@ Daphne, wauw lekker geshopt bij de prenatal! Fijn dat je je beeb beter voelt, ik had ook een beetje minder het idee dat ik de beeb voelde, maar nu voelde ik haar gisteren ook een stuk beter, een vriendin van mij opperde dat het best kan dat ik nu aan enige beweging gewend begin te raken en er dus niet meer zo op let…
@ Jolanda, ja dat zij vond dat ze gelijk had, vond ik ook niet zo geweldig, vriendlief vroeg ook al of ik wel nog zou gaan, maar ja wil toch wel in beweging blijven, en tja om weer een andere te zoeken…
@ Lex , balen zeg dat het zo lastig is met die gebreken aan jullie huis!! Misschien kan je toch nu al checken op een wat koelere dag of de verwarming het doet?
@ Florence26, gefeliciteerd met jullie dochter!
@ suuzje, zonder kind mag je alles gewoon vervoeren hoor! Met kind, dan moet het in de auto in de maxicosi met gordel. Fijn zeg dat het kan!!
@ jd, haha de kamer, we moeten nog veel doen, dus ik ben benieuwd, elke keer komt er ook wat bij, nou ja we zullen zien!!
@ H83, waauw Gefeliciteerd met jullie dochter!
@ Esre, gefeliciteerd met je verjaardag, wij hebben naast de kamer en de kinderwagen ook nog niets aangeschaft, ik wil eerst de kamer op orde hebben zodat ik overzicht heb haha.
@ miek, ,kan je aangeven wie het zijn, dan kunnen diegene reageren? Ik zie geen bekenden van mij in de lijst in ieder geval.
@ loesje, bedankt voor de uitleg!
Gisteren een uur onze beeb kunnen bekijken!! Bij de hogeschool hier in de buurt, hadden ze exames echoscopie, en ik had me al even geleden opgegeven, Nu mocht ik dus komen en heb ik mijn schoonzusje meegevraagd, het was echt wel leuk! Ik kan nu zeggen dat er twee studentes zijn geslaagd voor hun opleiding om mijn buik/beeb hahah
Eerst ging de lerares kijken of alles goed te zien was en te meten, waarschijnlijk ook een snelle voorcontrole, zodat ze ziet of er niets abnormaals te zien was. Beeb liet alles goed zien! Dus we mochten klaar gaan liggen voor de studentes. De eerste vertelde ook veel aan mij, dus dat was wel leuk! Alles was helemaal prima! De tweede was ook goed, en daarna mocht ik na een uur van de tafel af, phoe, dat was een leuke maar ook wel lange lig hoor! Tijdens een van de exames, zei de lerares nog, als het kindje zo beweeglijk is, dan kan je beter het beeld stil zetten hahaha, oke dan weten we dan ook weer. Wat ook heel leuk was (vond ik) dat beeb echt begon te reageren op de druk die toch op de buik wordt uitgeoefend, dus dan zag ik haar op het beeldscherm bewegen en voelde ik tegelijkertijd een schopje oid.
Op het einde nog even een brutale vraag gesteld of ik mocht weten wat het geslacht was, dat was geen punt (ze had wel liever gehad dat ik dat vooraf had gevraagd) het was een meisje, dat zag ze heel snel! Doordat ik zag dat ze schopte en het voelde, heb ik nu wel echt het gevoel dat wat ik op het beeldscherm allemaal zag ook echt in mijn buik zit!
Oh ja enige dagen geleden heeft vriendlief de beeb ook gevoeld, nu begon hij gisteren ermee om de beeb al met denaam aan te spreken die we hebben gesproken, en ook als we het over haar hadden, ik heb toch maar gezegd dat ik dat niet wil. dadelijk verspreek ik me nog tegen iemand!