LexOud lidBerichten: 3.345Lid sinds: 23 november 2009
ok Annemiek, je zal we zien hé. ALs het nog voorkomt hoop ik dat je het direct kunt opvangen. Ook niet zo evident, denk ik dan.
SelOg schreef:haha Jolanda, nou dat heeft ze niet verteld en ik heb niet doorgevraagd omdat ik daar geen last van heb. maar ik zou denken dat jeuk aan de flubber een infectie zou kunnen zijn?
Anmiek schreef:moet het vochtige inlegkruisje in een afgesloten zakje stoppen
SelOg schreef:Mijn God, wie heeft gezegd dat zwanger zijn leuk is? Eendenbekken in de flubber, afgedankte inlegkruisjes in afgesloten zakjes, afscheiding in overvloed, urineverlies, bekkeninstabiliteit en ga zo maar door.
SelOg schreef:Mijn God, wie heeft gezegd dat zwanger zijn leuk is? Eendenbekken in de flubber, afgedankte inlegkruisjes in afgesloten zakjes, afscheiding in overvloed, urineverlies, bekkeninstabiliteit en ga zo maar door.
EsRe schreef:SelOg schreef:Mijn God, wie heeft gezegd dat zwanger zijn leuk is? Eendenbekken in de flubber, afgedankte inlegkruisjes in afgesloten zakjes, afscheiding in overvloed, urineverlies, bekkeninstabiliteit en ga zo maar door.
Je vergeet de overtollige kilo's na de zwangerschap, blaasontstekingen, de mogelijke incontinentie, inscheuren enz.....
Maarrrr....... we krijgen er dan ook iets fantastisch voor terug 😃 ik heb het er in ieder geval wel voor over!!
Overigens ook hier sinds het begin veel afscheiding, maar ben het wel gewend nu. Verder heb ik echt geen klagen hoor!
Vanavond weer op controle, maar verwacht niks bijzonders.
Wat wel bijzonder is, is dat we afgelopen vrijdag getekend hebben voor een nieuwbouwhuis! joepie.... zo blij mee. Het duurt nog wel even, waarschijnlijk najaar volgend jaar, dat betekend dat beebie een jaartje bij ons op de kamer moet slapen, maar ach, we krijgen wel ons droomhuis!
Noor schreef:Nu we het toch over de kwaaltjes hebben, sinds een paar dagen beginnen mijn tepels te lekken... Ook niet echt een fris gevoel. Verder ook hier de afscheiding en af en toe wat brandend maagzuur.
Ach klagen mag, zolang we maar niet alleen maar gaan klagen, 😉 . Worden we straks allemaal depri...
Kwaaltjes of niet, het blijft wonderlijk hoe zo'n kleintje kan groeien...
Jolanda10 schreef:Esre en H83; leuke foto's! En, mooi buikjes! Leuk om te zien dat iedereen een ander buikje krijgt 😊
Bij mij is er aan de achterkant nog niet veel veranderd, ben benieuwd hoe dat de rest van de zwangerschap zal groeien.
H83 schreef:Jolanda10 schreef:Esre en H83; leuke foto's! En, mooi buikjes! Leuk om te zien dat iedereen een ander buikje krijgt 😊
Bij mij is er aan de achterkant nog niet veel veranderd, ben benieuwd hoe dat de rest van de zwangerschap zal groeien.
Bij mij kan je aan de achterkant ook niet zien dat ik zwanger ben.... zegt men.... 😉
jorina schreef:zo meiden er is lekker gekletst zeg
kwaaltjes ja wat zal ik daar op zeggen er zijn er genoeg
last van stuitje
last van onderrug
maagzuur
rusteloze benen
plat geschopte blaas (maar stiekem geniet ik daar ook wel weer van 😊 )
last van mijn ribben
kortademig
sneller moe
maar des ondanks kan ik er wel van genieten gelukkig en nee ik alles maar voor lief
heb gister de zolder een beetje opgeruimd en na lang zoeken toch nog wat spulletjes van thomas gevonden
op wat rompers na gaat alles naar de zak van max dus kan ik toch nog een beetje babyshoppen 😃
en de mobiel die thomas boven zijn box had is zo vals als een kraai dus die moet ook nieuw komen :mrgreen:
anmiek wat fijn dat jullie iig een eigen plekje hebben straks het zal niet heel veel zijn maar wel fijn om een plekje te hebben
en ik hoop dat het geen vruchtwater is en dat het allemaal mee valt
schrijf niet heel erg actief maar das meer omdat ik altijd de helft alweer vergeten ben (nu dus ook :roll: )
en zelf niet zoveel te melden behalve dat ik gelukkig nu vrij ben van sollicitatieplicht wat wel een hoop rust geeft want ondanks dat je weet dat ze je afwijzen is het toch iedere keer weer een domper
dat had de uwv werkbegeleider nu ook ingezien dus dat is wel lekker
meiden fijne dag en geniet van het mooie weer
oja en natuurlijk weer erge mooie buikjes word hier ook wel weer tijd voor een fotootje zal ik straks maar ff maken dan
Rian-kippie schreef:degene die een angelsound hebben... gebruiken jullie hem nu ook bijna niet meer nu je je kindje voelt bewegen?
ik heb gister even hartje geluisterd... voor t eerst weer sinds 16 weken ofzo...
Rian-kippie schreef:ik dacht eindelijk dikke tieten te krijgen... nou echt niet!! ze zijn eerst gekrompen en nu weer op dezelfde maat...
Suuzje schreef:Rian-kippie schreef:ik dacht eindelijk dikke tieten te krijgen... nou echt niet!! ze zijn eerst gekrompen en nu weer op dezelfde maat...
Hahaha! Daar hoopte ik nou ook op! Nou, niks hoor! Ja, beetje voller, maar pas al mijn beha's nog prima!
E82 schreef:Hmm, asperges, klinkt goed. Wij hebben, heel gezond, bloemkool vandaag. Moet zeggen dat ik zelf liever pasta/lasagne etc heb, maar ja, vanmorgen de kilo's bij de vk op de weegschaal weer gezien......
Maar asperges kan ik morgen ook wel eens maken!
suusdemuus schreef:Totaal verslagen
Een collegaatje van mij is gisteren vermoord nog maar 24 jaar jong
Zometeen een reportage op hart van nederland als het goed is
Verder gaat het hier redelijk naar omstandigheden
Moet alles nog ff lezen ben er nog niet aan toegekomen
Liefs suus
Jolanda10 schreef:Wauwie, lekker weertje 😊 Word je gelijk lekker vrolijk wakker vind ik altijd 😊
Ik ga zo een appeltaart maken voor mijn moeder, die is morgen jarig.
Fijne dag allemaal!
(@ suuzje, bah! dat je zoiets van dicht bij moet meemaken lijkt me verschrikkelijk.. zo jong nog!! Ieuw..
Hoe is het verder met je? en je ex..? zag op hyves iets met een (L)? 😉 )
Rian-kippie schreef:buikfoto's 26 weken
http://i776.photobucket.com/albums/yy49 ... C04585.jpg
http://i776.photobucket.com/albums/yy49 ... C04581.jpg