E82, wat leuk dat je schoonzusje ook weer zwanger is! Wat eng dat je het zwart voor ogen kreeg, hopelijk was dat de eerste en laatste keer.
@ J.d. helaas is het hier ook zo, ik voel vanalles, maar als vriendlief wil voelen dan verstopt het zich ahha
@ selog (en no g iemand) nu lees ik het ook met 25 weken, maar ik heb het dus al met 24 gekund haha, alleen stond er nog wel de tip bij dat je het wc rolletje niet vast mocht houden… wat leuk dat die twee plezier met elkaar hebben kunnen maken!
@ suuzje, die klachten die jij beschrijft heb ik ook, balen he dat je de grenzen van je lichaam tegen gaat komen… klinkt goed jullie oplossing voor kdv. Als ik zou kunnen zou ik het ook zo doen.
@ rian-kippie, dat is balen dat het prikken zo slecht gaat, bij mij is het ook geen pretje, ik kijk maar alvast niet en ze kunnen ze ook niet altijd vinden, maar toch heb ik altijd joekels van blauwe plekken na het prikken.
@ Jolanda, zover ik me nu kan herinneren, ben ik in mijn zwangerschap ook maar 1 keer geprikt, bij de 12 weken echo.
@ pumi, leuk zeg nog een bellypainting!! Ook erg leuk dat je ziet dat je gegroeit bent.
@ Nadia, sterkte met je voet.
@ Rianne, met wat jij meegemaakt hebt is vaderdag altijd een dag met extra lading voor je, heel veel sterkte. Phoe hey ik moet er ook niet aan denken om over 5 weken al te bevallen, dan is ons kamertje nog niet klaar hahaha.
@anmiek, hopelijk is het geen vruchtwater, is het dat nu wel, dan valt er veel aan te doen, maar dan zal je je leven fors aan moeten passen, heb ik begrepen.
@lex, wat vervelend zo een situatie!
Ik ben afgelopen weekeinde op vriendenweekeinde geweest, het was super gezellig en ze hielden veel rekening met me, maar ja ik ben toch over mijn grenzen heengegaan…
Vanmiddag wil ik nog ff naar de timco ik hoorde dat daar veel spullen erg goedkoop te krijgen zijn.
Wat betreft onze babykamer, de planning is nu zo dat het week 31 klaar zou zijn (de babykamer komt week 30, dus die moet ik nog bellen om uit te stellen) Helaas wonen wij in een huis waar lang niets aangedaan is, dus we moesten echt breken en electra opnieuw aanleggen, we hebben nu een zwaar gestripte kamer en nu kan het opbouwen beginnen, electra leggen, muren isoleren, plafond plaatsen, laten stucen en de vloer lekken, dan nog schilderen en dan zijn we geloof ik wel klaar, oh ja de verwarming moet er ook af en weer aangekoppeld worden. Nu zijn wij niet zo super handig en hebben we in onze directe omgeving ook geen handige mensen, dus zijn we veel afhankelijk van mensen om ons heen die niet altijd kunnen en die ook niet altijd klaar staan (hun goed recht natuurlijk, maar voor ons niet altijd handig)