H83 schreef:Oh meiden.... ik heb de eerste opzet van ons kaartje gezien...... 😃 😃 😃 He-le-maal mooi!! YESSSS!! 😂
Toppie (Y) 😃
H83 schreef:Oh meiden.... ik heb de eerste opzet van ons kaartje gezien...... 😃 😃 😃 He-le-maal mooi!! YESSSS!! 😂
Suuzje schreef: Ik heb laatst een superleuk groot plat hart gekocht van grijs steen wat gebruikt kan worden als krijtbord. Zo leuk! Ik ga daar strakjes zijn naam en geboortegegevens op zetten en ophangen in het kamertje.
Wat gaaf! Hier ben ik al zooo lang naar op zoek.... mag ik zo vrij zijn om te vragen waar jij 'm gekocht hebt?? 😃
Sam81 schreef:
Ik ga ook een kaartje uitzoeken wanneer we weer thuis zijn, moet volgende week maandag pas werken! En de boxkleed die ik wil van bambam is op verschillende sites uitverkocht, nu echt in winkels gaan zoeken. Daarnaast leuke mandjes en prulletjes gekocht bij zara kids home in spanje, nog bedenken hoe ik het mee ga nemen maar vond ze leuk 😉
Sam81 schreef:Suuzje, ik heb ook een mini en een quinny paste in de kofferbak, alleen moet de hoedeplank eraf. Welke heb jij in gedachte?
H83 schreef:Suuzje schreef: Ik heb laatst een superleuk groot plat hart gekocht van grijs steen wat gebruikt kan worden als krijtbord. Zo leuk! Ik ga daar strakjes zijn naam en geboortegegevens op zetten en ophangen in het kamertje.
Wat gaaf! Hier ben ik al zooo lang naar op zoek.... mag ik zo vrij zijn om te vragen waar jij 'm gekocht hebt?? 😃
La-princesa schreef:Minimi wat een mooie foto!!
En ik zie overal leuke ideetjes tevoorschijn komen, voor de kamer en t kaartje.
Ik heb zelf een kaartje bedacht en ik denk dat ik hem ook zelf ga maken..
Denk niet dat de drukkerij dat wilt. Hahaha
Ik hoop dat de link t doet, dan kunnen jullie hem ook zien. Op de plaats waar de foto is komt een foto van onze uk en aan de zijkant van t kaartje komt zijn naam.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 35-780.jpg
Suuzje schreef:
Euuuh, nou in een klein winkeltje hier in Soest. Maar er hangt een merkje aan; "Its About Romi" Amsterdam. Ik heb er even voor je op gegoogled; op hun site itsaboutromi kan je hun verkoopadressen vinden, maar ik vond ook meteen een webwinkel die ze verkoopt; bibinteriors en dan zoeken op "Decohart polystone L". Deze is 40 cm (is behoorlijk groot) maar je hebt ook een grotere versie.
Ik heb er trouwens ook 3 kleintjes van gekocht voor aan de knopjes van de kast enzo te hangen! :D
La-princesa schreef:Jolanda have fun met de echo vandaag! En met voetbal natuurlijk ook! Wie o wie gaat er winnen:p
Sam81 schreef:Suuzje, wanneer het kleine tasje wat eraan zit eraf is hoeft er geen wiel af en anders moet ik een wiel eraf halen maar bij de quinny buzz 3 black edition is dat met een druk op de knop! Ik hoop dat hij niet verkocht is, hij rijdt ontzettend fijn ;-)
Suuzje schreef:Suus... wat een moeilijke situatie! Zo te horen is bij jou het gevoel er nog, maar het vertrouwen is natuurlijk helemaal weg na zo'n actie. Ik heb je verhaal toen gelezen... was het niet zo dat hij "out of the blue" is vertrokken en bij zijn ex is gaan wonen? Hadden jullie verder een fijne relatie? Wat ik dan zo raar aan hem vind, is dat hij zomaar alles heeft laten vallen voor zijn ex... en nu heeft zijn ex hem weer de deur uit gezet? Of heeft hij er zelf een punt achter gezet? Dat verschil zou ik wel belangrijk vinden denk ik. Dat je niet zijn tweede keus bent... En wat de baby betreft, misschien dat je hem er wel bij kan betrekken, maar van een afstand. En dan kijken waar het heen leid. Moeilijk hoor meid! Maar boven alles, niets doen waar je geen goed gevoel bij hebt! Je hebt je zo goed erdoorheen geslagen de afgelopen tijd!!!
suusdemuus schreef:dus denk dat ik voor het eerst in me leven voor me verstandige keus ga en wil die betrokken zijn prima maar dan moet het van zijn kant komen ik ga hem niet op de hoogte houden het is zijn belang ik heb het al lang genoeg alleen gedaan nu dus red het ook zonder hem heus wel. Liefs Suus
Daphne1002 schreef:Ow ja, nog even een vraag tussendoor:
ik zit erover na te denken om een professionele fotoshoot te laten doen van mijn zwangere buik + toebehoren ( 😂 ) Maarr... heeft een van jullie hier ervaring mee? Ik zit te denken aan een artistieke foto die je op een groot canvas-doek kan laten drukken. Maar dan wil ik niet dat je heel goed kan zien dat ik het ben.. anders durf ik het aan niemand te tonen whaha!
Daphne1002 schreef:@Jolanda: thanks!
Je bent wel van het shoppen he? 😃 Leuk!! Haha! Ik moet ook nog shoppen, want ik heb geen geschikte zwangerschapsshirtjes meer.. of ja, heb 2 goede, maar dat is natuurlijk te weinig 8-)
Daphne1002 schreef:@Suus: wat een heftige situatie!! :shock: Ik vind het eerlijk gezegd wel wat egoïstisch van je exvriend om je eerst in de steek te laten en vervolgens zich weer aan te bieden als papa. Als zwangere vrouw heb je gewoon last van hormonen en dat soort dingen en dan ben je al druk genoeg met je zelf. Dan is het, vind ik, van hem fout om je steeds van streek te maken.
Heeft hij het kindje ook erkend? Want als dat niet het geval is, heeft hij geen poot om op te staan namelijk. Ik zou er nog even over nadenken wat ik zou doen als ik jou was.. je gaat sowieso al een heftige periode tegemoet (denk aan de kraamtijd en de eerste maanden van je baby) en dan is het wel fijn als de rest stabiel is 😉
Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst!!
hey daphne
nee hij heeft het niet erkend en heb gister weer met hem gesproken ik heb gezegd dat ie zich bewijzen moet en dat erkennen ook later wel kan na de geboorte de baby komt op mijn naam en dat begreep ie helemaal. Verder ben ik wat van de schrik bekomen het is even wennen dat ie nu wel zo bezorgt is ik heb nu zo iets van we zien welhoe het gaat ik ben niet bij hem terug heb geen relatie meer met hem en ook ik weet niet hoe de toekomst lopen gaat maar op dit moment voelt het wel als een verlichting. Ik kan eindelijk gaan zwangerschapszwemmen hij past 1 avond in de week op op me andere kids en die vinden dat maar wat leuk. Verder heeft ie de baby gevoeld en gaat ie voor het eerst mee naar de echo volgende week dus ik zie wel
liefs suus