen dat je weer een akelig gevoel hebt, hopelijk is alles goed met je urine!
MajOud lidBerichten: 945Lid sinds: 1 januari 2005
Lex schreef:ja Maj, das wel zwangerschapdementie 😊
Ik begin nerveus te worden voor de echo nog een kleine 2 uurtjes
Maj schreef:Als het goed is heb ik bij de hyves toestemming gevraagd bij Bennie&miranda?
sannie1978 schreef:Miek ik heb me ook ff aangemeldt op hyves dus wat dacht je ervan almachtige beheerder 😃
Net lekker een waterfiets op....zit echt prop en propvol maar wat was ie lekkkkkkerrrrrrrrr.
Vanavond heerlijk een avondje bankhangen met mn mannetje en naar de finale van X-factor kijken....heb lekkere appeltaart en hapjes in huis gehaald dus ik ga ons 4én s lekker verwennen 😂 .
Noor schreef:Hi hi... ik heb me ook op de nieuwe hyves aangemeld...
miek4 schreef:Noor schreef:Hi hi... ik heb me ook op de nieuwe hyves aangemeld...
ja hoor, gelukt!!
minimi schreef:hier even snel de foto's. Moet zo naar het werk 😉 😞
Suuzje schreef:Dank jullie wel! Fijn om te weten dat ik niet de enige ben! 😉
En heel fijn dat ik even mag klagen! Voel me net een leeggelopen emotionele ballon 😂 .
Selog, ik snap het helemaal! Zeker omdat je ervoor een mooi slank figuur had! (net zoals jij Lex). En die jullie overigens nog steeds hebben! Weet je, die opmerkingen van je nicht doet mij een beetje denken aan jaloezie... 😉 ik vind je een mooie meid met een mooi figuur en zij is nu natuurlijk op haar dikst en net bevallen en zal zich zeker niet op haar mooist voelen. Ik weet verder niet hoe ze er normaal uit ziet, maar ik krijg sterk het gevoel dat ze het wel even lekker vinden dat jij nu "ook" wat dikker word. Snap je wat ik bedoel? Ze bedoelen het vast niet naar, maar ik herken dat soort reacties wel.
Ik kreeg gister ook nog zo'n fijne opmerking dat mijn achterkant ook lekker mee aan het groeien is. :? Euuuh, oh ja? In mijn beleving niet, maar goed. Vond ik ook helemaal niet leuk! En het stomme is, het blijft inderdaad nog door je hoofd spoken ook! En Selog (jij ook Lex!) probeer je niet te druk te maken over je gewicht, je hebt het grotendeels zelf in de hand of je teveel (lees: teveel snoepen!) aankomt of niet. En vergeet niet dat slanke mensen vaak net wat meer aankomen dan mensen met wat overgewicht. Kijk maar naar mij, ik ben 1m70 en ik weeg nu 74 kg. Met 8 weken (daarvoor had ik geen weegschaal) woog ik 72 kg. Ongeveer 5 kg te zwaar vond ik zelf. Eigenlijk ben ik nog maar 2 kilo aangekomen, maar eigenlijk zit ik 7 kilo boven mijn gewenste gewicht. En ook straks na de bevalling, als je het graag wil en aan jezelf werkt moet het zeker lukken om je oude figuur zo goed mogelijk terug te krijgen! Daar gaan we voor. ;)
Jolanda10 schreef: Amen!Dat van jaloezie kan heel goed kloppen!!! En, meiden jullie zien er allemaal goed uit!! Lekker genieten!
loesje80 schreef:Hahahahahaha, wat zijn we toch ook een stel vrouwen bij elkaar zeg en dan die hormonen :twisted: 😈 :twisted:
😢 Kom net van de VK en die was niet zo gelukkig met het feit dat ik ondertussen al 5 kg zwaarder ben dan toen ik zwanger werd 😢 Maar volgens mij zit het echt niet op hele gekke plekken. Mijn buik is eindelijk goed zichtbaar (vind ik zelf) en verder zijn mijn borsten echt groter... Maar in mijn gezicht bijvoorbeeld zie je niks. Vriendlief moest heel hard lachen dat ik daar zo mee zat... Zullen de hormonen wel zijn 😉
quote]
Wat raar dat de VK daar niet zo gelukkig mee is.... ik ben al meer aangekomen en was toen 17 wk zwanger... mijn VK zei gewoon dat het nou eenmaal bij niemand volgens het boekje ging en ik me daar absoluut niet druk om mocht maken!
Doe jij dat dan ook maar niet, Loesje! 😉