suus1 schreef:Hoe is het verder met iedereen?
EN onze enige zwangere?
Die is niet meer de enige zwangere in het topic.
Ik doe ook weer mee!!!
Ik ben alleen wel heel erg onzeker. Vanmiddag wat roze/rood slijmverlies en dan ben ik direct weer bang.
Maar Clear Blue zei vanmorgen echt "Zwanger 1-2" en de streepjestesten worden ook elke dag ietsje pietsje donkerder.
Net wel even bij manlief zitten janken. De spanning moest er gewoon even uit. Hij heeft meteen een peptalk gehouden.
Hij had de vorige 2 keer al vanaf het begin al geen goed gevoel over mijn zwangerschap en deze keer wel. Hij had vannacht zelfs gedroomd dat het allemaal goed zou gaan.
Volgens hem gaat het dus gewoon goed deze keer. En die emobuien van mij bevestigen volgens hem dat mijn hormonen lekker opspelen.
Ik schijn gisteren in de auto achter het stuur ook echt veel meer agressie te hebben vertoond dan dat ik normaal zou doen.
ik weet alleen nog dat ik vreselijk heb lopen schelden omdat een of andere L*L mij geen ruimte gaf om een doodlopend straatje achteruit uit te rijden.
Laten we dus inderdaad maar gewoon proberen positief te blijven denken, hoe moeilijk dat soms ook is.